بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار دارای ۱۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار :
بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار
چکیده
اهمیت برند و تاثیر آن در فروش محصولات شرکت ها به طور فزاینده ای در حال گسترش بوده و آگاهی از شخصیت برند و ابعاد آن به سبب تاثیر گذاری بر رضایت، ارزش ادراکی و وفاداری مشتریان برای شرکت ها حائز اهمیت می باشد. فایل حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش از نوع توصیفی می باشد و هدف از آن شناسایی رابطه بین شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی فروشگاه های شهرستان سبزوار می باشد. مدل فایلی طراحی شده بر مبنای مدل شخصیت برند آکر((۱۹۹۷ و مدل ماندهاچیتارا و پولتهونگ((۲۰۱۱ شکل گرفته است. اعتبار محتوایی و سازه پرسشنامه های فایل با استفاده از نظرات خبرگان و روش های تحلیل عاملی اکتشافی و شاخص KMO سنجیده شده و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه نیز متناسب با نیاز آماری از نرم افزار آماری علوم اجتماعی (SPSS)، نرم افزار اکسل و نرم افزار روابط ساختای خطی((LISREL در قالب توصیف داده های فایل، توصیف متغیرهای اصلی فایل، تحلیل داده های فایل و تحلیل عاملی تاییدی استفاده گردید. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها تایید تمامی فرضیه های فایل و معناداری تمامی عوامل موجود در مدل مفهومی را نشان داده است. به عبارت دیگر بین شخصیت برندهای مورد مطالعه و وفادای مشتریان به آن ها رابطه معنا داری وجود دارد.
واژگان کلیدی: برند،شخصیت برند، وفاداری مشتریان، بخش محصولات لوازم خانگی
بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات فایل
-۱ -۱مقدمه…………………………………………………………………………………………. ۲
-۲ -۱ بیان مساله………………………………………………………………………………….. ۳
-۳ -۱اهمیت وضرورت فایل…………………………………………………….. ………… ۴
-۴ -۱اهداف فایل……………………………………………. ….. …………………………..
-۱-۴-۱ هدف کلی………………………………………………….. ……………………….. ۵
-۲-۴-۱ اهداف جزئی…………………………………………………. …………………….. ۵
-۵ -۱سوالات فایل………………………………………………………………………….. . ۶
-۱-۵-۱ سوال اصلی فایل………………………………………………………………… ۶
-۲-۵-۱ سوالات فرعی فایل……………………………………………………………… ۶
-۶ -۱فرضیات فایل……………………………………………………………………………. ۶
-۱ -۶-۱فرضیه اصلی…………………………………………………………………………. ۶
-۲ -۶-۱فرضیات فرعی………………………………………………………………………. ۶
-۷ -۱ استفاده کنندگان از فایل………………………………………………………………. ۷
-۸ -۱قلمرو فایل……………………………………………………………………………….. ۷
-۱-۸ -۱ قلمرو زمانی…………………………………………………………………….. .. ۷
-۲-۸-۱ قلمرو مکانی…………………………………………………………………………. ۷
-۳-۸-۱ قلمرو موضوعی…………………………………………………………………….. ۷
-۹ -۱تعاریف، واژه ها و اصطلاحات………………………………………………………….. ۸
-۱-۹-۱ تعاریف مفهومی……………………………………………………………………… ۸
-۲-۹-۱ تعاریف عملیاتی……………………………………………………………………… ۹
-۱۰-۱روش شناسی فایل…………………………………………………………………. ۱۰
فصل دوم: مبانی نظری فایل
-۱ -۲مقدمه………………………………………………………………………………………… ۱۲
-۲ -۲شخصیت برند……………………………………………………………………………….. ۱۳
عنوان صفحه
-۱-۲-۲ مفهوم برند و نقش آن در حوزه ی خدمات………………………………………. ۱۳
-۲-۲-۲ مفهوم شخصیت برند………………………………………………………………… ۱۴
-۳-۲-۲ چارچوب شخصیت برند……………………………………………………………. ۱۷
-۴-۲-۲ ابعاد شخصیت……………………………………………………………………….. ۱۹
-۵-۲-۲ شخصیت برند و شکل دهی به ادراک………….. ………………………………. ۲
-۶ -۲-۲ تجانس میان شخصیت انسانی و برند……………………………………………. ۲۰
-۷-۲-۲ تصویر برند…………………………………………………………………………… ۲۴
-۸-۲-۲ هویت برند……………………………………………………………………………. ۲۵
-۹-۲-۲ چارچوب تئوریک هویت برند……………………………………………………… ۲۹
-۱۰-۲-۲ شخصیت برند و رجحان برند……………………………………………………. ۳۰
-۱۱-۲-۲ شخصیت برند و فعالیت های ترفیعی…………………………………………… ۳۰
-۱۲-۲-۲ ارزش ویژه برند………………………………………………………….. ……… ۳۱
-۱۳-۲-۲ اعتبار برند…………………………………………………………………………. ۳۹
-۱۴-۲-۲ اعتماد برند…………………………………………………………………………. ۴۰
