بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۱۸۷,۵۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار دارای ۱۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار :

بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار

چکیده

اهمیت برند و تاثیر آن در فروش محصولات شرکت ها به طور فزاینده ای در حال گسترش بوده و آگاهی از شخصیت برند و ابعاد آن به سبب تاثیر گذاری بر رضایت، ارزش ادراکی و وفاداری مشتریان برای شرکت ها حائز اهمیت می باشد. فایل حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش از نوع توصیفی می باشد و هدف از آن شناسایی رابطه بین شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی فروشگاه های شهرستان سبزوار می باشد. مدل فایلی طراحی شده بر مبنای مدل شخصیت برند آکر((۱۹۹۷ و مدل ماندهاچیتارا و پولتهونگ((۲۰۱۱ شکل گرفته است. اعتبار محتوایی و سازه پرسشنامه های فایل با استفاده از نظرات خبرگان و روش های تحلیل عاملی اکتشافی و شاخص KMO سنجیده شده و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه نیز متناسب با نیاز آماری از نرم افزار آماری علوم اجتماعی (SPSS)، نرم افزار اکسل و نرم افزار روابط ساختای خطی((LISREL در قالب توصیف داده های فایل، توصیف متغیرهای اصلی فایل، تحلیل داده های فایل و تحلیل عاملی تاییدی استفاده گردید. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها تایید تمامی فرضیه های فایل و معناداری تمامی عوامل موجود در مدل مفهومی را نشان داده است. به عبارت دیگر بین شخصیت برندهای مورد مطالعه و وفادای مشتریان به آن ها رابطه معنا داری وجود دارد.

واژگان کلیدی: برند،شخصیت برند، وفاداری مشتریان، بخش محصولات لوازم خانگی

بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: کلیات فایل

-۱ -۱مقدمه…………………………………………………………………………………………. ۲

-۲ -۱ بیان مساله………………………………………………………………………………….. ۳

-۳ -۱اهمیت وضرورت فایل…………………………………………………….. ………… ۴

-۴ -۱اهداف فایل……………………………………………. ….. …………………………..

