بررسی انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی دارای ۲۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی :

بررسی انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….۱

خنک سازی توربین بعنوان یک تکنولوژی کلیدی برای بهینه سازی موتورهای توربین گازی………………………………………………………………………………………………………………………………….۷

چالش های خنک سازی برای دماهای پیوسته درحال افزایش گاز ونسبت فشارکمپرسور……………………۸

تکنیک های خنک سازی استفاده شده متداول………………………………………………………………………….۱۴

تاثیر خنک سازی…………………………………………………………………………………………………………………۱۸

مشکلات خنک سازی…………………………………………………………………………………………………………..۲۲

ترکیب پوشش های حصار حرارتی و خنک سازی……………………………………………………………………….۳۰

فرایند بهبود خنک سازی ایرفویل…………………………………………………………………………………………..۳۲

تعریف پارامترهای شباهت انتقال جرم و حرارت اصلی…………………………………………………………………۳۵

کنش متقابل انتقال جرم – حرارت در لایه مرزی ایرفویل……………………………………………………………..۳۶

نقش تشابه در رقابت تجربی حرارت ایرفویل توربین و انتقال جرم…………………………………………………۴۲

موضوعات انتقال حرارت گذرا و پایدار در بخش داغ موتور……………………………………………………………۴۴

دمای فلز و تاثیر آن روی عمر اجزای توربین……………………………………………………………………………۴۶

موضوعات مربوط به تغییرمکان های دمایی گذرای روتوربه استاتوروکنترل فاصله نوک آزاد………………۴۸

