روش فایل کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
روش فایل کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد دارای ۷۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد روش فایل کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز روش فایل کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روش فایل کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن روش فایل کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد :
روش فایل کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد در ۶۵ صفحه ورد قابل ویرایش
روش فایل کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد
فهرست مطالب
عنوان صفحه
– مقدمه ۲
فصل اول :
– مساله فایل ۴
– اهمیت و ضرورت فایل ۶
– طرح فایل ۶
– سوالات فایل ۷
– فرضیه (های ) فایل ۸
– تعریف عملیاتی اصطلاحات فایل ۹
فصل دوم :
پیشینه فایل ۱۰
تاریخچه تشکیل مدارس در ایران ۱۰
فصل سوم :
– روش فایل ۱۶
– جامعه آماری ۱۷
– نمونه آماری ۱۷
– حجم نمونه و روش نمونه گیری ۱۷
– ابزارهای فایل ۱۷
– روش تجزیه و تحلیل ۱۷
فصل چهارم :
– مقدمه ۳۴
– جداول
فصل پنجم :
– تجزیه و تحلیل خلاصه های مطالب ۴۰
– آزمون بینه و سیمون ۴۷
– محدودیت ها ۵۰
– پیشنهادات ۵۱
– منابع ۵۲
روش فایل کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد
فهرست نمودار
عنوان صفحه
– نمودار ۱-۲ ۳۳
– نمودار ۴-۱-۲ ۳۳
– نمودار ۱-۳ ۳۴
– نمودار ۴-۱-۳ ۳۴
– نمودار ۱-۶ ۳۵
– نمودار ۴-۱-۶ ۳۵
– نمودار ۱-۱۰ ۳۶
– نمودار ۴-۱-۱۰ ۳۶
– نمودار ۱-۱۲ ۳۷
– نمودار ۴-۱-۱۲ ۳۷
– نمودار ۱-۱۴ ۳۸
– نمودار ۴-۱-۱۴ ۳۸
– جدول درصد و فراوانی ۳۹
مقدمه :
بچه با حرکات دست و پا کم کم مهارتها را یاد می گیرد و با مشاهده رفتار و حرکات اطرافیان , عادات و آداب آنها را جذب میکند و با رد یا قبول دنیایی که برای خود ساخته , آن را تجربه می کند . پس بیشتر از طریق آزمایش تا خطا , شادی تا غم , تجربه تا تلقین و گفتگو تا هدایت , مسائل را فرا می گیرد .
در نتیجه کودک بیشتر از طریق عشق ,از راه شکیبایی ,از طریق درک و فهم ,از راه احساس تعلق داشتن به دیگری ,از طریق عملی و از راه احساس موجودیت کردن ,مسائل را می آموزد .با گذشت هر روز از زنمدگی ,طفل اندکی از آنچه از دیگران می دانند ,می اندیشند و درک می کنند ,را فرا می گیرد .
اگر خوب دقت کنیم می بینیم بچه ها از نظر استعدادها یی که دارند با یکدیگر متفاوتند .دو کودک را نمی توان پیدا کرد که از همه لحاظ شبیه هم باشند .مثلاً اگر در کلاس درس سوالاتی از آنان شود هر کدام از این دانش آموزان به وسیله هوش و استعداد های ذاتی که دارند ,جوابهای گوناگونی را خواهند داد.
لذا روانشناسان و جامعه شناسان با کمک علم زیست شناسی ,پرونده تحصیلی را جهت هر یک از محصلین اتداع نموده اند که هر یک از این پرونده ها ,می توانند بیانگر خصوصیات و شایستگی های فرد فرد دانش آموزان باشد .
امروزه همه تلاش ها کنکا شها و فایلات به این جهت است که تمام نو نهالان برای تعلیم و تربیت بهتر و ترقی و تکامل باید از همه متمایز و شناخته شوند .
آگاهی از تفاوتهای فردی می تواند ما را در حل بسیاری از دشواریها یاری دهد ,وقتی قبول کردیم که انسانها از نظر تواناییهای ذاتی و اکتسابی تفاوت دارند ,در پی این نخواهیم بود که از همه ,رفتارهای یکسانی را انتظار داشته باشیم .
اگر کلاس بندی هر یک از دانش آموزان در پایه ها و مقاطع تحصیلی به صورت به صورت علمی و شایسته انجام گیرد ,امکان غفراگیری و کسب مهارت ,با توجه به کلاس بندی صحیح و مدرن ,وجود خواهد داشت .
