پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) :

این پرسشنامه در یک فایل ورد ارایه شده است و دارای ۴ بعد (عوامل سازمانی، عوامل فناوری، مشتری محوری، نتایج مالی نتایج بازار) و دارای ۳۰ سوال است و منبع آن نیز در فایل آمده است

مولفه : دارد

تعداد گویه ها : ۳۰

منبع : دارد

روایی و پایایی : دارد

نمره گذاری و تفسیر : دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.