مقاله تأثیر توانمندی روانشناختی بر ایفای نقشهای کارآفرینی سازمانی در ایران و دانمارک (شواهدی مبتنی بر نتایج دادههای دیدبان جهانی ۲۰۱۱)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر توانمندی روانشناختی بر ایفای نقشهای کارآفرینی سازمانی در ایران و دانمارک (شواهدی مبتنی بر نتایج دادههای دیدبان جهانی ۲۰۱۱) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر توانمندی روانشناختی بر ایفای نقشهای کارآفرینی سازمانی در ایران و دانمارک (شواهدی مبتنی بر نتایج دادههای دیدبان جهانی ۲۰۱۱) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر توانمندی روانشناختی بر ایفای نقشهای کارآفرینی سازمانی در ایران و دانمارک (شواهدی مبتنی بر نتایج دادههای دیدبان جهانی ۲۰۱۱)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر توانمندی روانشناختی بر ایفای نقشهای کارآفرینی سازمانی در ایران و دانمارک (شواهدی مبتنی بر نتایج دادههای دیدبان جهانی ۲۰۱۱) :
تعداد صفحات :۲۸
هدف این پژوهش بررسی اثرگذاری توانمندی روانشناختی بر ایفای نقشهای کارآفرینی سازمانی است تا از این رهیافت جایگاه توانمندی روانشناختی در سازمانها با هدف کارآفرینی سازمانی مشخص شود. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و روش گردآوری اطلاعات آن توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری (جمعیت بزرگسال ۱۸-۶۴ ساله) با توجه به استفاده از دادههای ثانویه در این پژوهش، شرکتها و یا سازمانهای مشارکتکننده در کشور ایران و دانمارک در برنامه پژوهشی GEM سال ۲۰۱۱ هستند. در مجموع جامعه آماری این تحقیق ۵۳۶۰ نفر است و پس از فیلترکردن دادهها، تعداد ۵۰۹ نفر از کارآفرینان سازمانی بررسی شد. روش گردآوری دادهها، مصاحبه ساختاریافته است. تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش با استفاده از نرمافزار SPSS و LISRّEL انجام شده است. یافتههای پژوهش بیانگر تأثیر مثبت توانمندی روانشناختی (شامل تأثیرگذاری، اهمیت کاری، استقلال کاری و شایستگی) بر ایفای نقشهای کارآفرینی سازمانی است. البته شایستگی کارآفرینانه تعدیلگر رابطه بین توانمندی روانشناختی و ایفای نقشهای کارآفرینی سازمانی است و متغیرهای فرهنگ، سن، جنسیت و تحصیلات به عنوان متغیرهای کنترلی در مدل به کار گرفته شدهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.