مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دینی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دینی دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دینی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دینی :

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دینی
فهرستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مقدمه :. ۹

۱-۲ تعریف تبلیغات :. ۱۰

۲-۲ تعریف تبلیغ در کتب مرجع :. ۱۲

۳-۲ اصول نظری تبلیغ :. ۱۳

۴-۲ تاریخچه تبلیغات :. ۱۴

الف . تبلیغات نخستین : ۱۵

ب . تبلیغات چاپی اولیه : ۱۵

ج . پیدایش تبلیغات نوین : ۱۶

د. موسسه های تبلیغاتی نوین : ۱۸

ه. رسانه الکترونیک : ۱۸

۵-۲ کارکردهای اجتماعی تبلیغات :. ۱۹

۶-۲ انواع تبلیغات :. ۲۰

الف . تقسیم بندی تبلیغات برمبناهای مختلف :. ۲۱

ب . تبلیغات محلی : ۲۱

ج . تبلیغات ملی : ۲۱

د. تبلیغات بین المللی – جهانی : ۲۱

۷-۲ انواع نقش های تبلیغات :. ۲۴

۸-۲ شیوه های تبلیغات :. ۲۵

الف . اقدام مستقیم : ۲۵

ب. اقدام غیر مستقیم : ۲۵

۹-۲ دین :. ۲۵

۱۰-۲تبلیغ دینی:…………………………………………………………………………………………………۳۱

۱۱-۲ویژگی های تبلیغ دینی :…………………………………………………………………………………….۳۲

۱۲-۲تعریف فرهنگ :…………………………………………………………………………………………..۳۳

۱۳-۲تاریخچه فرهنگ :………………………………………………………………………………………….۳۴

-الف. مرحله اول : ۳۵

-ب . مرحله دوم : ۳۵

-ج. مرحله سوم : ۳۵

۱۴-۲ویژگی های فرهنگ :. ۳۵

۱۵-۲ سیاست گذاری فرهنگی :…………………………………………………………………………………۳۷

۱۶-۲ جایگاه سیاست گذاری فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی :………………………………………۳۹

۱۷-۲ چارچوب نظری پژوهش :…………………………………………………………………………….۴۰

الف . الگوهای سیاست گذاری فرهنگی : ۴۰

ب. الگوی آرمان شهرگرایی : ۴۰

ج. الگوی راهبردی : ۴۳

د. الگوی توسعه گرا : ۴۳

۱۸-۲ ارتباط دین و فرهنگ : ۴۴

الف) نسبت دین اسلام و فرهنگ با رویکرد مصداق گرایی : ۴۵

ب) نسبت دین و فرهنگ با رویکرد کارکردگرایی : ۴۶

۱۹-۲ قلمرو دین و فرهنگ : ۴۷

مقدمه :

در گذشته آگهی تنها به منظور اعلان یا مطلع کردن عامه مردم به کار می رفت که به اشکال مختلف از جمله «جارزدن» در اماکن عمومی، «نصب اعلانات دولتی» در معابر و یا «چاپ آگهی» در مطبوعات، در تاریخ ضبط شده است. در دنیای امروز که عصر تولید انبوه و مصرف نام گرفته، بخش مهمی از هدف تبلیغات، مطلع کردن مردم از تازه های تولید است و تبلیغات،کوششی کم و بیش نظامند برای تحت تأثیر قرار دادن عقاید، نگرشها و یا رفتارهای دیگران با استفاده از نمادهایی چون کلمات، اشارات ، پلاکاردها، بناهای یادبود، موسیقی، لباس، آرایش مو، نشانه ها، طرح های روی سکه ها، تمبرهای پستی و نظایر آنهاست. وجه تمایز عمده تبلیغات با گفت و گوهای معمولی و تبادل آزادانه عقاید، تأکید به نسبت بالا بر هدفمندی و قابلیت نفوذ فعالیتهای تبلیغاتی است. به بیان روشن تر، مبلغ، هدف یا اهدافی خاص را دنبال می کند و برای دستیابی به این اهداف، در بیان حقایق، بخشها و نمادها به گزینش می پردازد و راه و روشی را برمی گزیند که بیشترین میزان تأثیر را به همراه آورد.

امروزه تبلیغات جزء لاینفک اجتماع در کشورهای توسعه یافته و جهان سوم بشمار می رود و ریشه های نفوذ تبلیغات را می توان در همه عرصه های زندگی بشر امروز اعم از: هنر، فن آوری، تولید و حتی سیاست و … دید. تبلیغات یک ابزار مهم ارتباطی و ترویجی است و یکی از مهمترین ابزارها برای تأثیرگذاری بر رفتار خریداران احتمالی می باشد.گستره وسیعی از نهادها، مؤسسات و شرکتها، از شرکتهای بزرگ چند ملیتی تا خرده فروشی های کوچک، جهت ارائه نگرش یا سیاست ها و یا به فروش رساندن کالاها و محصولات خود بر تبلیغات تکیه دارند .

افزایش روز افزون هزینه های تبلیغاتی مؤسسات و شرکتها نشان دهنده افزایش اهمیت تبلیغات می باشد. هر یک از ما روزانه خواسته یا ناخواسته در معرفی حجم عظیمی از تبلیغات هستیم . بنابراین شناخت علمی و صحیح تبلیغات و انواع آن و نقش ها و شیوه های تبلیغاتی لازم و ضروری به نظر می رسد .

تبلیغات به این مفهوم است که توجه مخاطب هدف به یک پیام خاص جلب شود، که توسط تبلیغ کننده یا همان منبع پیام ارائه می شود. در این مفهوم، تبلیغات جلب توجه افراد به سمت محصولات، خدمات و ایده های شرکت و یا مؤسسات می باشد. امروزه کارکرد تبلیغات در مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز به شدت اهمیت یافته و این موضوع نیز مؤکد اهمیت علم تبلیغات است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.