ارزیابی کارایی کانال های توزیع با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کارایی کانال های توزیع با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها دارای ۱۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کارایی کانال های توزیع با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز ارزیابی کارایی کانال های توزیع با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کارایی کانال های توزیع با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کارایی کانال های توزیع با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها :

ارزیابی کارایی کانال های توزیع با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها

چکیده:

یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان ها انتخاب کانال توزع مناسب با کارایی بالا می باشد که در این دوره به علت تنوع در کانال های توزیع یکی از مشکلات اساسی اکثر کارخانه ها می باشد.

بر اساس پیشرفت روز افزون تکنولوژی و ایجاد رقبای جدید برای سی دی مانند هارد،فلش و…

بازار این محصول به صورت رکودی بودی و در نهایت دغدغه برای انتخاب کانال توزیع کارامد در این صنف بیشتر احساس میشود.

واژگان کلیدی: تحلیل پوششی داده ها (DEA)، مدل های تصمیم گیری چندمعیاره، کارایی، کانال های توزیع

مقدمه

یکی از مهمترین چالشهای مدیران بازاریابی و تولیدکنندگان، انتقال کالاهای تولیدی خود به بازارهای هدف است. بر این اساس تصمیم‌گیری در خصوص شیوه انتقال کالا به محل خرید یا مصرف، از جمله تصمیمات مهمی است که مدیر بازاریابی با آن مواجه است. (بختائی و گلچین‌فر، ۱۳۸۵ : ۲۳) شبکه توزیع[۱] بخشی از نظام اقتصادی یک کشور می‌باشد که تحولات اقتصادی آن کشور در تعیین کارکرد و ساختار آن مؤثر است. این شبکه حلقه رابط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و متشکل از عاملینی است که با یکدیگر ارتباط متقابل دارند و عمل توزیع کالاها را انجام می‌دهند. (فرزین، ۱۳۸۶ : ۷۷)


[۱] Distribution channel

قسمتی از متن

یکی از مهمترین چالشهای مدیران بازاریابی و تولیدکنندگان، انتقال کالاهای تولیدی خود به بازارهای هدف است. بر این اساس تصمیم‌گیری در خصوص شیوه انتقال کالا به محل خرید یا مصرف، از جمله تصمیمات مهمی است که مدیر بازاریابی با آن مواجه است. (بختائی و گلچین‌فر، ۱۳۸۵ : ۲۳) شبکه توزیع[۱] بخشی از نظام اقتصادی یک کشور می‌باشد که تحولات اقتصادی آن کشور در تعیین کارکرد و ساختار آن مؤثر است. این شبکه حلقه رابط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و متشکل از عاملینی است که با یکدیگر ارتباط متقابل دارند و عمل توزیع کالاها را انجام می‌دهند. (فرزین، ۱۳۸۶ : ۷۷)


[۱] Distribution channel

تعریف توزیع و کانالهای توزیع

توزیع یکی از اجزای آمیخته بازاریابی است که در ساده‌ترین حالت، وظیفه انتقال محصول از محل تولید به محل خرید مشتری را بعهده دارد. به‌عبارت دیگر مهمترین وظیفه مدیریت توزیع این است که کالا را در زمان و مکان مناسب در دسترس مشتریان بالقوه قرار دهد. کانال توزیع مجموعه‌ای از سازمانها و افراد وابسته است که کالا یا خدمت مورد نظر را در دسترس مشتریان نهایی قرار می‌دهد. کانال توزیع، تولیدکننده و مشتریان کالا را به یکدیگر متصل می‌کند. (نوتیلا[۱] و همکاران، ۲۰۱۱ : ۳)

بر اساس تعریف انجمن بازاریابان آمریکا[۲] یک کانال توزیع « ساختاری از واحدهای سازمانی درون شرکت و واسطه های برون شرکت، عمده فروش و خرده فروشی هایی هستند که کالا یا خدماتی را بازاریابی می‌کنند.» تعریف کانال توزیع عمداً از بازاریابی داخلی سازمان شرکت و نیز سازمانهای مستقل خارج از شرکت نام برده زیرا مدیر بازاریابی بایستی برای رسیدن به توزیع محصول از ترکیب هر دو بهره ببرد. توزیع انتقال فیزیکی کالاها از طریق کانالها می‌باشد و کانالها ساخته شده از واحدهای ساختاری داخلی و خارجی هستند که عملیات رساندن کالا یا خدمات را انجام می‌دهند. (ساوجی، ۱۳۸۸ : ۵۶)


