تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی دارای ۱۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی :

تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی

چکیده فایل

صنعت بانکداری، از جمله صنایع مهم و مطرح دنیاست، امروزه بانک ها درکشورهای پیشرفته به عنوان راه گشا، مشاور حرفه ای، متخصص در افزایش منابع مالی شرکت ها و جمع آوری و تبادل اطلاعات لازم برای مشتریان خود عمل می کنند. در بانکداری نوین مولفه های متعددی وجود دارند که بر روند تجهیز منابع پولی بانک ها و موسسات مالی تاثیر میگذارند.شناسایی و تعیین میزان تاثیر و نوع ارتباط این مولفه ها با موفقیت بانک ها در تجهیز منابع پولی،مقوله ای مهم می باشد، این امر سبب شده است تا فضای رقابتی تنگاتنگی میان آن ها برقرار شود. . موفقیت یا عدم موفقیت بانک را به دور از عملکرد مدیران نمی توان تصور نمود . بانکی میتواند موفق باشد که از مدیران شایسته، ابزارهای متنوع و امکانات و پتانسیل موجود خود در راستای پیروزی مجموعه بهره مند شود. عواملی که منجر به توفیق بانک می شوند، استفاده از فن آوری اطلاعات، بازاریابی، مشتری مداری به معنای واقعی آن و پرهیز از یدک کشیدن این شعارهاست. بانک ها با بهره مندی از مدیران شایسته و منابع انسانی تحصیل کرده، می توانند ارتباط دایمی با مشتریان و بازار داشته باشند و با ایجاد تغییرات و تحولات، جامعه را زیر ذره بین قرار دهند.

کلمات کلیدی: تلاطم بازار، شدت رقابت، تمرکززدایی، مشتری مداری، رقیب محوری، گرایش به نوآوری و قابلیت های بازاریابی.

مقدمه

طی دو دهه اخیر، بازار محوری بنیان اصلی آثار نوشته شده در زمینه بازاریابی بوده است.(تئودوسیو[۱] و همکاران، ۲۰۱۲) اکثریت این فایلات گسترده بر روی بازار محوری از دیدگاه رفتاری و فرهنگی متمرکز است. دیدگاه رفتاری بر روی فعالیت های ویژه ی مربوط به تولید و پخش و واکنش به هوش تجاری تأکید می کند.(کوهلی و جاورسکی[۲]، ۱۹۹۰) دیدگاه فرهنگی بر روی معیارها و ارزش های سازمانی تمرکز می کند که رفتارهایی سازگار با بازار محوری را ترویج کرده و شامل سه جزء هستند: مشتری مداری، رقیب محوری و هماهنگی میان وظیفه ای. (نارور و اسلتر[۳]، ۱۹۹۰)


[۱] Theodosiou[2] Kohli & Jaworski[3] Narver & Slater

بخشی از متن

بازار محوری ممکن است موجب شود تا شرکتی فقط بر روی نیازهای آشکار مشتریان متمرکز شده و از درک احتیاجات بالقوه و پنهان مشتریان کنونی و یا جدید غافل شود. با توجه به فایلات محققین گذشته تکیه ی بیش از حد بر مشتری ها مانع نوآوری و فایل و فعالیت های توسعه ای می شود و توانایی یک شرکت نسبت به معرفی محصولات مبتکرانه بازار را تهدید می کند. علاوه بر این، توجه به این مطلب که رقبای آن شرکت نیز تا حدی از بازار محوری با خبر هستند، این کار نه تنها ممکن است موجب سودبخشی رقابتی نگردد بلکه باعث هزینه هایی نیز می شود که جهت انجام یک کار و یا پیش گیری از یک شکست به شرکت محول می شود. (تئودوسیو و همکاران، ۲۰۱۲)

از آنجایی که بانک ها به عنوان مهمترین نهادهای بازار مالی در ایران به دلیل عدم گسترش بازارهای مالی از یک سو و ملی بودن بانک ها از سوی دیگر، از کارایی مطلوبی برخوردار نبوده اند لذا چنین به نظر می رسد که ارزیابی عملکرد بانک ها در کشور از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد.(ریاضت،۱۳۸۱)

عنوان تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی
فهرست مطالب صفحه

فصل اول: کلیات فایل………………………………………………………………………….۱

۱-۱.مقدمه………………………………………………………………………………………………………….۲

۱-۲.بیان مسأله………………………………………………………………………………………………………۳

۱-۳.اهداف فایل………………………………………………………………………………………………….۵

۱-۴.ضرورت و اهمیت فایل………………………………………………………………………………….۶

۱-۵.فرضیه های فایل……………………………………………………………………………………………۶

۱-۶.پیشینه ی فایل………………………………………………………………………………………………۸.

