پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹)۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) :
این پرسشنامه در یک فایل ورد ارایه شده است و دارای ۴ بعد (عوامل سازمانی، عوامل فناوری، مشتری محوری، نتایج مالی نتایج بازار) و دارای ۳۰ سوال است و منبع آن نیز در فایل آمده است
مولفه : دارد
تعداد گویه ها : ۳۰
منبع : دارد
روایی و پایایی : دارد
نمره گذاری و تفسیر : دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.