انواع موتور احتراق و ..


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انواع موتور احتراق و .. دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انواع موتور احتراق و ..  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز انواع موتور احتراق و ..۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انواع موتور احتراق و ..،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انواع موتور احتراق و .. :

نمونه

… از این رو انتظار می­رود، سرعت آرام شعله پایین­تر از سرعت [۱] ورودی اجرای۱ و بالاتر از اجرای۲ باشد. حضور یک دیوار، یک لایه مرزی را در کنار آن ایجاد و به این ترتیب یک مکانیزم برای شعله در اجرا۱ برای ثبات ایجاد می­شود. در دیوار، سرعت حجمی ناپدید می شود. در نتیجه جریان افت می­کند (و گسترش می­یابد). دیده شده که حداقل سرعت درست در بالادست شعله برای اجرا۱ تقریبا برابر با سرعت آرام شعله، ۳۸ سانتی متر/ثانیه می­باشد. با افزایش دما، چگالی کاهش می­یابد و در نتیجه افزایش سرعت را خواهیم داشت. از آنجا که دیوار خنک­تر از شعله[۲] است، درجه حرارت گاز به سمت درجه حرارت دیوار گرایش پیدا می­کند. افزایش بیشتر در سرعت ورودی، شعله را به سمت دیوار هل می­دهد. در برخی از سرعت بحرانی (میزان تغییر شکل[۳])، آن برای ایجاد یک شعله غیرممکن خواهد بود.


[۱]-velocity

[۲]-flame

[۳]-strain rate

since the laminar flame speed is lower than the inlet velocity of run
۱, and higher than that of run 2. The presence of a wall creates a boundary layer next to it and
thus provides a mechanism for the flame in run 1 to stabilize. At the wall, the bulk velocity has
to vanish. The flow thus slows down (and spreads). It can be seen that the minimum velocity
just upstream of the flame for run
۱ is almost equal to the laminar flame speed of 38 cm/s. As the temperature increases, the
density decreases and therefore velocity increases. Since the wall is cooler than the flame, the
gas temperature then drops down to the wall temperature. Further increase in the inlet velocity
will push the flame towards the wall. At some critical velocity (strain rate), it will be
impossible to establish a flame.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.