[۱] Mikko Knuutila, et al 2011[2] US Marketing Assosiation, USMA

ارزیابی کارایی کانال های توزیع با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
فهرست مطالب

چکیده ۱

فصل اول:

۱-۱ مقدمه ۳

۱-۲ بیان مسئله ۴

۱-۳ ضرورت و اهمیت فایل ۶

۱-۴ اهداف اساسی فایل ۷

۱-۵ سوالات فایل ۸

۱-۶ نوع و روش فایل ۸

۱-۷ روش گردآوری اطلاعات ۹

۱-۸ قلمرو فایل ۹

۱-۹ تعریف واژگان کلیدی ۹

فصل دوم

۲-۱ مبانی نظری و فایلی ۱۲

۲-۱-۱ تعریف توزیع و کانالهای توزیع ۱۳

۲-۱-۲ اهمیت و کارکردهای کانالهای توزیع ۱۵

۲-۱-۳ الزامات و نیازمندیهای کانالهای توزیع ۱۶

۲-۱-۴ انواع کانالهای توزیع ۲۰

۲-۱-۵ ساختار کانال توزیع محصولات مصرفی ۲۱

۲-۱-۶ ساختار کانال توزیع محصولات صنعتی ۲۳

۲-۱-۷ طراحی کانال توزیع ۲۴

۲-۱-۸ مراحل طراحی کانالهای توزیع ۲۵

۲-۱-۹ سازمان کانال توزیع ۲۷

۲-۱-۱۰ شبکه توزیع عمده فروشی ۲۹

۲-۱-۱۱ توزیع کالا از طریق شبکه شرکت‌های پخش ۳۰

۲-۱-۱۲ شبکه های توزیع مستقل ۳۲

۲-۱-۱۳ جریانهای شبکه توزیع ۳۴

۲-۱-۱۴ انتخاب کانال توزیع با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ۳۶

۲-۱-۱۵ تصمیم گیری با معیارهای چندگانه ۳۷

۲-۱-۱۶ تعریف تحلیل پوششی داده ها ۳۸

۲-۱-۱۷ مدل های تحلیل پوششی داده ها ۳۹

۲-۱-۱۸ تحلیل پوششی داده ها و محاسبه کارایی ۴۱

۲-۱-۱۹ نتایج حاصل از به کارگیری ارزیابی به روش تحلیل پوششی داده ها ۴۴

۲-۱-۲۰ ارکان تصمیم گیری انتخاب کانال توزیع در تحلیل پوششی داده ها ۴۵

۲-۲ مروری بر مطالعات انجام شده ۴۶

۲-۲-۱ مطالعات انجام شده داخلی ۴۶

۲-۲-۲ مطالعات انجام شده خارجی ۵۲

فصل سوم

۳-۱ مقدمه ۵۷

۳-۲ نوع فایل ۵۷

۳-۳ جامعه و نمونه آماری ۵۸

۳-۴ روش گردآوری داده ها ۵۹

۳-۵ متغیرهای فایل ۶۱

۳-۶ انتخاب مدل مناسب جهت اندازه گیری کارایی ۶۳

فصل چهارم

۴-۱ مقدمه ۶۷

۴-۲ مدل تحلیل پوششی داده ها ۶۸

۴-۳ مدل ارزیابی ۷۰

۴-۳-۱ بررسی نتایج ۷۰

۴-۳-۲ بررسی نتایج با مدل CCR-O 73

۴-۳-۳ بررسی نتایج با مدل BCC-O 75

۴-۴ مقایسه نتایج نمرات کارایی در مدل های BCC و CCR 77

فصل پنجم

۵-۱ مقدمه ۸۱

۵-۲ خلاصه فایل ۸۲

۵-۳ نتایج فایلی و بحث ۸۴

۵-۴ محدودیت های فایل ۸۴

۵-۴-۱ محدودیت های در اختیار محقق ۸۶

۵-۴-۲ محدودیت های خارج از اختیار محقق ۸۶

۵-۵ مقایسه نتایج فایل با مطالعات قبلی ۸۶

۵-۶ دستاوردهای کاربردی (علمی) فایلی ۸۸

۵-۷ پیشنهادات ۸۹

۵-۸ پیشنهاداتی برای فایلات بعدی ۹۰

منابع ۹۲

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.