مقاله ارایه یک مدل انتخاب فروشنده سیستم های مخابراتی با رویکرد AHP


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارایه یک مدل انتخاب فروشنده سیستم های مخابراتی با رویکرد AHP دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارایه یک مدل انتخاب فروشنده سیستم های مخابراتی با رویکرد AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارایه یک مدل انتخاب فروشنده سیستم های مخابراتی با رویکرد AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارایه یک مدل انتخاب فروشنده سیستم های مخابراتی با رویکرد AHP :

مقاله ارایه یک مدل انتخاب فروشنده سیستم های مخابراتی با رویکرد AHP که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در مدیریت صنعتی از صفحه ۱۵ تا ۳۰ منتشر شده است.
نام: ارایه یک مدل انتخاب فروشنده سیستم های مخابراتی با رویکرد AHP
این مقاله دارای ۱۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سیستم های مخابراتی (سانترال)
مقاله انتخاب فروشنده
مقاله فرآیند سلسله مراتبی تحلیل (AHP)
مقاله تصمصم گیری گروهی
مقاله تصمیم گیری چند معیاره

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
سیستم های مخابراتی (سانترال) به لحاظ نقش ارتباطی آنها در سازمان ها از اهمیت فراوانی برخوردارند. علاوه بر این، انتخاب فروشنده یک سیستم مخابراتی یک مساله گروهی و تصمیمی چند معیاره است. فرآیند تصمیم گیری گروهی می تواند از طریق رویکردی سیستماتیک و منطقی برای ارزیابی گزینه ها و بر اساس نظرات چند نفر از حوزه های مختلف بهبود یابد. AHP می تواند در مشارکت تصمیم گیرندگان با اهداف متفاوت برای رسیدن به تصمیمی آگاهانه مفید باشد. در این مقاله مدلی بر اساسAHP ، برای آزمون امکان پذیری این مدل در انتخاب یک فروشنده سیستم های مخابراتی، یک مطالعه موردی واقعی صورت گرفت. استفاده از مدل مورد نظر در این مطالعه موردی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین انجام شده است نشان می دهد که AHP می تواند برای بهبود تصمیم گیری گروهی در انتخاب فروشنده مورد استفاده قرار گیرد و زمان تصمیم گیری را کاهش دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.