۱-۷.تعریف متغیرها…………………………………………………………………………… ……………….۱۲

۱-۸.قلمرو فایل…………………………………………………………………………………………………..۱۴

۱-۹.روش شناسی فایل…………………………………………………………………………………………۱۴

۱-۱۰.روش گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………….۱۴

۱-۱۱.جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………۱۴

۱-۱۲.روش تجزیه و تحلیل آماری………………………………………………………………………………۱۴

فصل دوم:مرور منابع/ ادبیات فایل/ پیشینه ی فایل……………………………………….۱۵

۲-۱.مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..۱۶

۲-۲.عملکرد موسسه………………………………………………………………………………………………..۱۷

۲-۲-۱.عملکرد بانک ها…………………………………………………………………………………………….۱۸

۲-۲-۲.ضرورت ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………۱۹

۲-۲-۳.مدل های مختلف ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………….۲۱

………………………………….۲۱ROCE،ROE،ROI2-2-3-1. و مشتقات آن(قبل از دهه ۸۰)

۲-۲-۳-۲.مدل ارزش افزوده اقتصادی(۱۹۸۰)………………………………………………………………۲۲

۲-۲-۳-۳.مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت……………………………………………………………………۲۲

۲-۲-۳-۴.ماتریس عملکرد…………………………………………………………………………………………۲۲

۲-۲-۳-۵.هرم عملکرد………………………………………………………………………………………………۲۳

۲-۲-۳-۶.پرسشنامه اندازه گیری عملکرد(۱۹۹۰)…………………………………………………………..۲۴

۲-۲-۳-۷.مدل نتایج و تعیین کننده ها(۱۹۹۱)……………………………………………………………….۲۴

۲-۲-۳-۸.کارت امتیازدهی متوازن(۱۹۹۲)……………………………………………………………………۲۵

۲-۲-۳-۹.فرایند کسب و کار(۱۹۹۶)………………………………………………………………………….۲۵

۲-۲-۳-۱۰.مدل تعالی سازمان(۱۹۹۸)…………………………………………………………………………۲۶

۲-۲-۳-۱۱.تحلیل ذی نفعان(۲۰۰۱)…………………………………………………………………………..۲۷

۲-۲-۳-۱۲.چارچوب یکپارچه اندازه گیری عملکرد(۲۰۰۰)………………………………………….۲۸

۲-۲-۳-۱۳. DEA مدل تحلیل پوششی داده ها ………………………………………………………….۲۸

۲-۳.مفهوم قابلیت های بازاریابی………………………………………………………………………………..۲۹

۲-۳-۱.مفهوم تلاطم بازار………………………………………………………………………………………….۳۱

۲-۳-۱-۱.بازاریابی در شرایط متلاطم…………………………………………………………………………..۳۱

۲-۳-۱-۲.واکنش نادرست مدیر در مواجهه با تلاطم بازار………………………………………………۳۴

۲-۳-۲.مفهوم شدت رقابت………………………………………………………………………………………..۳۵

۲-۳-۲-۱.شدت رقابت در صنعت بانکداری………………………………………………………………….۳۶

۲-۳-۳.مفهوم تمرکززدایی………………………………………………………………………………………….۳۸

۲-۳-۳-۱.انواع تمرکززدایی……………………………………………………………………………………….۳۸

۲-۳-۳-۲.علت تمرکززدایی……………………………………………………………………………………….۳۹

۲-۳-۳-۳.تمرکززدایی در صنعت بانکداری………………………………………………………………….۳۹

۲-۳-۴.مشتری مداری……………………………………………………………………………………………….۳۹

۲-۳-۴-۱.ضرورت حرکت به سمت مشتری مداری……………………………………………………….۴۰

۲-۳-۴-۲.مشتری مداری در موسسات مالی و بانک ها……………………………………………………..۴۲

۲-۳-۴-۳.تعاریف مشتری مداری…………………………………………………………………………………..۴۳

۲-۳-۵.رقیب محوری……………………………………………………………………………………………………۴۴

۲-۳-۵-۱.تعاریف رقیب محوری……………………………………………………………………………………۴۵

۲-۳-۶.گرایش به نوآوری………………………………………………………………………………………………۴۶

۲-۳-۶-۱.تعاریف گرایش به نوآوری………………………………………………………………………………۴۷

۲-۴.مفهوم پویایی های رقابتی……………………………………………………………………………………….۴۷

۲-۴-۱.اهمیت پویایی رقابتی در صنعت بانکداری…………………………………………………………….۴۸

۲-۵.نقش قابلیت های بازاریابی در عملکرد موسسه……………………………………………………………۴۹

۲-۶.مروری بر فایلات و نظرهای علمی موجود درباره موضوع فایل………………………………….۵۲

فصل سوم:روش اجرای فایل/ مواد و روش ها…………………………………………………..۵۵

۳-۱.مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..۵۶

