مقاله تحلیل اگزرژی و بهینه سازی ترمواکونومیکی سیکل های توربین گازی همراه با تزریق بخار به داخل محفظه احتراق
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل اگزرژی و بهینه سازی ترمواکونومیکی سیکل های توربین گازی همراه با تزریق بخار به داخل محفظه احتراق دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل اگزرژی و بهینه سازی ترمواکونومیکی سیکل های توربین گازی همراه با تزریق بخار به داخل محفظه احتراق کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل اگزرژی و بهینه سازی ترمواکونومیکی سیکل های توربین گازی همراه با تزریق بخار به داخل محفظه احتراق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل اگزرژی و بهینه سازی ترمواکونومیکی سیکل های توربین گازی همراه با تزریق بخار به داخل محفظه احتراق :
مقاله تحلیل اگزرژی و بهینه سازی ترمواکونومیکی سیکل های توربین گازی همراه با تزریق بخار به داخل محفظه احتراق که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در نشریه پژوهشی مهندسی مکانیک ایران (فارسی) از صفحه ۲۳ تا ۳۹ منتشر شده است.
نام: تحلیل اگزرژی و بهینه سازی ترمواکونومیکی سیکل های توربین گازی همراه با تزریق بخار به داخل محفظه احتراق
این مقاله دارای ۱۷ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تزریق بخار
مقاله بویلر بازیاب حرارتی
مقاله ترمواکونومیک
مقاله بهینه سازی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
در این مقاله سیکل توربین گازی همراه با تزریق بخار به داخل محفظه احتراق مورد تحلیل اگزرژتیک و ترمواکونومیکی قرار گرفته است. در ابتدا با اضافه کردن تزریق بخار به یک توربین گاز موجود بهبود عملکرد سیکل بررسی شده است. برای تایید صحت این بررسی ها، از نتایج یک سیکل که به طور تجربی تحلیل شده است استفاده شده است. این بررسی شامل مقایسه راندمان، توان خروجی و هزینه تولید الکتریسته با سیکل بدون تزریق بوده است. در مرحله بعد با استفاده از روش ترمواکونومیک این سیستم بهینه شده است. تابع هدف ترمواکونومیک هزینه تولید واحد الکتریسته انتخاب شده است. پارامترهای طراحی شامل نسبت فشار، دمای گاز خروجی از محفظه احتراق، دمای پینچ بویلر بازیافت و دمای بخار تزریق شده بوده است. در نهایت مقادیر بهینه این پارامترها با روش های بهینه سازی از جمله الگوریتم ژنتیک و روش جستجوی مستقیم به دست آمده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.