-۱-۴-۱ هدف کلی………………………………………………….. ……………………….. ۵

-۲-۴-۱ اهداف جزئی…………………………………………………. …………………….. ۵

-۵ -۱سوالات فایل………………………………………………………………………….. . ۶

-۱-۵-۱ سوال اصلی فایل………………………………………………………………… ۶

-۲-۵-۱ سوالات فرعی فایل……………………………………………………………… ۶

-۶ -۱فرضیات فایل……………………………………………………………………………. ۶

-۱ -۶-۱فرضیه اصلی…………………………………………………………………………. ۶

-۲ -۶-۱فرضیات فرعی………………………………………………………………………. ۶

-۷ -۱ استفاده کنندگان از فایل………………………………………………………………. ۷

-۸ -۱قلمرو فایل……………………………………………………………………………….. ۷

-۱-۸ -۱ قلمرو زمانی…………………………………………………………………….. .. ۷

-۲-۸-۱ قلمرو مکانی…………………………………………………………………………. ۷

-۳-۸-۱ قلمرو موضوعی…………………………………………………………………….. ۷

-۹ -۱تعاریف، واژه ها و اصطلاحات………………………………………………………….. ۸

-۱-۹-۱ تعاریف مفهومی……………………………………………………………………… ۸

-۲-۹-۱ تعاریف عملیاتی……………………………………………………………………… ۹

-۱۰-۱روش شناسی فایل…………………………………………………………………. ۱۰

فصل دوم: مبانی نظری فایل

-۱ -۲مقدمه………………………………………………………………………………………… ۱۲

-۲ -۲شخصیت برند……………………………………………………………………………….. ۱۳

عنوان صفحه

-۱-۲-۲ مفهوم برند و نقش آن در حوزه ی خدمات………………………………………. ۱۳

-۲-۲-۲ مفهوم شخصیت برند………………………………………………………………… ۱۴

-۳-۲-۲ چارچوب شخصیت برند……………………………………………………………. ۱۷

-۴-۲-۲ ابعاد شخصیت……………………………………………………………………….. ۱۹

-۵-۲-۲ شخصیت برند و شکل دهی به ادراک………….. ………………………………. ۲

-۶ -۲-۲ تجانس میان شخصیت انسانی و برند……………………………………………. ۲۰

-۷-۲-۲ تصویر برند…………………………………………………………………………… ۲۴

-۸-۲-۲ هویت برند……………………………………………………………………………. ۲۵

-۹-۲-۲ چارچوب تئوریک هویت برند……………………………………………………… ۲۹

-۱۰-۲-۲ شخصیت برند و رجحان برند……………………………………………………. ۳۰

-۱۱-۲-۲ شخصیت برند و فعالیت های ترفیعی…………………………………………… ۳۰

-۱۲-۲-۲ ارزش ویژه برند………………………………………………………….. ……… ۳۱

-۱۳-۲-۲ اعتبار برند…………………………………………………………………………. ۳۹

-۱۴-۲-۲ اعتماد برند…………………………………………………………………………. ۴۰

-۱۵-۲-۲ ارتباط برند…………………………………………………………………………. ۴۱

-۱۶-۲-۲ وفاداری برند………………………………………………………………………. ۴۲

-۱۷-۲-۲ وجهه برند………………………………………………………………………….. ۴۳

-۱۸-۲-۲ ویژگی های برند جهانی………………………………………………………….. ۴۴

-۱۹-۲-۲ مدل های مربوط به برند…………………………………………………………. ۴۵

-۳ -۲ وفاداری…………………………………………………………………………………….. ۵۵

-۱-۳-۲ مفهوم وفاداری………………………………………………………………………. ۵۵

-۲-۳-۲ چارچوب ارزش ادراکی، رضایت مندی، اعتماد و وفاداری…………………. ۵۷

-۳-۳-۲ ابعاد وفاداری………………………………………………………………………… ۶۳

-۴-۳-۲ بازاریابی رابطه مند و ارتباط آن با وفاداری مشتریان………………………… ۶۷

-۴ -۲ رابطه ی شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان…………………………………. ۷۰

-۱-۴-۲ وفاداری به نام تجاری………………………………………………………………. ۷

عنوان صفحه

-۲-۴-۲ تئوری ویژگی شخصیت افراد……………………………………………………… ۷۱

-۳-۴-۲ شخصیت برند………………………………………………………………………… ۷۲

-۴-۴-۲ تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان…………………………………………… ۷۲

-۵ -۲ فایلهای انجام شده……………………………………………………………………… ۷۵

-۱-۵-۲فایلهای خارجی…………………………………………………………………… ۷۵

-۲-۵-۲فایلهای داخلی…………………………………………………………………….. ۸۱

-۶ -۲جمع بندی مطالب ومعرفی مدل مفهومی فایل………………………. ……….. ۸۴

فصل سوم: روش شناسی فایل

-۱ -۳مقدمه…………………………………………………………………………………………. ۸۷

-۲ -۳روش فایل……………………………………………………………………………….. ۸۷

-۳ -۳جامعه آماری………………………………………………………………………………… ۸۷

-۴ -۳نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………… ۸۷

-۵ -۳روش و ابزار جمع آوری دادهها………………………………………………………… ۸۸

-۱-۵-۳ پرسشنامه شخصیت برند و وفاداری……………………………………………… ۸۸

-۶-۳ ویژگی های فنی ابزار اندازه گیری……………………………………………………… ۹۲

-۱-۶ -۳روایی……………………………………………….. ……………………………… ۹۲

-۲ -۶ -۳پایایی…………………………………………………………………………………. ۱۰۰

-۷ -۳روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………… ۱۰۱

-۱-۷-۳ توصیف متغیرهای اصلی فایل………………………………………………… ۱۰۱

-۲-۷-۳ تحلیل داده های فایل……………………………………………………………. ۱۰۱

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها

-۱ -۴ مقدمه………………………………………………………………………………………… ۱۰۳

-۲ -۴ توصیف داده های فایل……………………………………………………………….. ۱۰۴

-۱-۲-۴ توصیف متغیرهای جمعیت شناختی… …………………………………………… ۱۰۴

-۲-۲-۴ توصیف متغیرهای اصلی فایل………………………………………………… ۱۰۸

-۳ -۴ تحلیل داده های فایل………………………………………………………………….. ۱۱

ج

عنوان صفحه

-۱-۳-۴ بررسی فرض نرمال بودن دادههای مربوط به پرسشنامه…………………….. ۱۱۱

-۴ -۴ بررسی سوالات فایل………………………………………………………………….. ۱۱۲

-۱-۴-۴ یافتههای مربوط به سوال اصلی فایل………………………………………… ۱۱۲

-۲-۴-۴ یافتههای مربوط به سوال فرعی اول فایل…………………………………… ۱۱۵

-۳-۴-۴ یافتههای مربوط به سوال دوم فایل…………………………………………… ۱۱۸

-۵ -۴ بررسی فرضیات فایل………………………………………………………………… ۱۲۱

-۶-۴ تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای فایل…………………………………………………. ۱۴۰

