پاورپوینت فصل هفدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فصل هفدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل هفدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت فصل هفدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل هفدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فصل هفدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) :

توضیحات:
پاورپوینت فصل ۱۷ کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان بازاریابی مستقیم و بر خط ایجاد روابط مستقیم با مشتریان ، در حجم ۲۴ اسلاید.

این فایل شامل ۲۴ اسلاید می باشد و مربوط به فصل ۱۷ با موضوع بازاریابی مستقیم و بر خط ایجاد روابط مستقیم با مشتریان از کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید؛ می باشد و قابل استفاده برای ارائه درسی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

بخشی از متن:
بازاریابان اولیه ی که بر اساس الگوی مستقیم عمل می کردند، یعنی شرکت های فروشنده با کاتالوگ ،فروشندگان پستی و بازاریابان شیوه ای از راه دور، با جمع آوری اسامی مشتریان، عمدتا به وسیله ی پست و تلفن، به ایشان کالا می فروختند.امروزه بازاریابی مستقیم با توجه به پیشرفت های شگرف در عرصه ی فناوری پایگاههای اطلاعاتی و رسانه های نوین بازاریابی به ویژه اینترنت،تغییرات زیادی پیدا کرده است.
بیشتر شرکت ها هنوز از بازاریابی مستقیم به عنوان کانال یا واسطه ای تکمیلی برای بازاریابی کالاها و پیام های خود استفاده می کنند.
برای بسیاری از شرکت های امروزی بازاریابی مستقیم چیزی فراتر از کانال یا واسطه ی مکمل است .موسساتی که الگوی مستقیم را به کار می برند ،عوض اینکه از بازاریابی مستقیم و اینترنت صرفا به عنوان رویکردهایی تکمیلی بهره بگیرند، از این الگو به عنوان تنها رویکرد استفاده می کنند.

پاورپوینت فصل هفدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
فهرست مطالب:
بازاریابی مستقیم
الگوی جدید بازاریابی مستقیم
رشد و مزایای بازاریابی مستقیم
مزایا برای خریداران
مزایا برای فروشندگان
پایگاه اطلاعات مشتریان و بازاریابی مستقیم
اشکال بازاریابی مستقیم
بازاریابی بر خط
بازاریابی و اینترنت
قلمرو بازاریابی بر خط
قلمرو بنگاه به مصرف کننده
قلمروه بنگاه به بنگاه
قلمرو مصرف کننده به مصرف کننده
قلمرو بازاریابی بر خط مصرف کننده به بنگاه
انواع بازاریابان بر خط
شرکت های فقط کلیکی در مقایسه با بازاریابان کلیکی-فیزیکی
بازاریابی فیزیکی
بازاریابی کلیکی
راه اندازی بازاریابی بر خط
بازاریابی مستقیم یکپارچه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.