مقاله عوامل موثر در برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید از نظر دانشجویان پیراپزشکی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر در برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید از نظر دانشجویان پیراپزشکی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر در برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید از نظر دانشجویان پیراپزشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر در برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید از نظر دانشجویان پیراپزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر در برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید از نظر دانشجویان پیراپزشکی :

مقاله عوامل موثر در برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید از نظر دانشجویان پیراپزشکی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی) از صفحه ۱۳۳ تا ۱۳۶ منتشر شده است.
نام: عوامل موثر در برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید از نظر دانشجویان پیراپزشکی
این مقاله دارای ۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مهارت ارتباط
مقاله دانشجویان پیراپزشکی
مقاله آموزش

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
اهداف: توانایی برقراری ارتباط، مهارت مهمی برای انسان است. آموزش موثر به استفاده صحیح از مهارت های ارتباطی بستگی دارد. ارتباط در فرآیند آموزشی به صورت تبادل افکار و اطلاعات بین استاد و دانشجو است. این مطالعه با هدف تعیین دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی در مورد عوامل موثر در برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید انجام شد.
روش ها: این پژوهش توصیفی- مقطعی در سال ۱۳۸۷ در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ۱۸۱ دانشجوی مشغول به تحصیل در دانشکده پیراپزشکی که به روش سرشماری انتخاب شده بودند، انجام شد. داده ها با استفاده از پرسش نامه ای شامل دو بخش خصوصیات فردی و سوالات مربوط به عوامل موثر در برقراری ارتباط جمع آوری شد و با نرم افزار SPSS 13 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
یافته ها: در مقایسه دیدگاه گروه های مختلف دانشجویی، اکثر نظرات مشابه بود و فقط دانشجویان ورودی ۱۳۸۶ نسبت به ورودی های ۱۳۸۵، از نظر تاثیر گشاده رویی (p<0.02) و تجربه استاد در برقراری ارتباط (p<0.03) اختلاف معنی داری داشتند.
نتیجه گیری: از نظر دانشجویان، گشاده رویی بجا و مناسب، فروتنی، رازداری و امانت داری استاد در برقراری ارتباط بین دانشجو و استاد، در راستای ارتقای سطح یادگیری، نقش بسیار موثری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.