اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی را افزایش دادم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی را افزایش دادم دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی را افزایش دادم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی را افزایش دادم۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی را افزایش دادم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی را افزایش دادم :
اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی را افزایش دادم
فهرست مطالب
چکیده :. ۳
بیان مسئله. ۶
توصیف وضع موجود ( شواهد ۱ ). ۸
الف- شاخص های کیفی وضع موجود :. ۸
با بررسی نتایج حاصل از آزمون ادبیّات فارسی دی ماه دریافتم : ۹
ب – شاخص های کمی وضع موجود :. ۹
جدول شماره ۱:جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی آذر ماه در سال تحصیلی ۹۲-۹۱. ۱۰
تجزیه و تحلیل اطّلاعات. ۱۰
انتخاب راه حل های جدید موقتی و اجرای آن ها. ۱۰
۱- پرسش و پاسخ گروهی. ۱۱
۲- استفاده از رایانه. ۱۲
۳- استفاده از تصاویر. ۱۲
۴- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی. ۱۳
۵- روش نمایشی. ۱۳
۶- دست سازه های دانش آموزان. ۱۳
توصیف وضع مطلوب (شواهد ۲ ). ۱۴
الف – شاخص های کیفی وضع مطلوب. ۱۴
ب- شاخص های کمی وضع مطلوب. ۱۴
جدول شماره ۲ : جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی دی ماه در سال تحصیلی ۹۲-۹۱. ۱۵
گزارش نهایی و نتیجه گیری. ۱۶
پیشنهادات. ۱۷
منابع و مآخذ. ۱۹
چکیده :
درس ادبیات فارسی یکی از مهم ترین دروس دانش آموزان در طی دوران تدریس آن ها می باشد . این درس برای بعضی از دانش آموزان به دلیل داشتن لغاتی فراتر از دانش آن ها و معانی پیچیده و اشعاری که درک آن ها در بعضی موارد سخت و دست نیافتنی برای آن هاست ، از محبوبیت کمی برخوردار است.
من در این کار پژوهشی روش هایی را برای علاقه مند ساری دانش آموزان به این درس شیرین و پر محتوا بررسی می کنم و راهبرد آن ها را مورد بحث قرار می دهم.
از آنجا که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته میشود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل میدهند و شیوه های تفکّر کردن را تمرین میکنند. که این عمل به صورت های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.
در نتیجه ی این عمل اقدام پژوهی ، بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفتی و علل بی انگیزگی دانش آموزان در درس ادبیّات فارسی را شناسایی و به بهبود آن ها می پردازم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.