مقاله نقشه های مفهومی در آموزش پزشکی: بازبینی تحلیلی منابع (ترجمه)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقشه های مفهومی در آموزش پزشکی: بازبینی تحلیلی منابع (ترجمه) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقشه های مفهومی در آموزش پزشکی: بازبینی تحلیلی منابع (ترجمه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقشه های مفهومی در آموزش پزشکی: بازبینی تحلیلی منابع (ترجمه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقشه های مفهومی در آموزش پزشکی: بازبینی تحلیلی منابع (ترجمه) :

مقاله نقشه های مفهومی در آموزش پزشکی: بازبینی تحلیلی منابع (ترجمه) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی) از صفحه ۱۱۳ تا ۱۲۰ منتشر شده است.
نام: نقشه های مفهومی در آموزش پزشکی: بازبینی تحلیلی منابع (ترجمه)
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله نقشه مفهومی
مقاله آموزش پزشکی
مقاله استراتژی تدریس

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: از آن جا که حرفه پزشکی در حال تغییر است، روش های آموزشی دانشجویان پزشکی نیز تغییر می کند. مولفان مختلف تصدیق کرده اند که به استراتژی های تدریس و یادگیری دیگری نیاز است که دانشجویان را قادر به حفظ مقادیر عظیم اطلاعات، یکپارچه سازی مهارت های تفکر انتقادی و حل دامنه مشکلات پیچیده بالینی کند. پژوهش های قبلی نشان داده اند که نقشه های مفهومی ممکن است از جمله چنین استراتژی های تدریس و یادگیری باشند. این مقاله قصد دارد: (الف) تحقیق حاضر را به عنوان یک رویکرد آموزشی بالقوه برای یادگیری دانشجویان پزشکی مورد بازبینی قرار دهد و (ب) پیامدهای آن را برای تدریس و یادگیری دانشجویان پزشکی مطرح کند تا راهنمایی برای تحقیقات آینده باشد.
نتیجه گیری: عملکرد نقشه های مفهومی از طریق ۴ روش اصلی (الف) ارتقای یادگیری معنی دار، (ب) ارایه منبعی برای یادگیری، (ج) قادرساختن اساتید برای ارایه بازخورد به دانشجویان و (د) اجرای ارزیابی یادگیری و کارآیی اعمال می شود. این بازبینی، ایده هایی را برای گروه اساتید پزشکی در زمینه استفاده از نقشه های مفهومی در تدریس و یادگیری ارایه می دهد. استراتژی هایی مانند پرورش تفکر انتقادی و استدلال بالینی، گنجاندن نقشه کشی مفهومی در یادگیری بر اساس حل مساله و استفاده از نقشه کشی مفهومی در یادگیری جمعی و گروهی شناخته شده است. تحولات جدید در آموزش پزشکی شامل استفاده از نقشه های مفهومی سریالی، استفاده از نقشه های مفهومی به عنوان روشی برای کمک به فراگیران با قابلیت هوشی پایین تر و ترکیب نقشه های مفهومی گروهی با بازخورد ساختاری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.