بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی دارای ۱۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی :

بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی

مقدمه:

دلیل وجودی تشکیل هر سازمانی رسیدن به هدف خاص و مشخص است.سازمانی وجود ندارد که بی هدف باشدچنین چیزی امکان پذیر نیست.هر سازمانی در راستای رسیدن به هدف مشخص تشکیل می شود که تمامی تلاش های سازمانی در راستای رسیدن به اهدافش صورت می گیرد.اهداف سازمانی از نظر زمانی به سه دسته کوتاه مدتمیان مدت و بلندمدت تقسیم می شود.رسیدن به اهداف مستلزم به کارگیری صحیح نیروی انسانی تجهیزاتمنابع و امکانات است.مهمترین رکن سازمان در رسیدن به اهدافش نیروی انسانی است.این نیروی انسانی سازمان ها هستند که می توانند با عملکرد صحیح باعث پیشرفت سازمان ها شوند و همچنین بر عکس با عملکرد ضعیف باعث پس رفت سازمان ها شوند و حتی سازمان را در مرز نابودی قرار دهند.در نتیجه سازمان باید توجه بیشتری به نیروی انسانی که در خدمتش است نماید و حداکثر تلاش خود را در به کارگیری بهینه و کارآمد از این رکن نماید تا بتواند به هدفش دست یابد.

سازمان یک نهاد اجتماعی است که دارای هدف و نظامی است که به سبب داشتن یک ساختار آگاهانه,فعالیتهای خاص انجام می دهد و مرزهای شناخته شده ای دارد.برای تحقق اهداف هر سازمان,نیروی انسانی آن سازمان نقش مهمی راایفا می کند,به نتیجه رساندن وظایف سازمان به عهده نیروی انسانی آن و عملکرد این افراد,همان عملکرد سازمان است. (مقدس۱۳۷۲۱۸_۱)

قسمتی از متن

انواع سازمان ها:

سازمانها با توجه به اهداف اولیه آنها به۲ نوع تقسیم می شوند:

۱.سازمانهای انتفاعی و غیر انتفاعی:سازمانهای انتفاعی سازمانهایی هستند که هدفشان از تشکیل کسب سود است.بیشتر موسسه های تجاری جزو این دسته از سازمانها محسوب می شوند. سازمانهای غیر انتفاعی بر عکس سازمانهای انتفاعی با هدفی غیر از کسب سود تشکیل می شوند. معمولا با اهدافی اجتماعی,فرهنگی,مذهبی,سیاسی تشکیل می شوند مانند موسسه های خیریه.

۲.سازمانهای تولیدی و خدماتی:سازمانهای تولیدی سازمانهایی هستند که از مواد اولیه و مواد خام خروجی ها و کالاهای ملموس و قابل لمس تولید می کنند مانند کمد .سازمانهای خدماتی سازمانهایی هستند که خدمات ارائه می کنند و خروجی آنها ملموس و غیرقابل لمس است.

سازمانها از نظر مالکیت به ۲دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند: سازمانهای دولتی سازمانهایی هستند که دولت آنهارا اداره می کند اما سازمانهای خصوصی سازمانهای هستند که به وسیله افراد یا بخش غیردولتی اداره می شوند.

سازمانها به دو نوع رسمی و غیر رسمی تقسیم می شود:

سازمان رسمی طبق قوانین و مقرارت خاصی تشکیل شود و روابط در آن بصورت خشک و رسمی بود طبق قوانین و مقررات وضع شده اما سازمان غیررسمی طبق قوانین و مقررات خاصی تشکیل نمی شود و روابط در آن خشک و رسمی نیست بلکه کارکنان در ان دارای روابط دوستانه و صمیمیت هستند.

بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: کلیات فایل

۱-۱) مقدمه. ۲

۱-۲) بیان مسئله. ۲

۱-۳) اهمیت و ضرورت فایل.. ۴

۱-۴) اهداف فایل.. ۶

۱-۴-۱) اهداف اصلی.. ۶

۱-۴) اهداف فرعی.. ۶

۱-۵) چارچوب نظری.. ۷

۱-۵) پرسش های فایل ۷

۱-۶) فرضیه های فایل ۷

۱-۸) تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها ۸

۱-۸-۱) متغیرهای مستقل.. ۸

۱_۸_۲ ) متغیر وابسته. ۹

۱-۸) قلمرو فایل ۹

۱-۸-۱) قلمرو زمانی.. ۹

۱-۸-۲) قلمرو مکانی.. ۱۰

۱-۸-۳) قلمروموضوعی.. ۱۰

فصل دوم : ادبیات و پیشینه فایل

بخش اول : مبانی نظری

۲-۱) سازمان. ۱۳

۲-۱-۱) تعاریف ارائه شده سازمان. ۱۳

بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی
فهرست مطالب

عنوان………………………………………………………………………………………………………………………………………….. صفحه

۲-۱-۲) انواع سازمان ها: ۱۴

۲-۱-۳) شکل سازمان ۷۱

۲-۱-۴) عوامل مشترک سازمانها ۱۷

۲-۱-۵ ) ویژ گی های مشترک سازمانها ۱۸

۲-۱-۶) مراحل چرخه حیات سازمان ۱۹

۲-۱-۷) هدف ۲۱

۲-۱-۷-۱) تعاریف ارائه شده هدف ۲۱

۲-۱-۷-۲) انواع تقسیم بندی اهداف ۲۲

۲-۱-۷-۳) عوامل تاثیرگذار در اجرای اهداف سازمان ۲۴

۲-۱-۷-۴) عوامل تقویت کننده آگاهی کارکنان از اهداف سازمان ۲۵

۲-۱-۷-۵) عوامل تضعیف کننده آگاهی کارکنان از اهداف سازمان. ۲۵

۲-۱-۷-۶) مدیریت بر مبنای هدف ۲۶

۲-۱-۷-۷) انتخاب افراد مستعد برای انجام کار و آموزش آنها ۲۹

۲-۱-۷-۸) ویژگی هدفها: ۲۹

۲-۱-۷-۹)نظریه هدفگذاری: ۲۹

۲-۱-۷-۱۰) افزایش انگیزش از طریق هدف گذاری موثر ۳۰

۲-۱-۸) سلسله مراتب هدفهای شخصی و سازمانی ۳۱

۲-۱-۹) تاثیر سیستم مشارکت در تحقق اهداف موسسه. ۳۲

۲-۱-۱۰) اهداف مشارکت کارکنان ۳۳

۲-۱-۱۱) فوائد مشارکت کارکنان ۳۴

۲-۱-۱۲) کارائی: ۳۵

بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی
فهرست مطالب

عنوان…………………………………………………………………………………………………………………………………….. صفحه

۲-۱-۱۲-۱) تعاریف ارائه شده کارائی ۳۶

۲-۱-۱۲-۲) عوامل موثر در جهت افزایش کارائی کارکنان ۳۷

۲-۱-۱۲-۳) مبانی نظری اندازه گیری کارائی………………………………………………………………………………..۳۸

۲-۱-۱۲-۴) اندازه گیری کارائی به روش تحلیل پوششی داده ها……………………………………………………..۳۸

۲-۲) بخش دوم:آشنایی با موسسه بانک ملی ۴۰

۲-۲-۲) تاریخچه آغاز به کار بانک ملی ایران ۴۱

۲-۲-۲) تلفن بانک ۴۲

۲-۲-۳) تلفنبانک غیر متمرکز ۴۴

۲-۲-۴) اولین دستگاه خوددریافت استان گیلان: ۴۴

۲-۲-۵) شعبه تمام اتوماتیک بانک ملی ایران ۴۵

۲-۲-۶) پایگاه های شبانه روزی خودپرداز ۴۶

۲-۲-۷) اهداف نظام بانکی ۴۷

بخش سوم: پیشینه فایل ۴۸

فصل سوم: روش اجرای فایل

۳-۱) مقدمه. ۵۴

۳-۲) فرآیند اجرای فایل.. ۵۴

۳-۳) روش فایل.. ۵۴

۳-۴) جامعه و نمونه آماری.. ۵۵

۳_۵) روش ها و ابزار جمع آوری اطلاعات… ۵۷

۳-۵-۱) روایی پرسشنامه. ۵۸

۳_۵_۲) پایایی پرسشنامه. ۵۸

۳_۶) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات: ۵۹

بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی
فهرست مطالب

عنوان………………………………………………………………………………………………………………………………………………. صفحه

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات

۴-۱) مقدمه. ۶۲

۴-۲) توصیف متغیرهای فایل.. ۶۲

۴-۲-۱) جنسیت ۶۳

۴-۲-۲) تحصیلات… ۶۴

۴-۲-۳) سن ۶۵

۴-۲-۴) تعداد پرسنل ۶۶

۴-۲-۵) رشته تحصیلی.. ۶۷

۴-۲-۶) پست سازمانی.. ۶۸

۴-۲-۷) سابقه خدمت… ۶۹

۴-۲-۸) نوع استخدام ۷۰

۴-۲-۹) وضعیت تاهل.. ۷۱

۴-۲-۱۰) ارتباط رشته و شغل ۷۲

۴-۲-۱۱) آگاهی ۷۳

۴-۲-۱۲) مشارکت ۷۴

۴-۲-۱۳) کلاس آموزشی ۷۵

۴-۲-۱۴) پاداش ۷۶

۴-۲-۱۵) کارایی ۷۷

۴ ـ ۳) آزمون فرضیه های فایل ۷۸

۴-۳-۱) آزمون فرضیه اول ۷۹

۴-۳-۲) آزمون فرضیه دوم. ۸۰

۴-۳-۳)آزمون فرضیه سوم ۸۱

۴-۳-۴) آزمون فرضیه چهارم ………………………………………………………………………………………………………. ۸۲

۴-۳-۵) آزمون فرضیه پنجم ۸۳

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادها

۵-۱) مقدمه. ۸۵

۵-۲) نتیجه گیری فایل…. ۸۵

۵-۳) نتایج آمار توصیفی.. ۸۶

۵-۴) نتایج آماراستنباطی ۸۷

۵_۵ ) پیشنهادات فایل ۸۸

۵_۶) پیشنهادات آتی فایل ۸۹

۵_۷ ) محدودیت های فایل ۸۹

منابع و ماخذ ۹۰

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.