نحوه کاهش دادن اظطراب دانش آموزان پایه سوم در درس حرفه وفن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نحوه کاهش دادن اظطراب دانش آموزان پایه سوم در درس حرفه وفن دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نحوه کاهش دادن اظطراب دانش آموزان پایه سوم در درس حرفه وفن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز نحوه کاهش دادن اظطراب دانش آموزان پایه سوم در درس حرفه وفن۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نحوه کاهش دادن اظطراب دانش آموزان پایه سوم در درس حرفه وفن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نحوه کاهش دادن اظطراب دانش آموزان پایه سوم در درس حرفه وفن :

نحوه ی کاهش دادن اظطراب دانش آموزان پایه سوم در درس حرفه وفن

نحوه کاهش دادن اظطراب دانش آموزان پایه سوم در درس حرفه وفن
فهرست مطالب

چکیده:. ۳

کلید واژه :. ۳

مقدمه:. ۴

توصیف وضیعت و بیان مساله: ۵

تعریف کلید واژه ها:. ۵

اضطراب چیست؟. ۵

نگرانی چیست؟. ۶

جمع آوری اطلاعات شواهد ۱ :. ۷

مشاهده ی رفتار دانش آموز در کلاس درس: ۷

مصاحبه با دوستان: ۷

مصاحبه با دیگر دبیران محمد: ۸

مصاحبه با والدین محمد: ۸

مصاحبه با خود محمد:. ۹

مطالعات تحقیقات گذشته :. ۱۰

اضطراب حرفه و فن چیست ؟. ۱۰

چگونه اضطراب حرفه و فن دانش آموزان افزایش می یابد ؟. ۱۱

تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها :. ۱۲

الف) عوامل محیطی. ۱۲

۱- فشارهای والدین :. ۱۲

۲- شیوه آموزش دبیر :. ۱۲

۳- محتوی کتاب های حرفه و فن :. ۱۳

۴- تجارب منفی :. ۱۳

ب) شیوه های اشتباه آموزش حرفه و فن. ۱۳

۱) تأکید بر سرعت در پاسخ گویی :. ۱۳

۲) نداشتن درک درست از کاربرد حرفه و فن در زندگی :. ۱۳

پ) عوامل فردی. ۱۴

۱) کاهش اعتماد به نفس :. ۱۴

۲) احساس ضعف و کمبود :. ۱۴

یافته های علمی. ۱۵

نشانه های استرس. ۱۶

نظریه های روانکاوی: ۱۶

نظریه های رفتاری: ۱۶

انتخاب راه جدید موقتی :. ۱۸

اجرای راه حل و نظارت بر آن :. ۲۰

گردآوری اطلاعات ( شواهد۲ ). ۲۲

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن :. ۲۳

پیشنهادات. ۲۴

منابع :. ۲۵

چکیده:

پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.

و اما پژوهش حاضر در مورد محمد دانش آموز پایه سوم راهنمایی است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس حرفه و فن است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.

کلید واژه :

اضطراب – نگرانی – دانش آموز – پایه سوم راهنمایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.