-۱۵-۲-۲ ارتباط برند…………………………………………………………………………. ۴۱
-۱۶-۲-۲ وفاداری برند………………………………………………………………………. ۴۲
-۱۷-۲-۲ وجهه برند………………………………………………………………………….. ۴۳
-۱۸-۲-۲ ویژگی های برند جهانی………………………………………………………….. ۴۴
-۱۹-۲-۲ مدل های مربوط به برند…………………………………………………………. ۴۵
-۳ -۲ وفاداری…………………………………………………………………………………….. ۵۵
-۱-۳-۲ مفهوم وفاداری………………………………………………………………………. ۵۵
-۲-۳-۲ چارچوب ارزش ادراکی، رضایت مندی، اعتماد و وفاداری…………………. ۵۷
-۳-۳-۲ ابعاد وفاداری………………………………………………………………………… ۶۳
-۴-۳-۲ بازاریابی رابطه مند و ارتباط آن با وفاداری مشتریان………………………… ۶۷
-۴ -۲ رابطه ی شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان…………………………………. ۷۰
-۱-۴-۲ وفاداری به نام تجاری………………………………………………………………. ۷
عنوان صفحه
-۲-۴-۲ تئوری ویژگی شخصیت افراد……………………………………………………… ۷۱
-۳-۴-۲ شخصیت برند………………………………………………………………………… ۷۲
-۴-۴-۲ تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان…………………………………………… ۷۲
-۵ -۲ فایلهای انجام شده……………………………………………………………………… ۷۵
-۱-۵-۲فایلهای خارجی…………………………………………………………………… ۷۵
-۲-۵-۲فایلهای داخلی…………………………………………………………………….. ۸۱
-۶ -۲جمع بندی مطالب ومعرفی مدل مفهومی فایل………………………. ……….. ۸۴
فصل سوم: روش شناسی فایل
-۱ -۳مقدمه…………………………………………………………………………………………. ۸۷
-۲ -۳روش فایل……………………………………………………………………………….. ۸۷
-۳ -۳جامعه آماری………………………………………………………………………………… ۸۷
-۴ -۳نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………… ۸۷
-۵ -۳روش و ابزار جمع آوری دادهها………………………………………………………… ۸۸
-۱-۵-۳ پرسشنامه شخصیت برند و وفاداری……………………………………………… ۸۸
-۶-۳ ویژگی های فنی ابزار اندازه گیری……………………………………………………… ۹۲
-۱-۶ -۳روایی……………………………………………….. ……………………………… ۹۲
-۲ -۶ -۳پایایی…………………………………………………………………………………. ۱۰۰
-۷ -۳روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………… ۱۰۱
-۱-۷-۳ توصیف متغیرهای اصلی فایل………………………………………………… ۱۰۱
-۲-۷-۳ تحلیل داده های فایل……………………………………………………………. ۱۰۱
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
-۱ -۴ مقدمه………………………………………………………………………………………… ۱۰۳
-۲ -۴ توصیف داده های فایل……………………………………………………………….. ۱۰۴
-۱-۲-۴ توصیف متغیرهای جمعیت شناختی… …………………………………………… ۱۰۴
-۲-۲-۴ توصیف متغیرهای اصلی فایل………………………………………………… ۱۰۸
-۳ -۴ تحلیل داده های فایل………………………………………………………………….. ۱۱
ج
عنوان صفحه
-۱-۳-۴ بررسی فرض نرمال بودن دادههای مربوط به پرسشنامه…………………….. ۱۱۱
-۴ -۴ بررسی سوالات فایل………………………………………………………………….. ۱۱۲
-۱-۴-۴ یافتههای مربوط به سوال اصلی فایل………………………………………… ۱۱۲
-۲-۴-۴ یافتههای مربوط به سوال فرعی اول فایل…………………………………… ۱۱۵
-۳-۴-۴ یافتههای مربوط به سوال دوم فایل…………………………………………… ۱۱۸
-۵ -۴ بررسی فرضیات فایل………………………………………………………………… ۱۲۱
-۶-۴ تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای فایل…………………………………………………. ۱۴۰
-۱ -۶ -۴تحلیل عاملی تائیدی مرتبه اول شخصیت برند………………………………… ۱۴۱
-۲ -۶ -۴تحلیل عاملی تائیدی مرتبه دوم شخصیت برند…………………………………. ۱۴۴
-۳ -۶ -۴تحلیل عاملی تائیدی مرتبه اول وفاداری مشتریان…………………………….. ۱۴۷
-۴ -۶ -۴تحلیل عاملی تائیدی مرتبه دوم وفاداری مشتریان…………………………….. ۱۴۸
-۷ -۴بررسی مدل ساختاری فایل…………………………………………………………… ۱۵۱
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات فایل
-۱ -۵ مقدمه……………………………………………….. ……………………………………… ۱۵۴
-۲ -۵ یافته های فایل…………………………………….. …………………………………. ۱۵۴
-۱-۲-۵ یافته های حاصل از توصیف داده های فایل………………………………… ۱۵۴
-۲-۲-۵ یافته های حاصل از سوالات فایل……………………………………………. ۱۵۵
-۳-۲-۵ یافته های حاصل از فرضیات فایل…………………………………………… ۱۵۷
-۳ -۵پیشنهادات فایل………………………………………………………………………….. ۱۶۳
-۱-۳-۵ پیشنهادات منتج از فرضیات……………………………………………………….. ۱۶۳
-۲-۳-۵ سایر پیشنهادات………………………………………………………………………. ۱۶۶
