بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل دارای ۱۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل :

بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل

چکیده :

مدیریت کارآمد روابط مشتری یک چالش مهم در رقابت کسب و کار شده است. سازمانها نیاز به اطلاعاتی درباره اینکه مشتریانشان چه کسانی هستند، انتظارات و نیازهای آنها چیست و چگونه باید نیازهای آنها را بر طرف کرد، دارند. این فایل در پی بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان ادربیل می باشد. روش فایل حاضر یک مطالعه­ی توصیفی از نوع همبستگی می‌باشد. همچنین این فایل از نظر هدف کاربردی است که از نتایج آن می­توان در شرکت­های خدماتی، بانک­ها و شرکت­های بیمه استفاده کرد. جامعه آماری این فایل مشتریان بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل می­باشد که در محدوده زمانی مشخص به کارگزاری‌های بیمه مراجعه کرده­اند. برای تعیین حجم نمونه در این فایل از فرمول کوکران در حالت حجم جامعه نامعلوم ا استفاده گردید؛ که بر اساس این فرمول تعداد نمونه ۹۶ نفر بدست آمد، با این حال برای در نظر گرفتن افت و افزایش اعتبار و تعمیم پذیری نتایج تعداد نمونه ۱۰۲ نفر انتخاب گردید. به منظور جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه ۲۰ سوالی مدیریت ارتباط با مشتری و پرسشنامه ۱۰ سوالی عملکرد بازاریابی استفاده گردید. نتایج این فایل نشان داد که بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازار یابی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی، بیمه، مشتری مداری

مقدمه

با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعادی نوین، مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت‌های سازمان‌ها در آمده است. به نحوی که از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمان‌ها در گرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود بیان می‌شود. از طرفی عصر کنونی دوره تحولات شتابنده و غیر قابل پیش بینی است و شرکت‌ها به دلیل وجود فاکتورهایی از قبیل مرزهای نا مشخص بین بازارها، تکه تکه‌تر شدن بازارها، کوتاه شدن عمر محصول، تغییر سریع الگوهای خرید مشتریان و آگاه‌تر و خبره‌تر شدن مشتریان، با دشوارترین شرایط رقابتی که در این راستا تنها سازمان‌هایی در عرضه رقابت از موقعیت خوبی برخوردار خواهند بود که در کشور ما نیز هر چند با تغییراتی نسبت به اقتصاد جهانی، طی سال‌های اخیر مباحث مشتری گرایی و تکریم ارباب رجوع جای خود را در روابط بین مردم با شرکت‌ها و روابط دولت با مردم باز کرده و لزوم توجه و ارضای نیازها و خواسته‌های مشتریان به شکلی جدی حس شده است.

قسمتی از متن

وارن کیگان از صاحب­ نظران علم بازاریابی معتقد است که تنها در صورت تمرکز منابع بر فرصت‌ها و ایجاد ارزش برای مشتریان است که می­توان به مزیت رقابتی پایدار دست یافته و پشتوانه­ی محکم برای ادامه حیات سازمان و کسب رهبری در آن عرصه از رقابت پیدا کرد.

بازاریابی رابطه­مند به دنبال برقراری چنان روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از شرکت خریداری کنند و دیگران را نیز به این کار ترغیب نمایند. بهترین رویکرد در جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضایتمندی فراوان در مشتریان ایجاد کرد و آنچه برای او ارزش تلقی می­شود مورد توجه قرارداد تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود مدیریت ارتباط با مشتری نیز در پی ارائه­ی ارزش­های­ ­بیشتر برای مشتری و دست­یابی به مزایایی ملموس و غیر ملموس ناشی از این رابطه است.

در دنیای کنونی توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطه­مند و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک مزیت رقابتی به شمار می­رود.

بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل
فهرست

عنوان صفحه

چکیده……………………….۱

فصل اول: کلیات فایل

۱-۱- مقدمه. ۲

۱-۲- بیان مسأله. ۳

۱-۳- اهمیت و ضرورت موضوع. ۴

۱-۴- اهداف فایل. ۶

۱-۵- سوالات فایل. ۷

۱-۱-۵- سوالات اصلی: ۷

۱-۲-۵- سؤالات فرعی: ۷

۱-۶- فرضیه‌های فایل. ۸

۱-۷) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای فایل. ۹

۱-۷-۱) تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر وابسته فایل ۹

۱-۷-۱-۱) اعتماد: ۹

۱-۷-۱-۲) رضایت: ۱۰

۱-۷-۲) تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای مستقل ۱۰

۱-۷-۲-۲) سازمان CRM: 11

۱-۷-۲-۳) مدیریت دانش: ۱۲

۱-۷-۲-۴) تکنولوژی CRM: 12

۱-۸) قلمرو. ۱۳

۱-۸-۱) قلمرو موضوعی فایل ۱۳

۱-۸-۲) قلمرو مکانی ۱۳

۱-۸-۳) قلمرو زمانی ۱۳

۱-۹)چهارچوب نظری و مدل مفهومی فایل. ۱۴

فصل دوم: مروری بر فایلات انجام شده

۲-۱) مقدمه. ۱۵

۲-۲ ) ادبیات فایل. ۱۶

۲-۲- ۱- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری ۱۶

۲-۲- ۲- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 18

۲-۲- ۳- اهمیت اجرای CRM در محیط کسب و کار امروز: ۲۲

۲-۲- ۴- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری: ۲۵

۲-۲- ۵-۱- شناسایی مشتریان سازمان: ۲۵

۲-۲- ۵-۲-جذب مشتری : ۲۶

۲-۲- ۵-۳- رتبه بندی مشتریان: ۲۶

۲-۲-۵ – انواع فن آوری CRM 28

۲-۲- ۵-۱- مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی ۲۸

۲-۲-۵- ۲- مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی ۲۹

۲-۲-۵- ۳- مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی ۳۰

۲-۲-۵- ۳- ۱- اتوماسیون بازاریابی سازمان:(EMA) 30

۲-۲-۶- اجزای مدیریت ارتباط با مشتری ۳۰

۲-۲-۶-۱-مشتری ۳۱

۲-۲-۶- ۲- ارتباط ۳۳

۲-۲-۶- ۳- مدیریت ۳۴

۲-۲-۷- مزایای استفاده از CRM 34

۲-۲-۷-۱- مزایای استفاده از CRM برای سازمان ۳۴

۲-۲-۷-۲ – مزایای CRM برای مشتریان ۳۶

۲-۲-۷-۳ – مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای کارمندان ۳۶

۲-۲-۸ – مراحل اجرای CRM 37

۲-۲-۹ – مزایای CRM برای شرکت‌های بیمه ۳۹

۲-۲-۱۰- کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های بیمه ۴۱

۲-۲-۱۰-۱- ارائه دید واحد از مشتری ۴۱

۲-۲-۱۰-۲ -یکپارچه کردن کانال‌های چندگانه ارائه خدمت و فروش به مشتریان ۴۲

۲-۲-۱۰-۳- بازاریابی هدفمند برای ایجاد وفاداری و گسترش مشتریان ۴۳

۲-۲-۱۱- مدیریت مؤثر کانال‌های توزیع: ۴۳

۲-۲-۱۲- (رابطه CRM با عملکرد بازاریابی (مدل مفهومی فایل ۴۵

۲-۲-۱۲-۱ – تمرکز بر مشتریان کلیدی ۴۷

۲-۲-۱۲-۲ – سازماندهی متناسب با CRM 49

۲-۲-۱۲-۳- مدیریت دانش ۵۱

۲-۲-۱۲-۴- تکنولوژی ۵۳

۲-۲-۱۳- عملکرد سازمانی ۵۴

۲-۲-۱۳-۱ – اعتماد ۵۴

۲-۲-۱۳-۲- رضایت مشتری ۵۶

۲-۲-۱۴- پیشینه فایل ۶۲

۲-۲-۱۴-۱ – فایلات داخلی ۶۲

۲-۲-۱۴-۲ – فایلات خارجی ۶۳

فصل سوم: مواد و روش ها

۳-۱- مقدمه. ۶۴

۳-۲- روش فایل. ۶۴

۳-۳ – جامعه آماری.. ۶۶

۳-۴- نمونه آماری.. ۶۶

۳-۵- روش نمونه گیری.. ۶۶

۳-۶- ابزار گردآوری اطلاعات.. ۶۶

۳-۷- نحوهی تدوین پرسشنامه. ۶۷

۳-۸- روایی و پایایی پرسشنامه. ۶۷

۳-۹- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها ۶۸

فصل چهارم: نتایج

۴-۱- مقدمه ……………….۶۹

۴-۲- یافته ها ………………….۶۹

۴-۲-۱- یافته های جمعیت شناختی: ۳

۴-۲-۲- یافته های استنباطی: ۷۴

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

۵-۱- مقدمه: ………………………..۷۵

۵-۲ بحث در نتایج تحلیلی.. ۸۲

۵-۳- محدودیت‌ها ۸۶

۵-۴- پیشنهادات.. ۸۷

۵-۴-۱- پیشنهادات اجرایی ۸۷

۵-۴-۲- پیشنهادات فایلی ۸۸

منابع:………….۸۹

منابع فارسی.. ۸۹

منابع خارجی.. ۹۱

پیوست: ۹۴

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.