مقاله ‎بررسی اثر بخشی آموزش مهارت حل مساله بر خود کارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ‎بررسی اثر بخشی آموزش مهارت حل مساله بر خود کارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ‎بررسی اثر بخشی آموزش مهارت حل مساله بر خود کارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ‎بررسی اثر بخشی آموزش مهارت حل مساله بر خود کارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ‎بررسی اثر بخشی آموزش مهارت حل مساله بر خود کارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت :

مقاله ‎بررسی اثر بخشی آموزش مهارت حل مساله بر خود کارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی) از صفحه ۱۳۳ تا ۱۵۰ منتشر شده است.
نام: ‎بررسی اثر بخشی آموزش مهارت حل مساله بر خود کارآمدی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت
این مقاله دارای ۱۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خودکارآمدی
مقاله مهارت حل مساله
مقاله دانش آموزان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف از این پژوهش بررسی اثربخشی آموزش مهارت حل مساله بر خودکارآمدی دانش آموزان می باشد. جامعه مورد مطالعه شامل همه دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان رشت در سال تحصیلی۸۹ – ۱۳۸۸ است. حجم نمونه طبق اصول علمی ۳۰ نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای تعیین شد. برای اندازه گیری متغیرهای پژوهش از پرسشنامه خودکارآمدی عمومی و آموزش مهارت حل مساله طی هشت جلسه ۲) ساعته) به مدت یک ماه استفاده گردید. پژوهش نیمه آموزشی از نوع پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل و مرحله پیگیری می باشد. برای تحلیل داده ها و بررسی سوال های پژوهش از آزمون تی و تحلیل کوواریانس استفاده شد. سوال های پژوهش عبارتند از: میزان خود کار آمدی دانش آموزان دختر دوره متوسطه چقدر است؟ آیا آموزش مهارت حل مساله بر خود کارآمدی دانش آموزان دختر دوره متوسطه موثر است؟ آیا آموزش مهارت حل مساله بر خود کارآمدی دانش آموزان دختر دوره متوسطه در طول زمان از پایداری مناسب برخوردار است؟ نتایج پژوهش نشان داد که میزان خود کارآمدی دانش آموزانی که آموزش مهارت حل مساله دریافت کردند بیشتر از میزان خودکارآمدی دانش آموزانی است که آموزش مهارت حل مساله را دریافت نکرده اند . همچنین میزان خودکارآمدی دانش آموزان در طول زمان از پایداری مناسبی برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.