: ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی ورزشکاران مرد نخبه


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 : ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی ورزشکاران مرد نخبه دارای ۱۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد : ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی ورزشکاران مرد نخبه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز : ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی ورزشکاران مرد نخبه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی : ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی ورزشکاران مرد نخبه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن : ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی ورزشکاران مرد نخبه :

چکیده

هدف از این فایل بررسی ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی ورزشکاران مرد نخبه ( ۱۸ – 15 ) سال رشته های رزمی ( ووشو و کونگ فو ) ایران بوده است . جامعه آماری این فایل را کلیه ورزشکاران شرکت کننده این دو رشته در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران تشکیل دادند که جمعاً ۲۶۲ نفر بودند و از این روی، نمونه آماری برابر با جامعه آماری بود. این فایل از نوع توصیفی می باشد و به منظور گردآوری اطلاعات از چهار پرسشنامه ی استاندارد شده شامل: پرسشنامه سبک رهبری (LSS) ، اهداف پیشرفت TEOSQ))، اضطراب رقابتی (SCAT) و پرسشنامه ی اطلاعات فردی (Demography) استفاده شد که پایایی این پرسشنامه به شیوه سنجش همسانی درونی پرسش ها و آلفای کرونباخ نیز محاسبه گردید. برای پیش بینی سهم و نقش متغیر پیش بین بر متغیر میانجی و متغیر ملاک از رگرسیون چندمتغیری و در راستای تحلیل های تکمیلی از حیطه ی معادلات ساختاری استفاده گردید.

نتایج نشان داد که بین رفتارهای رهبری حمایت اجتماعی و بازخورد مثبت با اهداف پیشرفت رابطه ی خطی مثبت و مناداری وجود دارد. نیز از بین رفتارهای رهبری مربی، رفتارهای استبدادی و بازخورد مثبت با اضطراب رقابتی رابطه ی خطی مثبت و معناداری دارند. از سوی دیگر رابطه ی خطی مثبت و معناداری بین خودگرایی و اضطراب رقابتی بازیکنان مشاهده شد. استفاده از معادلات ساختاری نیز میانجی بودن اهداف پیشرفت را در ارتباط بین متغیرها نشان داد. چکیده

هدف از این فایل بررسی ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی ورزشکاران مرد نخبه ( ۱۸ – 15 ) سال رشته های رزمی ( ووشو و کونگ فو ) ایران بوده است . جامعه آماری این فایل را کلیه ورزشکاران شرکت کننده این دو رشته در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران تشکیل دادند که جمعاً ۲۶۲ نفر بودند و از این روی، نمونه آماری برابر با جامعه آماری بود. این فایل از نوع توصیفی می باشد و به منظور گردآوری اطلاعات از چهار پرسشنامه ی استاندارد شده شامل: پرسشنامه سبک رهبری (LSS) ، اهداف پیشرفت TEOSQ))، اضطراب رقابتی (SCAT) و پرسشنامه ی اطلاعات فردی (Demography) استفاده شد که پایایی این پرسشنامه به شیوه سنجش همسانی درونی پرسش ها و آلفای کرونباخ نیز محاسبه گردید. برای پیش بینی سهم و نقش متغیر پیش بین بر متغیر میانجی و متغیر ملاک از رگرسیون چندمتغیری و در راستای تحلیل های تکمیلی از حیطه ی معادلات ساختاری استفاده گردید.

نتایج نشان داد که بین رفتارهای رهبری حمایت اجتماعی و بازخورد مثبت با اهداف پیشرفت رابطه ی خطی مثبت و مناداری وجود دارد. نیز از بین رفتارهای رهبری مربی، رفتارهای استبدادی و بازخورد مثبت با اضطراب رقابتی رابطه ی خطی مثبت و معناداری دارند. از سوی دیگر رابطه ی خطی مثبت و معناداری بین خودگرایی و اضطراب رقابتی بازیکنان مشاهده شد. استفاده از معادلات ساختاری نیز میانجی بودن اهداف پیشرفت را در ارتباط بین متغیرها نشان داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.