مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی دارای ۱۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی :

مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی

چکیده

هدف از انجام این فایل بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد می‌باشد. روش فایل توصیفی- پیمایشی بوده و برای جمع‌آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه محقق ساخته‌ای با پایایی ۸۶/۰ استفاده شده است. جامعه آماری این فایل شامل کلیه کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد در شهرستان ساوه بوده و نمونه‌گیری به صورت تصادفی و با استفاده از جدول مورگان انجام‌گرفته که نتایج آن شامل۸۱ نفر از کارکنان بانک ملی و ۳۲ نفر از کارکنان بانک پاسارگاد است. در این فایل برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از آزمون تی، تحلیل عاملی و فریدمن استفاده گردیده است. نتایج فایل نشان داد، بین دیدگاه کارکنان بانک ملی و پاسارگاد در خصوص عوامل زمینه‌ای، ساختاری و رفتاری موثر بر رضایت شغلی تفاوت معناداری وجود دارد به طوری که مهم‌ترین عوامل رضایت شغلی در بانک ملی به ترتیب: ارتقاء بر اساس شایسته‌سالاری،تاکید مدیران بر انگیزش کارکنان، وجود عدالت و انصاف در مورد تمامی کارکنان و در بانک پاسارگاد تاکید مدیران بر انگیزش کارکنان،توجه به روحیه تلاش و پشتکار و پرداخت‌ها با عنایت به شایستگی‌ها می‌باشند.

مقدمه

در دنیای پرشتاب امروز هر کس خواهان داشتن شغلی است و در واقع یکی از عوامل احساس امنیت و اعتمادبه‌نفس، داشتن شغل و فعالیت اجتماعی است.

رضایت شغلی از مهم‌ترین نتایج یک انتخاب صحیح و مناسب در گزینش حرفه است که تطابق با کار، امکان خلاقیت، روابط رضایت‌بخش با همکاران و افزایش عزت نفس[۱] را فراهم می‌آورد. برعکس ناسازگاری شغلی مسئله‌ای است که سبب تعویض مکررِ شغل، غیبت، نارضایتی از خود و شغل، عدم احساس امنیت و خشم و بیزاری از کار می­گردد.


[۱] – self steem

بخشی از متن

مطالعات جامعه‌شناختی

امیل دورکیم یکی از پایه‌گذاران جامعه‌شناسی است که در آراء خود، به اهمیت کار توجه نموده است. اندیشه او در مقابله باکسانی است که برای هر چیز ریشه روان‌شناختی آن را مطالعه می‌کردند و اهمیت فرد را در برابر جامعه بزرگ می‌نمودند. کار او بر خلاف این گروه، توجه به بررسی جامعه‌شناختی موضوعاتی اجتماعی و اهمیت دادن به جامعه و روح جمعی بود و موجب شد گرایش او را «کل گرایی»، «جمع گرایی» یا «جامعه گرایی» بنامند (سفیری، ۱۳۷۷).

بررسی‌های روان‌شناسان

جامعه‌شناسان و روان‌شناسان اجتماعی مانند بسیاری از متخصصان، کار را مورد توجه قرار داده‌اند. در آغاز، برخی جنبه‌های کمی و کیفی کار مورد توجه آن‌ها قرار داشت. نمونه خاص این نوع مطالعات را باید بررسی‌های تیلور دانست. او مطالعاتش را «مطالعات حرکت و زمان»[۱] نام نهاد (ساروخانی، ۱۳۷۰). پس از او، گیلبرت همین نوع مطالعات را به همراه همسرش با نام «مطالعات زمان – کار» به انجام رسانید. این قبیل بررسی‌ها از زمینه خاص اجتماعی منبعث گردیده که با عنوان «لیبرالیسم کلاسیک» مشخص می‌شود. در این زمینه خاص، سرمایه‌داری عصر طلایی خود را می‌گذرانید و سرمایه بر حیات همه انسان‌ها حاکم بود. در قرن بیستم از نظر پرودن و مارکس، کار جزئی از وجود آدمی شناخته شد.


[۱]. Time and motion studies

مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی
فهرست مطالب

چکیده …………………………………………..۱

فصل اول. ۲

۱–1 مقدمه ۳

۱–2 بیان مسئله ۴

۱–3 ضرورت و اهمیت فایل. ۶

۱–4 اهداف فایل. ۷

۱-۵ سؤالات فایل. ۸

۱-۶ روش های جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها ۸

۱-۷ قلمرو فایل. ۹

۱-۸ چهارچوب نظری ومدل مفهومی فایل …………………………………………………………………………….۹

۱-۹رابطه میان مولفه ها و سئوال های پرسشنامه ……………………………………………………………………..۱۰

۱-۱۰تعاریف عملیاتی فایل ………………………………………………………………………………………………..۱۲

فصل دوم ۱۴

مقدمه ۱۵

۲-۱ مبانی نظری و ادبیات فایل. ۱۶

۲-۱-۱ مطالعات جامعه‌شناختی (۱۸۵۸- ۱۹۱۷) ۱۶

۲-۱-۲ بررسی‌های روان‌شناسان. ۱۷

۲-۱-۳ نظریه‌ها ۱۸

۲-۱-۴ تعریف شغل. ۲۳

۲-۱-۵ عوامل انتخاب شغل. ۲۴

۲-۱-۶ تعریف رضایت.. ۲۴

۲-۱-۷ تعریف رضایت شغلی. ۲۵

۲-۱-۸ رضایت شغلی معیاری برای کیفیت زندگی شغلی. ۲۶

۲-۱-۹ رضایت شغلی و تولید. ۲۸

۲-۱-۱۰ عوامل تعیین‌کننده رضایت شغلی. ۲۹

۲-۱-۱۱ آثار وجود رضایت شغلی. ۳۴

۲-۱-۱۲ اندازه‌گیری رضایت شغلی. ۳۵

۲-۲ فایلات خارجی. ۴۱

۲-۳ فایلات داخلی. ۴۹

۲-۴ تاریخچه بانک ملی ……………………………………………………………………………………………………..۵۱

نتیجه‌گیری. ۵۳

فصل سوم ۵۵

مقدمه ۵۶

۳–1 روش فایل. ۵۶

۳–2 جامعه آماری. ۵۶

۳–3 نمونه آماری و روش نمونه‌گیری. ۵۷

۳–4 متغیرهای فایل. ۵۸

۳–5 ابزار جمع‌آوری اطلاعات.. ۵۸

۳–6 روش تجزیه و تحلیل داده‌ها ۵۹

فصل چهارم ۶۰

مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۱

۴-۱ توصیف یافته‌های فایل. ۶۱

۴-۲) نتایج استنباطی فایل. ۷۳

فصل پنجم. ۸۸

مقدمه ۸۹

۵–1 خلاصه نتایج فایل. ۸۹

۵-۲ بحث و نتیجه‌گیری. ۹۰

پیشنهاد‌ها ۹۲

۵-۳-۱ پیشنهاد‌ها حاصل از فایل. ۹۲

۵-۳-۲ پیشنهاد‌ها برای محققین بعدی. ۹۴

۵-۴ محدودیت‌ها ۹۴

۵-۴-۱ محدودیت‌هایی که توسط محقق تعیین می‌شوند: ۹۴

۱-۴-۲) محدودیت‌های خارج از کنترل محقق. ۹۴

مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی
فهرست منابع. ۹۵

پیوست‌ها ۱۰۲

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.