-۳-۳-۵پیشنهاد به فایل های آتی…………………………………………………………. ۱۶۶
-۴ -۵محدودیت های فایل……………………………………………………………………. ۱۶۷
-۱-۴-۵ محدودیت های تحت کنترل………………………………………………………… ۱۶۷
-۲-۴-۵ محدودیت های خارج از کنترل…………………………………………………… ۱۶۷
منابع………………………………………………………………………………………………….. ۱۶۸
پیوست………………………………………………………………………………………………. ۱۷۴
د
بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول:۱-۳ مولفه های شخصیت برند و وفاداری…………………………………………….. ۸۹
جدول :۲ -۳ شاخص KMO و آزمون کرویت بارتلت برای شخصیت برند…………….. ۹۲
جدول:۳-۳ واریانس توضیح داده شده توسط فاکتورهای استخراج شده برای شخصیت
برند. ۹۳
جدول :۴ -۳ ماتریس همبستگی چرخش یافته پرسشنامه شخصیت برند…………………… ۹۴
جدول :۵ -۳ شاخص KMO و آزمون کرویت بارتلت برای وفاداری مشتریان………… ۹۸
جدول: ۶ -۳ واریانس توضیح داده شده توسط فاکتورهای استخراج شده برای وفاداری
مشتریان……………………………………………………………………………………………… ۹۹
جدول :۷ -۳ ماتریس همبستگی چرخش یافته پرسشنامه وفاداری مشتریان………………. ۹۹
جدول :۸ -۳پایایی پرسشنامه به تفکیک ابعاد…………………………………………………. ۱۰۱
جدول:۱-۴ توزیع فراوانی مربوط به جنسیت مشتریان………………………………………. ۱۰۴
جدول:۲-۴ توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تاهل مشتریان……………….. ……………. ۱۰۵
جدول:۳-۴ توزیع فراوانی مربوط به سن مشتریان…………………………………………… ۱۰۶
جدل:۴-۴ توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات مشتریان……………………………….. .. ۱۰۶
جدول:۵-۴ توزیع فراوانی مربوط به شغل مشتریان…………………………………………. ۱۰۷
جدول: ۶ -۴ آمار توصیفی برند سامسونگ…………………………………………………… ۱۰۸
جدول: ۷-۴ آمار توصیفی برند ال. جی……………………………………………………….. ۱۰۹
جدول: ۸-۴ آمار توصیفی برند پارس خزر…………………………………………………… ۱۱۰
جدول: ۹-۴ آمار توصیفی برند اسنوا…………………………………………………………… ۱۱۰
جدول:۱۰-۴ نتیجه آزمون نرمال بودن متغیرها………………………………………………. ۱۱۱
جدول:۱۱-۴ رابطه شخصیت برند سامسونگ و وفاداری به آن……………………………. ۱۱۲
جدول:۱۲-۴ رابطه شخصیت برند ال.جی و وفاداری به آن………………………………… ۱۱۳
جدول:۱۳-۴ رابطه شخصیت برند پارس خزر و وفاداری به آن…………………………… ۱۱۴
جدول:۱۴-۴ رابطه شخصیت برند اسنوا و وفاداری به آن………………………………….. ۱۱۴
جدول :۱۵-۴ آمار توصیفی شخصیت برند سامسونگ……………………………………….. ۱۱۵
عنوان صفحه
جدول:۱۶-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند سامسونگ……… ۱۱۵
جدول :۱۷-۴ آمار توصیفی شخصیت برند ال.جی…………………………………………… ۱۱۶
جدول:۱۸-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند ال.جی………….. ۱۱۶
جدول :۱۹-۴ آمار توصیفی شخصیت برند پارس خزر……………………………………… ۱۱۷
جدول:۲۰-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند پارس خزر…….. ۱۱۷
جدول :۲۱-۴ آمار توصیفی شخصیت برند اسنوا…………………………………………….. ۱۱۷
جدول:۲۲-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند اسنوا……………. ۱۱۷
جدول :۲۳-۴ آمار توصیفی وفاداری به برند سامسونگ……………………………………. ۱۱۸
جدول:۲۴-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند سامسونگ…… ۱۱۸
جدول :۲۵-۴ آمار توصیفی وفاداری به برند ال.جی………………………………………… ۱۱۹
جدول:۲۶-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند ال.جی……….. ۱۱۹
جدول :۲۷-۴ آمار توصیفی وفاداری به برند پارس خزر…………………………………… ۱۲۰
جدول:۲۸-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند پارس خزر….. ۱۲۰
جدول :۲۹-۴ آمار توصیفی وفاداری به برند اسنوا………………………………………….. ۱۲۰
جدول:۳۰-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند اسنوا………… ۱۲۰
جدول:۳۱-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند سامسونگ با
وفاداری به این برند………………………………………………………………………….. .. ۱۲۱
جدول:۳۲-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند ال.جی با
وفاداری به این برند……………………………………………………………………………….. ۱۲۲
جدول:۳۳-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند پارس خزر با