دنیای ما دریاست هر کودکی ماهیست
دنیای بی ماهی یک ذره زیبا نیست
هر ماهی دریا رنگی به خود دارد
بعضی سفید و سرخ بعضی سیاه و زرد
این ماهیان با هم یک رو و یک رنگند
بیگانه با گینه بیگانه با جنگد
آنها نمی خواهند دریا شود بی آب
از غصه می میرند در خشکی و دریا
حیف است اگر ماهی باشد زدریا دور
ماهی گریزان است از حوض و بنگ و تور
زیبایی ماهی زیبایی دریاست
با آب و آزادی دنیای ما زیباست
اسد الله شعبانی
مساله فایل :
بیان مساله :
در این فایل ما در پی پاسخ این سوال هستیم که کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد :
دبستان خانه شاگرد و معلم و محلی است که بنای زندگی اطفال در آن پی ریزی می شود و یادگارهای گوناگون از دوره پرشور و هیجان طفولیت در خاطره ها به جای می گذارد . در همین خانه بزرگ است که مغز کوچک اطفال شکل اجتماعی
می گیرد و به آهنگ با انضباط زندگی آشنا می شود .
اگر دبستان را به ساده ترین صورت آن در آوریم , واحد کوچکی از آن باقی می ماند که کلاس درس نامیده می شود . آنجا نیز قاعدتا”” عده ای طفل خرد سال با شخصی به نام معلم گرد هم نشسته اند و مقدمات کتاب زندگی را ورق می زنند
طبقه بندی شاگردان در دبستانهای معمولی از مهمترین وظایف مدیر دبستان است .
در طبقه بندی باید به رشد جسمی و قدرت فکری و عقلی و رشد ذهنی و اجتماعی و سازگاری روحی و اخلاقی کودکان توجه شود , تا اطفال که بهتر می توانند با یکدیگر کار کنند در یک اتاق قرار گیرند و بین آنان اختلافاتی که به ناسازگاریها منجر می شود , بوجود نیاید .
کاملا”” موافق داشته و همچنین ۱۰ درصد مدیران زن , ۲۰ درصد آموزگاران مرد و ۱۶ درصد آموزگاران زن نیز موافق بوده اند .
در همین زمینه ۱۰ درصد مدیران مرد , ۲۰ درصد آموزگاران مرد و ۸ درصد آموزگاران زن نظری نداشته اند . در صورتی که ۸۰ درصد مدیران مرد و ۸۰ درصد مدیران زن , ۳۰ درصد آموزگاران مرد و ۴۴ درصد آموزگاران زن نظر مخالف و ۵ درصد مدیران زن و ۲۰ درصد آموزگاران زن کاملا”” مخالف بوده اند
نهایتا”” با توجه به نمودار ۵-۱-۶ در رابطه با سوال ۶ به طور کلی ۱۲ درصد کاملا”” موافق ۱۲ درصد موافق ۸ درصد بدون نظر , ۵۷ درصد مخالف و ۱۱ درصد کاملا”” مخالف بوده اند . این نمودار نشاندهنده این است که کسانی که با کلاس بندی صرفا”” به صورت علمی موافقت نموده اند , حدودا”” ۲۴ درصد کل افراد و آنهایی که با کلاس بندی صرفا”” به صورت علمی مخالفت کرده اند , حدودا”” ۶۸ درصد کل افراد را تشکیل می دهند . پس می توان نتیجه گرفت که : کلاس بندی صرفا”” به صورت تراز علمی مناسب نیست , بلکه باید عوامل دیگری را نیز در نظر گرفت .
سوال (۱۰) :
وظایف معلمین در مدارسی که کلاس بندی مدرن دارند , با مدارسی که کلاس بندی مدرن ندارند , یکسان است .
با توجه به جدول ۱-۱۰ و نمودارهای مربوط به آن , در رابطه با اینکه وظایف معلمین در مدارسی که کلاس بندی مدرن ندارند یکسان است , ۵ درصد مدیران زن , ۱۰ درصد آموزگاران زن و ۱۰ درصد آموزگاران نظر کاملا”” موافق داشته و ۵ درصد مدیران زن , ۵۰ درصد آموزگاران مرد و ۱۰ درصد آموزگاران زن نیز نظر موافق داشته اند .
همچنین ۵ درصد مدیران مرد , ده درصد آموزگاران مرد و ۱۸ درصد آموزگاران زن نظری نداشته اند .
در رابطه با این سوال ۹۰ درصد مدیران مرد , ۹۰ درصد مدیران زن , ۳۰ درصد آموزگاران مرد و ۳۸ درصد آموزگاران زن نظر مخالف و همچنین ۵ درصد مدیران مرد و ۲۴ درصد آموزگاران زن نیز نظر کاملا”” موافق داشته اند .
با توجه به نمودار ۵-۱-۱۰ , ۷ درصد کل افراد کاملا”” موافق , ۱۱ درصد موافق ۱۱درصد نظری نداشته اند , ۵۸ درصد مخالف و ۱۳ درصد کاملا”” مخالف بوده اند .و این نمودار بیانگر این است که حدودا”” ۱۸ درصد کل افراد با این سوال موافقت نموده , و ۷۱ درصد هم ابراز مخالفت کرده اند . پس می توان نتیجه گرفت : وظایف معلمین در مدارسی که کلاس بندی مدرن دارند , با مدارسی که کلاس بندی مدرن ندارند , یکسان نیست .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.