مقاله بررسی تجربی احتراق موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین-اتانول و MTBE برای کاهش مصرف سوخت و آلاینده ها


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی احتراق موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین-اتانول و MTBE برای کاهش مصرف سوخت و آلاینده ها دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی احتراق موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین-اتانول و MTBE برای کاهش مصرف سوخت و آلاینده ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی احتراق موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین-اتانول و MTBE برای کاهش مصرف سوخت و آلاینده ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی احتراق موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین-اتانول و MTBE برای کاهش مصرف سوخت و آلاینده ها :

مقاله بررسی تجربی احتراق موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین-اتانول و MTBE برای کاهش مصرف سوخت و آلاینده ها که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در تحقیقات موتور از صفحه ۲۲ تا ۲۸ منتشر شده است.
نام: بررسی تجربی احتراق موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین-اتانول و MTBE برای کاهش مصرف سوخت و آلاینده ها
این مقاله دارای ۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مصرف سوخت
مقاله اتانول
مقاله MTBE
مقاله آلاینده های خروجی
مقاله عملکرد موتور

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
ماده افزودنی MTBE به بنزین موجب آثار مخرب محیط زیستی مثل بیماری های بدخیم می باشد و سال هاست در کشورهای توسعه یافته از بنزین حذف شده است لذا، هدف اصلی در این تحقیق، جایگزینی اتانول به جای افزودنی MTBEو بررسی تاثیر سوخت اتانول بر عملکرد، تولید آلاینده ها و مصرف سوخت موتور اشتعال جرقه ای و بدست آوردن ترکیب بهینه اتانول با بنزین می باشد. آزمون ها در دو حالت بار کامل و بار جزیی صورت گرفت. آزمون بار کامل در سرعت های مختلف موتور و آزمون بار جزیی تنها در سرعت های ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ دور بر دقیقه انجام شد. در تمام این آزمون ها زمان جرقه زنی بهینه شد. نتایج بدست آمده نشان می دهد که با افزایش میزان اتانول در مخلوط، بازده تنفسی، توان و گشتاور موتور افزایش می یابد. مصرف سوخت ویژه در سرعت های کند کاهش و در سرعت های تند افزایش می یابد از طرف دیگر وجود اتانول در مخلوط باعث شده که آلاینده هیدروکربن های نسوخته (HC) به طور چشمگیری کاهش یابد. آلاینده مونواکسیدکربن (CO) مقداری کاهش یافته ولی میزان اکسیدهای نیتروژن (NOx) اندکی افزایش را نشان می دهد. موتور مورد آزمایش در این مطالعه،XU7JP/L3 می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.