وفاداری به این برند……………………………………………………………………………….. ۱۲۲
جدول:۳۴-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند اسنوا با وفاداری
به این برند………………………………………………………………………………………….. ۱۲۳
عنوان صفحه
جدول:۳۵-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند
سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۲۳
جدول:۳۶-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند
ال.جی با وفاداری به این برند…………………………………………………………………… ۱۲۴
جدول:۳۷-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند
پارس خزر با وفاداری به این برند……………………………………………………………… ۱۲۴
جدول:۳۸-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند
اسنوا با وفاداری به این برند…………………………………………………………………….. ۱۲۵
جدول:۳۹-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت
برند سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………… ۱۲۶
جدول:۴۰-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت
برند ال.جی با وفاداری به این برند…………………………………………………………….. ۱۲۶
جدول:۴۱-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت
برند پارس خزر با وفاداری به این برند……………………………………………………….. ۱۲
جدول:۴۲-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت
برند اسنوا با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۲۷
جدول:۴۳-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند
سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۲۸
جدول:۴۴-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند
ال.جی با وفاداری به این برند…………………………………………………………………… ۱۲۹
جدول:۴۵-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند
پارس خزر با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۲۹
جدول:۴۶-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند
اسنوا با وفاداری به این برند……………………………………………………………………… ۱۳۰
جدول:۴۷-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند
سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۳۰
عنوان صفحه
جدول:۴۸-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند
ال.جی با وفاداری به این برند………………………………………………………………….. ۱۳۱
جدول:۴۹-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند پارس
خزر با وفاداری به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۱
جدول:۵۰-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند اسنوا
با وفاداری به این برند……………………………………………………………………………. ۱۳۲
جدول:۵۱-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت
برند سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………… ۱۳۳
جدول:۵۲-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت
برند ال.جی با وفاداری به این برند…………………………………………………………….. ۱۳۳
جدول:۵۳-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت
برند پارس خزر با وفاداری به این برند……………………………………………………….. ۱۳۴
جدول:۵۴-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت
برند اسنوا با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۳۴
جدول:۵۵-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند سامسونگ با
وفاداری نگرشی به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۵
جدول:۵۶-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند ال.جی با
وفاداری نگرشی به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۵
جدول:۵۷-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند پارس خزر با
وفاداری نگرشی به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۶
جدول:۵۸-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند اسنوا با وفاداری
نگرشی به این برند………………………………………………………………………………… ۱۳۶
جدول:۵۹-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند سامسونگ با
