طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار دارای ۱۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار :

طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار

چکیده

هدف از ارائه این فایل طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار است. این مدل شامل متغیرهای مستقل پایداری اجتماعی، پایداری سیاسی، کیفیت خدمات، پایداری محیطی، پایداری فرهنگی، بازاریابی پایدار، رضایت گردشگر، اعتماد گردشگر، وفاداری گردشگر بر متغیر وابسته گردشگری پایدار است. برای آزمون فرضیه­ها، پرسشنامه­یی با ارزش گذاری۰-۱۰۰ و به تعداد ۳۰ سوال طراحی و بین جامعه آماری (سازمان گردشگری در استان کرمانشاه، مکان های دیدنی و تاریخی )به تعداد ۳۸۴ نفر از گردشگران، مدیران و کارشناسان سازمان گردشگری و خبرگان فن بازاریابی توزیع گردید. روش به کار رفته دراین فایل، روش توصیفی- پیمایشی می­باشد. برای آزمون فرضیات از روش تحلیل مسیر بهره گرفته و از نرم افزارAMOS برای تجزیه و تحلیل آماری داده­ها استفاده شده­است. نتایج حاصل از فایل رابطه مثبت و سطح معنادار را نشان می­دهد که از این بین متغیر وفاداری گردشگر بیشترین تأثیر و متغیر پایداری محیطی کمترین تأثیر را بر روی متغیر گردشگری پایدار داشته است.

واژگان کلیدی: گردشگری پایدار، بازاریابی پایدار ، مدل مفهومی گردشگری، سازمان گردشگری استان کرمانشاه.

مقدمه

از اواخر دهه ۱۹۸۰، توسعه گردشگری از توسعه اقتصاد محوری به سمت توسعه هرچه پایدارتر حرکت کرد. توسعه پایدار، نقطه ایده­آل تلاش صنعت گردشگری در قرن ۲۱ است(ضرغام بروجنی و نیک بین،۱۳۹۰، ۱۳۹). چند دهه قبل محققان، گردشگری را به عنوان یک سیستم بزرگتر و نه یک فرآیند ساده مبادلات اقتصادی بین کسب و کار و مصرف کنندگان بررسی کردند. برنامه­ریزان و اقتصاد دانان عرضه گردشگری (کسب و کار و منابع جامعه) و تقاضای (بازار گردشگری) دو طرف، شامل ارتباط از جمله حمل و نقل و ارتباطات بازاریابی را برقرار کردند(جمروزی[۱]، ۲۰۰۷، ۱۱۸). سفر و گردشگری به یک صنعت جهانی تبدیل شده اند و به طور گسترده ای یکی از سریع ترین صنایع در حال رشد در نظر گرفته می شود، اگر نه صنعتی با رشد سریع در جهان است(ام ریچ و پری[۲]، ۱۹۹۸، ۱۲۹۰). گردشگری می تواند یک منبع مهم از شغل ها برای جوامع غیر مترو باشد، به خصوص برای آن­هایی که از لحاظ اقتصادی توسعه نیافته هستند.


[۱] Jamrozy[2] M.Riege & Perry

بخشی از متن

بازاریابی پایدار

بازاریابی پایدار به ارتقاء پایداری در رفتار مصرف کننده و ارائه محصولات مناسب، با هدف اقتصادی و محیطی است، عوامل موثر در بازاریابی پایدار شامل پایداری اجتماعی که در پرسشنامه گویه های۳-۱ درباره این موضوع است و پایداری سیاسی(گویه های ۶-۴)، کیفیت خدمات(گویه های ۹-۷)، پایداری محیطی(گویه های ۱۲-۱۰)، پایداری فرهنگی(گویه های ۱۵-۱۳)می باشند و در مورد خود متغیر بازاریابی پایدار گویه های ۱۸-۱۶ درباره این متغیر است.

انواع گردشگر و گردشگری

بطور کلی می­توان گردشگران را بر حسب نوع گردشگری به دو دسته تقسیم نمود:

-گردشگرانی که از خارج کشور وارد می­شوند (گردشگر خارجی)؛

– گردشگرانی که اهل یا مقیم آن کشورند (گردشگر داخلی یا بومی). به علت سهولتی که در بطن گردشگری داخلی وجود دارد، این نوع گردشگری از رونق بیشتری برخوردار است که از جمله عوامل این سهولت عبارتند از:

– کوتاهی فاصله،

– آشنایی قبلی با محیط و فضا،

– آشنایی با زبان رایج،

– حذف مقررات عبور از مرز و گمرکات و تبدیل پول،

– اطمینان کلی مسافر به امنیت ناشی از بومی بودن،

– هزینه کم سفر در مقایسه با سفرهای خارجی(صیدایی و هدایتی مقدم، ۱۳۸۹،۱۰۱).

طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده…….………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………..۱

فصل اول: کلیات فایل

۱-۱: مقدمه…………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………۳

۱-۲: بیان مسأله…………………………………………………………………………………………………………………………………….۴

۱-۳: اهمیت و ضرورت انجام فایل……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۷

۱-۴: اهداف فایل……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۷

۱-۴-۱: هدف اصلی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۷

۱-۵: سوال فایل……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۸

۱-۶: تعریف مفاهیم و اصطلاحات………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹

فصل دوم: ادبیات فایل

۲-۱: مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳

۲-۲: مبانی نظری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۳

۲-۲-۱: گردشگری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳

۲-۲-۱-۱: انواع گردشگر و گردشگری…………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵

۲-۲-۲: گردشگری پایدار……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۶

۲-۲-۳: وفاداری گردشگر…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۰

۲-۲-۴: اعتماد گردشگر………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۱

۲-۲-۵: رضایت گردشگر……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۲

۲-۲-۶: کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۳

۲-۲-۷: بازاریابی پایدار……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۵

۲-۲-۷-۱-۱: توسعه پایدار……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۶

۲-۲-۷-۱-۱-۱: اهداف توسعه ی پایدار گردشگری…………………………………………………………………………………………………۲۹

۲-۲-۷-۲: تاثیرات اقتصادی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۰

۲-۲-۷-۲-۱: اشتغال………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۳

۲-۲-۷-۳: تاثیرات اجتماعی فرهنگی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴

۲-۲-۷-۳-۱: امنیت گردشگر…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۷

۲-۲-۷-۴: تاثیرات سیاسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۹

۲-۲-۸: بازاریابی سبز………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۱

۲-۲-۸-۱: ابزارهای بازاریابی سبز……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۳

۲-۲-۹: تاثیرات زیست محیطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۳

۲-۲-۱۰: بازاریابی گردشگری……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۵

۲-۳: پیشینه فایل……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۷

۲-۳-۱: فایل­های داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۸

۲-۳-۲: فایل­های خارجی………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۹

۲-۳-۳: جمع بندی از پیشینه فایل……………………………………………………………………………………………………………………………….۵۱

فصل سوم: روش شناسی فایل

۳-۱: مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۶

۳-۲: روش فایل…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۷

۳-۳: جامعه فایل………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۷

۳-۴: روش نمونه گیری و حجم نمونه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۷

۳-۵: ابزار فایل و روش جمع آوری داده­ها……………………………………………………………………………………………………………………………..۵۸

۳-۶: روایی و پایایی ابزار فایل…………………………………………………………………………………………………………………….۵۹

۳-۶-۱: روایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۹

۳-۶-۲: پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………۶۰

۳-۷: قلمرو فایل…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۱

۳-۸: مدل مفهومی فایل……………………………………………………………………………………………………………………………..۶۱

۳-۹: فرضیه های فایل……………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۱

۳-۱۰: روش­ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده­ها……………………………………………………………………………………………………………………………………۶۲

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های فایل

۴-۱: مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۴

۴-۲: آمارتوصیفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۴

۴-۲-۱: وضعیت جنسیت پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۴

۴-۲-۲: سمت پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۵

۴-۲-۳: وضعیت تحصیلات پاسخ دهندگان ………………………………………………………………………………………………………………………………۶۶

۴-۳: آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۷

۴-۳-۱: آزمون کلموگروف اسمیرنوف ……………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۸

۴-۳-۲: ضرایب رگرسیونی …………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۸

۴-۳-۳: معادلات ساختاری ………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۹

۴-۳-۴: ضرایب استاندارد شده ……………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۰

۴-۳-۵: مقایسه مدل مستقل و مدل پیشنهادی ………………………………………………………………………………………………..۷۰

۴-۳-۶: مقدار کای دو ……………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۱

فصل پنجم: بحث و تفسیر یافته ها

۵-۱: مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۲

۵-۲: نتایج فایل………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۲

۵-۳: پیشنهادهای فایل……………………………………………………………………………………………………………………………………۸۸

۵-۳-۱: پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۸۸

۵-۳-۳: پیشنهادها برای فایل های آتی………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۹

۵-۴: محدودیت­های فایل …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۹۰

منابع و ماخذ………………………………………………………………………………………………………………………………..۹۹

پیوست­ها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۳

(۲-۱): اثرات مثبت و منفی اقتصادگردشگری……………….. …………………………………………………………………………………………………………..۳۲

(۲-۲): اثرات مثبت و منفی فرهنگی اجتماعی گردشگری……………….. ……………………………………………………………………………….۳۷

(۲-۳): چالش های گردشگری……………….. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………۳۹

(۲-۴): اثرات مثبت و منفی زیست محیطی گردشگری……………….. ……………………………………………………………………………………….۶۵

(۳-۱): ارتباط سؤالات با هر یک از متغیرهای فایل…………………………………………………………………………………………………………۵۹

(۳-۲): ضریب آلفای کرونباخ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۰

(۴-۱): وضعیت جنسیت پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۴

(۴-۲): سمت پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۵

(۴-۳): وضعیت تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۶

(۴-۵): آزمون کلموگروف اسمیرنوف……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۷

(۴-۶): ضرایب رگرسیونی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۷

(۴-۷): مقایسه ی مدل پیشنهادی با مدل مستقل……………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۹

(۴-۸): کای دو…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۰

(۲-۱): ارتباط بین پایداری و انواع گردشگری………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۷

(۲-۲): اشکال مختلف منابع فرهنگی……………………………………………………………………….. ……………………………………………………………………………. ۳۵

(۳-۱): مدل مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار………………………………………………….. ………………………………………… ۶۱

(۴-۱): وضعیت جنسیت پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۵

(۴-۲): سمت پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۶

(۴-۳): وضعیت تحصیلات پاسخ دهندگان……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۷

(۴-۵): مدل مفهومی متغیرها ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۶

(۴-۶): ضرایب رگرسیونی متغیرها……………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………… ۷۷

(۴-۷): ضرایب استاندارد شده متغیرها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۸

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.