مقاله ارزیابی عملکرد سازمان با مدل روش امتیازی متوازن (BSC) (مطالعه موردی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی عملکرد سازمان با مدل روش امتیازی متوازن (BSC) (مطالعه موردی) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی عملکرد سازمان با مدل روش امتیازی متوازن (BSC) (مطالعه موردی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عملکرد سازمان با مدل روش امتیازی متوازن (BSC) (مطالعه موردی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی عملکرد سازمان با مدل روش امتیازی متوازن (BSC) (مطالعه موردی) :
مقاله ارزیابی عملکرد سازمان با مدل روش امتیازی متوازن (BSC) (مطالعه موردی) که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در مدیریت صنعتی از صفحه ۶۷ تا ۸۶ منتشر شده است.
نام: ارزیابی عملکرد سازمان با مدل روش امتیازی متوازن (BSC) (مطالعه موردی)
این مقاله دارای ۲۰ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارزیابی عملکرد
مقاله روش امتیازی متوازن
مقاله استراتژی
مقاله نقشه استراتژی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
متدلوژی روش امتیازی متوازن (BSC) به عنوان ابزاری جهت سنجش عملکرد سازمان ها در راستای اهداف و استراتژی های آنان در چهار منظر مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی و در نهایت منظر رشد و یادگیری است. در این پژوهش میزان عملکرد شرکت X با این مدل مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته که در این مدل بر اساس تعیین معیارهای کلیدی در هر حوزه و نیز تعیین شاخص های کلیدی عملکرد در هر یک از معیارهای مورد بررسی و میزان اهداف پیش بینی شده (Target) در هر یک از شاخص های مورد بررسی و مقایسه آنها با میزان عملکرد واقعی این شرکت تصویری از سازمان را در اختیار مدیریت قرار داده تا با اتخاذ تدابیر مناسب در راستای ایجاد بهبود و همچنین ایجاد زیر ساخت های مناسب جهت ارتقا عملکرد سازمان، بتواند سازمان خود را در مقابله با چالش های جهانی سازی و افزایش توان رقابتی در محیط جهانی ایمن سازد. به همین منظور برای تعیین ابعاد مالی استفاده از شاخص های مالی، برای تعیین میزان رضایت مشتریان از پرسشنامه سنجش رضایت مشتری، برای تعیین عملکرد فرآیندها اقدام به شناسایی فرآیندهای کلیدی نموده و سپس با توجه به استراتژی های سازمان اقدام به عملکرد وضعیت آنها با توجه به پیش بینی عملکرد آنها نموده و در نهایت برای تعیین میزان رشد و یادگیرندگی سازمان از پرسشنامه های تعیین بالندگی سازمان و نیز میزان یادگیرنده بودن سازمان استفاده گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.