وفاداری رفتاری به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۷
جدول:۶۰-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند ال.جی با
وفاداری رفتاری به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۸
عنوان صفحه
جدول:۶۱-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند پارس خزر ب
وفاداری رفتاری به این برند……………………………………………………………………… ۱۳۸
جدول:۶۲-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند اسنوا با وفاداری
رفتاری به این برند…………………………………………………………………………………. ۱۳۹
جدول:۶۳-۴ محدوده دامنه شاخص و خوبی برازش…………………………………………. ۱۴۰
جدول:۶۴-۴ شاخص های مناسب بودن برازش مدل انداز گیری ابعاد شخصیت برند….. ۱۴۱
جدول:۶۵-۴ شاخص های مناسب بودن برازش مدل انداز گیری ابعاد وفاداری مشتریان ۱۴۷
بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار :۱ -۲ چارچوب شخصیت برند…………………………………………………………. ۱۸
نمودار :۲ -۲هویت برند………………………………………………………………………….. ۲۸
نمودار :۳ -۲چارچوب تئوریک هویت برند……………………………………………………. ۲۹
نمودار:۴ -۲ مدل ارزش ویژه برندآکر…………………………………………………………. ۳
نمودار:۵ -۲ رابطه بین شخصیت برند، ترفیعات فروش و ارزش ویژه برند…………….. ۴۵
نمودار :۶-۲ مدیریت ارزش ویژه برند…………………………………………………………. ۴۹
نمودار :۷ -۲ ویژگی های فردی موثربر برند………………………………………………… ۵
نمودار:۸ -۲ تاثیر سازگاری خود پنداره بر وفاداری به برند……………………………….. ۵۴
نمودار:۹ -۲ چارچوب ارزش ادراکی، رضایت مندی، اعتماد و وفاداری……………….. ۵۷
نمودار :۱۰-۲ بررسی ارتباط میان شخصیت نام تجاری،رضایت، ارزش ادراکی، اعتماد و
وفاداری………………………………………………………………………………………….. .. ۶۰
نمودار:۱۱-۲ مدل وفاداری مشتریان…………………………………………………………… ۶۱
نمودار:۱۲-۲ تاثیر وفاداری نگرشی بر وفاداری رفتاری…………………………………… ۶۴
نمودار:۱۳-۲ مدل وفاداری………………………………………………………………………. ۶۶
نمودار:۱۴-۲ بنیان های بازاریابی رابطه مند…………………………………………………. ۶۸
نمودار : ۱۵-۲ ساختار ادراکی………………………………………………………………….. ۷۰
نمودار:۱۶-۲ تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان………………………………………… ۷۴
نمودار: ۱-۳ نمودار کتل مربوط به ابعاد شخصیت برند…………………………………….. ۹۳
نمودار: ۲-۳ نمودار کتل مربوط به ابعاد وفاداری مشتریان………………………………… ۱۰۰
نمودار:۱ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به جنسیت مشتریان……………………………. ۱۰۴
نمودار:۲ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به وضعیت تاهل مشتریان……………………. ۱۰۵
نمودار:۳ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به سن مشتریان………………………………… ۱۰۶
نمودار:۴ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به تحصیلات مشتریان……. …………………. ۱۰۷
نمودار:۵ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به شغل مشتریان………………………………. ۱۰۸
نمودار: ۶-۴ مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت تخمین استاندارد مرتبه اول…… ۱۴۲
عنوان صفحه
نمودار: ۷-۴ مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت عدد معناداری مرتبه اول……… ۱۴۳
نمودار: ۸-۴ مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت تخمین استاندارد مرتبه دوم……. ۱۴۵
نمودار: ۹-۴ مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت عدد معناداری مرتبه دوم……… ۱۴۶
نمودار: ۱۰-۴ مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت تخمین استاندارد مرتبه اول……….. ۱۴۷
نمودار:۱۱-۴ مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت عدد معناداری مرتبه اول… ۱۴۸
نمودار:۱۲-۴ مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت تخمین استاندارد مرتبه دوم. ۱۴۹
نمودار:۱۳-۴ مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت عدد معناداری مرتبه دوم… ۱۵۰
نمودار: ۱۴-۴ مدل ساختاری فایل در حالت تخمین استاندارد………………………….. ۱۵
نمودار: ۱۵-۴ مدل ساختاری فایل در حالت عدد معناداری……………………………. ۱۵۲
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.