مقاله تحلیل تنش های تماسی و رفتار غیرخطی لایی بستار چندلایه فولادی به کمک روش اجزای محدود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل تنش های تماسی و رفتار غیرخطی لایی بستار چندلایه فولادی به کمک روش اجزای محدود دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل تنش های تماسی و رفتار غیرخطی لایی بستار چندلایه فولادی به کمک روش اجزای محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تنش های تماسی و رفتار غیرخطی لایی بستار چندلایه فولادی به کمک روش اجزای محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل تنش های تماسی و رفتار غیرخطی لایی بستار چندلایه فولادی به کمک روش اجزای محدود :

مقاله تحلیل تنش های تماسی و رفتار غیرخطی لایی بستار چندلایه فولادی به کمک روش اجزای محدود که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در تحقیقات موتور از صفحه ۴۵ تا ۵۴ منتشر شده است.
نام: تحلیل تنش های تماسی و رفتار غیرخطی لایی بستار چندلایه فولادی به کمک روش اجزای محدود
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بستار
مقاله لایی بستار
مقاله آب بندی
مقاله نیروی پیش بار پیچ
مقاله فشار تماسی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لایی بستار چند لایه فولادی به طور گسترده ای در آب بندی موتورهای احتراق داخلی استفاده می شود. بنابراین اثر متقابل بین بدنه موتور، لایی بستار و بستار از نظر عملکردی بسیار مهم می باشد. برای جلوگیری از فرار گاز از استوانه ها در همه شرایط عملکردی موتور، هم نیروی کششی مناسب پیچ ها و هم طراحی درست لایی بستار جزء موارد مهم در افزایش بازده آب بندی لایی بستار می باشند. در این تحقیق از روش اجزای محدود برای بررسی اثر متقابل بین بدنه موتور، لایی بستار و بستار استفاده شده است. به علاوه هم توزیع فشار تماسی بر روی لایی بستار برای بررسی آب بندی و هم تنش های بستار و بدنه موتور در محل تماس آنها با لایی بستار در شرایط عملکردی مختلف مانند هم بندی سرد، هم بندی گرم، روشن کردن سرد، احتراق، سرد شدن موتور تا ۲۰°C و سرد شدن موتور تا ۲۵°C محاسبه شده اند. نتایج حاصل از حل عددی به کمک حسگر کاغذی ورق فوجی و آزمون حرارتی صحه گذاری شده اند. نتایج نشان می دهند که توزیع فشار آب بندی بر روی لایی بستار به طور گسترده ای وابسته به نیروی پیش بار پیچ ها می باشد. به علاوه مکان ضعیف ترین فشار تماسی بر روی لایی بستار در نتیجه بار حرارتی تغییر می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.