۳-۲.روش فایل…………………………………………………………………………………………………………….۵۶

۳-۲-۱.نوع فایل بر مبنای هدف……………………………………………………………………………………..۵۶

۳-۲-۱-۱.فایل بنیادی یا پایه ای……………………………………………………………………………………۵۶

۳-۲-۱-۲.فایل کاربردی………………………………………………………………………………………………۵۷

۳-۲-۲.نوع فایل بر مبنای روش……………………………………………………………………………………..۵۷

۳-۳.جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………..۵۷

۳-۳-۱.نمونه آماری و روش نمونه گیری…………………………………………………………………………….۵۷

۳-۴.ابزارها و روش های جمع آوری داده………………………………………………………………………….۵۸

۳-۴-۱.روایی و پایایی ابزار گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………۵۹

۳-۴-۱-۱.روایی……………………………………………………………………………………………………………۶۰

۳-۴-۱-۲.پایایی……………………………………………………………………………………………………………۶۰

۳-۴-۱-۲-۱.روش آلفای کرونباخ……………………………………………………………………………………۶۱

۳-۵.روش تجزیه و تحلیل داده………………………………………………………………………………………..۶۲

۳-۶.نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………۶۴

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های فایل……………………………………….۶۵

۴-۱.مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………۶۶

۴-۲.آمارتوصیفی………………………………………………………………………………………………………..۶۶

۴-۲-۱.تحلیل جمعیت شناختی نمونه……………………………………………………………………………..۶۶

۴-۲-۱.توصیف متغیرهای جمعیت شناختی……………………………………………………………………….۶۷

۴-۲-۱-۱.جنسیت…………………………………………………………………………………………………………۶۷

۴-۲-۱-۲.سن………………………………………………………………………………………………………………۶۸

۴-۲-۱-۳.سطح تحصیلات……………………………………………………………………………………………..۶۹

۴-۲-۱-۴.سابقه خدمت…………………………………………………………………………………………………۷۰

۴-۲-۲.توصیف متغیرهای اصلی فایل……………………………………………………………………………۷۱

۴-۲-۲-۱.تلاطم بازار…………………………………………………………………………………………………..۷۱

۴-۲-۲-۲.تمرکززدایی………………………………………………………………………………………………….۷۲

۴-۲-۲-۳.مشتری مداری………………………………………………………………………………………………۷۳

۴-۲-۲-۴.رقیب محوری………………………………………………………………………………………………۷۴

۴-۲-۲-۵.گرایش به نوآوری…………………………………………………………………………………………۷۵

۴-۲-۲-۶.شدت رقابت………………………………………………………………………………………………..۷۶

۴-۲-۲-۷.قابلیت های بازاریابی…………………………………………………………………………………….۷۷

۴-۲-۲-۸.عملکرد شعبه………………………………………………………………………………………………..۷۸

۴-۳.آزمون فرضیه های فایل……………………………………………………………………………………….۷۹

۴-۳-۱.آزمون مدل فایل………………………………………………………………………………………………۷۹

۴-۳-۲.شاخص های برازش مدل…………………………………………………………………………………….۸۲

۴-۴.بررسی فرضیه های فایل……………………………………………………………………………………….۸۳

فصل پنجم:بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات………………………………………………………..۸۷

۵-۱.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………….۸۸

۵-۲.نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………..۸۸

۵-۲-۱.نتایج آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………۸۸

۵-۲-۲.نتایج آمار استنباطی………………………………………………………………………………………….۸۹

۵-۳.پیشنهادات فایل……………………………………………………………………………………………….۹۲

۵-۳-۱.پیشنهادات بر مبنای یافته های فایل…………………………………………………………………..۹۲

۵-۳-۲.پیشنهادات برای فایلات آتی………………………………………………………………………….۹۴

۵-۳-۳.محدودیت های فایل………………………………………………………………………………….۹۴

تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی
فهرست منابع…………………………………………………………………………………………..۹۶

چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………..۱۰۵

پرسش نامه فایل

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.