خنک سازی نازل توربین……………………………………………………………………………………………………….۵۶

تقابل با محفظه احتراق…………………………………………………………………………………………………………۵۸

انتقال حرارت پره………………………………………………………………………………………………………………۶۵

-خمیدگی……………………………………………………………………………………………………………………..۶۹

-تاثیرات ناهمواری…………………………………………………………………………………………………………..۷۴

-اغتشاش…………………………………………………………………………………………………………………………………..۷۶

خنک سازی فیلم پره…………………………………………………………………………………………………………..۷۶

-نسبت دمش…………………………………………………………………………………………………………………۸۶

-انحنای سطح………………………………………………………………………………………………………………..۸۷

-گرادیان فشار……………………………………………………………………………………………………………….۸۸

-آشفتگی جریان اصلی…………………………………………………………………………………………………….۸۹

-شیارهای خنک سازی فیلم……………………………………………………………………………………………..۹۱

-تجمع فیلم…………………………………………………………………………………………………………………۹۲

-تاثیر تزریق هوای خنک سازی فیلم روی انتقال حرارت سطح………………………………………………۹۴

موضوعات خنک سازی دیواره نهایی……………………………………………………………………………………….۹۵

خنک سازی تیغه توربین…………………………………………………………………………………………………….۱۰۰

تاثیرات سه بعدی ودورانی روی انتقال حرارت تیغه…………………………………………………………………..۱۰۲

-نیروهای دورانی………………………………………………………………………………………………………….۱۰۲

-تاثیرات سه بعدی……………………………………………………………………………………………………….۱۰۵

پروفایل دمای گاز شعاعی………………………………………………………………………………………………….۱۰۶

تاثیرات ناپیوستگی……………………………………………………………………………………………………………۱۰۷

تکنیک های خنک سازی درونی تیغه……………………………………………………………………………………۱۰۹

-گذرگاههای درونی هموار………………………………………………………………………………………………۱۱۱

– تیرک ها/فین ها (نوارهای زاویه دار یا طولی)……………………………………………………………………۱۱۳

-پین فین ها………………………………………………………………………………………………………………۱۲۱

-تاثیر جت ………………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۸

-جریان گردابی……………………………………………………………………………………………………………۱۳۸

-خنک سازی فیلم………………………………………………………………………………………………………..۱۴۱

موضوعات خنک سازی سکو و راس ………………………………………………………………………………………۱۴۴

خنک سازی ساختارهای روتور و استاتور………………………………………………………………………………..۱۴۸

-منبع خنک سازی و سیستم های هوای ثانویه …………………………………………………………………..۱۴۸

بافر کردن مجموعه دیسک و روشهای خنک سازی دیسک………………………………………………………..۱۵۳

خنک سازی ساختارحفاظتی نازل و جایگاه توربین…………………………………………………………………۱۵۸

خنک سازی محفظه احتراق………………………………………………………………………………………………..۱۶۱

-تاثیر تحول طراحی محفظه احتراق روی تکنیک های خنک سازی……………………………………….۱۶۱

خنک سازی تعریق…………………………………………………………………………………………………………..۱۶۷

خنک سازی نشتی……………………………………………………………………………………………………………۱۶۹

همرفتی بخش پشتی افزوده……………………………………………………………………………………………….۱۷۳

پوشش دهی حصار حرارتی…………………………………………………………………………………………………۱۷۷

انتقال حرارت تجربی پیشرفته و معتبر سازی خنک سازی…………………………………………………………۱۷۹

ارزیابی انتقال حرارت بیرونی و تکنیک های معتبر سازی خنک سازی………………………………………..۱۸۰

-رنگ حساس به فشار…………………………………………………………………………………………………..۱۸۲

-ارزیابی غیر مستقیم آشفتگی……………………………………………………………………………………….۱۸۵

ارزیابی های انتقال حرارت و جریان داخلی……………………………………………………………………………..۱۸۸

شبیه سازی انتقال حرارت مزدوج و معتبر سازی در یک آبشار داغ………………………………………………۱۹۴

-معتبر سازی تاثیر خنک سازی تیغه در آبشار داغ………………………………………………………………۱۹۴

شرایط مرزی تجربی دیسک توربین………………………………………………………………………………………۲۰۰

تائید خنک سازی در یک آزمون موتور………………………………………………………………………………….۲۰۴

-ابزار بندی متعارف……………………………………………………………………………………………………….۲۰۴

-پیرومتر درج شده درگاه بروسکوب………………………………………………………………………………..۲۰۵

-رنگ های حرارتی دما بالا……………………………………………………………………………………………..۲۰۶

بررسی های چند نظامی در انتخاب سیستم خنک سازی توربین………………………………………………..۲۰۷

مقدمه

این فصل عمدتاً روی موضوعات انتقال جرم و حرارت تمرکز می یابد چون آنها برای خنک سازی اجزا ی دستگاه توربین بکار می روند و انتظار می رود که خواننده با اصول مربوطه در این رشته ها آشنایی داشته باشد. تعدادی از کتابهای فوق العاده (۱-۷) در بررسی این اصول توصیه می شوند که شامل Streeter، دینامیک ها یا متغیرهای سیال Eckert و Drake، تجزیه و تحلیل انتقال جرم و حرارت، Incropera و Dewitt، اصول انتقال حرارت و جرم, Rohsenow و Hartnett، کتاب دستی انتقال حرارت, Kays، انتقال جرم و حرارت همرفتی, Schliching، تئوری لایه مرزی، و Shapiro، دینامیک ها و ترمودینامیک های جریان سیال تراکم پذیر.

وقتی یک منبع جامع اطلاعات موجود باشد. مولف این فصل خواننده را به چنین منبعی ارجاع میدهد. با این وجود وقتی داده ها در صفحات یا مقالات گوناگون پخش شده باشند, مولف سعی می کند که این داده ها را در این فصل بطور خلاصه بیان نماید.

بررسی انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی
فهرست اسامی نمادها

a- سرعت صورت

b- بعد خطی در عدد دورانی

A- منطقه مرجع, منطقه حلقوی مسیر گاز

Ag – سطح خارجی ایرفویل

– عدد شناوری

BR,M- نرخ وزش

CP– حرارت ویژه در فشار ثابت

d-قطر هیدرولیکی

e- ارتفاع آشفته ساز

-عدد اکرت

g- شتاب جاذبه زمین

FP= پارامتر جریان برای هوای خنک سازی

G= پارامتر ناهمواری انتقال حرارت

Gr= – عدد گراشوف

h- ضریب انتقال حرارت

ht– ضریب انتقال حرارت افزایش یافته با آشفته سازها

– نسبت شار اندازه حرکت

k- رسانایی حرارتی

-رسانایی حرارتی سیال

L-طول مرجع

m-نرخ جریان جرم

mc– نرخ جریان خنک سازی

M= – نرخ دمش

Ma= V/a- عدد ماخ

rpm وN- سرعت روتور

NUL= hL/kf– عدد نوسلت

Pr= -عدد پرانتل

PR= نسبت فشار کمپرسور

Ps=فشار استاتیک

Pt= فشار کل

Ptin-فشار کل ورودی

Q- نرخ انتقال حرارت- نرخ انتقال انرژی

– شار حرارتی

p- شیب بام آشفته ساز

r- وضعیت شعاعی

R- شعاع میانگین, شعاع محفظه احتراق (کمباستر), مقاومت, ثابت گاز

Ri-شعاع موضعی تیغه

RT– شعاع نوک تیغه

Rh=شعاع توپی یا مرکز تیغه

Red= – عدد رینولدز براساس قطر هیدرولیکی d

ReL= – عدد رینولدز براساس L

Ro= b/U – عدد دورانی

Ros= 1/Ro- عدد Rossby

s-فاصله سطح نرمال شده

St- عدد استانتون

t- زمان

Tc– دمای هوای خنک سازی و نیز دمای تخلیه کمپرسور

Tf- دمای فیلم سطح

Tg– دمای گاز

Tgin– دمای گاز ورودی

Tm– دمای فلز و نیز دمای لایه مخلوط سازی

Tref– دمای مرجع

Tst– دمای استاتیک موضعی

Tu- شدت جریان آشفتگی

– نوسان سرعت محوری محلی

uin– سرعت گاز ورودی

U,V,W- مولفه های سرعت جریان خنک سازی یا جریان اصلی در جهات z, y, x

w- پهنا

– زوایه شیب جت فیلم

– زاویه بین فیلم جت و محورهای جریان اصلی

– نسبت حرارتی ویژه

– ضریت حجمی انبساط حرارتی, همواری سطح

– قابلیت انتشار حرارتی گردابی

– قابلیت انتشار اندازه حرکت گردابی

– تاثیر انتقال حرارت

– تاثیر خنک سازی

– بارزه حرارتی

– ویسکوزیته مطلق گاز

– چگالی

– حد تنش گسیختگی

– فرکانس دورانی

زیر نویس ها

aw- دیوار آدیاباتیک d- براساس قطر لبه هدایت کننده (سیلندر)

b- جسم o-کل

C- خنک کننده w-دیوار

– ویژگی جریان اصلی(جریان آزاد)tur-توربین

f- فیلم hc- آبشار داغ

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.