عکاسی تبلیغاتی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عکاسی تبلیغاتی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عکاسی تبلیغاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز عکاسی تبلیغاتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عکاسی تبلیغاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عکاسی تبلیغاتی :

مقدمه………………………………………………………………………………………….۱

تاریخچه عکاسی تبلیغاتی …………………………………………………………………….۴

عکاسی تبلیغاتی …………………………………………………………………………۵

عکاسی تبلیغاتی صنعتی ……………………………………………………………………..۷

دانش و تمرینات ضروری در عکاسی تبلیغاتی……………………………………………………۱۰

عکاسی تبلیغاتی در ایران …………………………………………………………………………..۱۰

ترفندها و روش ها در عکاسی تبلیغاتی ……………………………………………………..۱۲

راه پیشرفت در عکاسی……………………………………………………………………..۱۳

نتیجه ‌گیری………………………………………………………………………………….۱۶

منابع ………………………………………………………………………………………..۱۹

مقدمه

ماهیت کار عکاسان تصویرهایی را تولید و حفظ می کنند که منظره ای را به تصویر می کشند، داستانی را بازگو می کنند یا حادثه ای را ثبت می کنند. برای خلق عکسهایی با کیفیت تجاری، عکاسان باید تخصص فنی و خلاقیت را با هم داشته باشند. ایجاد یک تصویر موفق نیاز به انتخاب و ارائه سوژه ای با توانایی تاثیر گذاری خاص و انتخاب تجهیزات مناسب دارد. به عنوان مثال، عکاسان ممکن است با نورپردازی ظاهر یک سوژه را تقویت کنند و یا با تار کردن پس زمینه توجه بیننده را به جنبه خاصی از تصویر معطوف کنند. امروزه،‌ بسیاری از دوربین های عکاسی شرایطی مانند سرعت دیافراگم و بازی دریچه نور را خود بخود تنظیم می کنند. آنها همچنین به عکاس اجازه می دهند تا این تنظیم ها را به صورت دستی انجام دهد تا بتواند به خلاقیت و کنترل فنی بالاتری برروی فرایند تصویر برداری دست یابد. علاوه بردوربین های خودکار و دستی، عکاسان از مجموعه ای از فیلم ها، عدسی ها و تجهیزات ـ از فیلترها، سه پایه ها و فلاش ها گرفته تا وسائل نورپردازی خاص استفاده می کنند. عکاسان یا از دوربین های معمولی رایج و یا از دوربین های جدید دیجیتال که تصاویر را به صورت الکترونیکی ثبت می کنند استفاده می کنند. یک دوربین عکاسی معمولی تصاویر را بر روی یک فیلم هالید نقره ثبت می کند که باید چاپ شود. بعضی عکاسان فیلم خود را برای پردازش به لابراتوار می فرستند. فیلم های رنگی برای پردازش و چاپ نیاز به تجهیزات گرانقیمت و شرایط ایده آل دارند. دیگر عکاسان، بخصوص آنهایی که از فیلم های سیاه و سفید استفاده می کنند یا نیاز به جلوه های ویژه دارند،‌ ترجیح می دهند که عکس هایشان را خودشان پردازش و چاپ کنند. این عکاسان باید برای کار کردن با یک تاریکخانه مجهز یا نرم افزار مناسب برای پردازش و چاپ دیجیتالی مهارت فنی لازم را داشته باشند. امروزه، پیشرفتهای اخیر در فن آوری الکترونیکی، ایجاد و اسکن کردن فیلم های استاندارد میلی متری و دیگر انواع فیلم و استفاده از اسکنرهای مسطح رومیزی و لابراتوارهای فتو فینیش برای ایجاد تصویرهای دیجیتالی قابل خواندن توسط رایانه را برای عکاسان میسر ساخته است. پس از تبدیل فیلم به تصویر دیجیتالی، عکاسان می توانند تصاویر را ویرایش کرده و به جاهای دیگر بفرستند که این کار تهیه و انتقال تصویر را از مکانهای دورراحت تر و سریعتر می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.