-۱ -۶ -۴تحلیل عاملی تائیدی مرتبه اول شخصیت برند………………………………… ۱۴۱

-۲ -۶ -۴تحلیل عاملی تائیدی مرتبه دوم شخصیت برند…………………………………. ۱۴۴

-۳ -۶ -۴تحلیل عاملی تائیدی مرتبه اول وفاداری مشتریان…………………………….. ۱۴۷

-۴ -۶ -۴تحلیل عاملی تائیدی مرتبه دوم وفاداری مشتریان…………………………….. ۱۴۸

-۷ -۴بررسی مدل ساختاری فایل…………………………………………………………… ۱۵۱

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات فایل

-۱ -۵ مقدمه……………………………………………….. ……………………………………… ۱۵۴

-۲ -۵ یافته های فایل…………………………………….. …………………………………. ۱۵۴

-۱-۲-۵ یافته های حاصل از توصیف داده های فایل………………………………… ۱۵۴

-۲-۲-۵ یافته های حاصل از سوالات فایل……………………………………………. ۱۵۵

-۳-۲-۵ یافته های حاصل از فرضیات فایل…………………………………………… ۱۵۷

-۳ -۵پیشنهادات فایل………………………………………………………………………….. ۱۶۳

-۱-۳-۵ پیشنهادات منتج از فرضیات……………………………………………………….. ۱۶۳

-۲-۳-۵ سایر پیشنهادات………………………………………………………………………. ۱۶۶

-۳-۳-۵پیشنهاد به فایل های آتی…………………………………………………………. ۱۶۶

-۴ -۵محدودیت های فایل……………………………………………………………………. ۱۶۷

-۱-۴-۵ محدودیت های تحت کنترل………………………………………………………… ۱۶۷

-۲-۴-۵ محدودیت های خارج از کنترل…………………………………………………… ۱۶۷

منابع………………………………………………………………………………………………….. ۱۶۸

پیوست………………………………………………………………………………………………. ۱۷۴

د

بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول:۱-۳ مولفه های شخصیت برند و وفاداری…………………………………………….. ۸۹

جدول :۲ -۳ شاخص KMO و آزمون کرویت بارتلت برای شخصیت برند…………….. ۹۲

جدول:۳-۳ واریانس توضیح داده شده توسط فاکتورهای استخراج شده برای شخصیت

برند. ۹۳

جدول :۴ -۳ ماتریس همبستگی چرخش یافته پرسشنامه شخصیت برند…………………… ۹۴

جدول :۵ -۳ شاخص KMO و آزمون کرویت بارتلت برای وفاداری مشتریان………… ۹۸

جدول: ۶ -۳ واریانس توضیح داده شده توسط فاکتورهای استخراج شده برای وفاداری

مشتریان……………………………………………………………………………………………… ۹۹

جدول :۷ -۳ ماتریس همبستگی چرخش یافته پرسشنامه وفاداری مشتریان………………. ۹۹

جدول :۸ -۳پایایی پرسشنامه به تفکیک ابعاد…………………………………………………. ۱۰۱

جدول:۱-۴ توزیع فراوانی مربوط به جنسیت مشتریان………………………………………. ۱۰۴

جدول:۲-۴ توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تاهل مشتریان……………….. ……………. ۱۰۵

جدول:۳-۴ توزیع فراوانی مربوط به سن مشتریان…………………………………………… ۱۰۶

جدل:۴-۴ توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات مشتریان……………………………….. .. ۱۰۶

جدول:۵-۴ توزیع فراوانی مربوط به شغل مشتریان…………………………………………. ۱۰۷

جدول: ۶ -۴ آمار توصیفی برند سامسونگ…………………………………………………… ۱۰۸

جدول: ۷-۴ آمار توصیفی برند ال. جی……………………………………………………….. ۱۰۹

جدول: ۸-۴ آمار توصیفی برند پارس خزر…………………………………………………… ۱۱۰

جدول: ۹-۴ آمار توصیفی برند اسنوا…………………………………………………………… ۱۱۰

جدول:۱۰-۴ نتیجه آزمون نرمال بودن متغیرها………………………………………………. ۱۱۱

جدول:۱۱-۴ رابطه شخصیت برند سامسونگ و وفاداری به آن……………………………. ۱۱۲

جدول:۱۲-۴ رابطه شخصیت برند ال.جی و وفاداری به آن………………………………… ۱۱۳

جدول:۱۳-۴ رابطه شخصیت برند پارس خزر و وفاداری به آن…………………………… ۱۱۴

جدول:۱۴-۴ رابطه شخصیت برند اسنوا و وفاداری به آن………………………………….. ۱۱۴

جدول :۱۵-۴ آمار توصیفی شخصیت برند سامسونگ……………………………………….. ۱۱۵

عنوان صفحه

جدول:۱۶-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند سامسونگ……… ۱۱۵

جدول :۱۷-۴ آمار توصیفی شخصیت برند ال.جی…………………………………………… ۱۱۶

جدول:۱۸-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند ال.جی………….. ۱۱۶

جدول :۱۹-۴ آمار توصیفی شخصیت برند پارس خزر……………………………………… ۱۱۷

جدول:۲۰-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند پارس خزر…….. ۱۱۷

جدول :۲۱-۴ آمار توصیفی شخصیت برند اسنوا…………………………………………….. ۱۱۷

جدول:۲۲-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند اسنوا……………. ۱۱۷

جدول :۲۳-۴ آمار توصیفی وفاداری به برند سامسونگ……………………………………. ۱۱۸

جدول:۲۴-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند سامسونگ…… ۱۱۸

جدول :۲۵-۴ آمار توصیفی وفاداری به برند ال.جی………………………………………… ۱۱۹

جدول:۲۶-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند ال.جی……….. ۱۱۹

جدول :۲۷-۴ آمار توصیفی وفاداری به برند پارس خزر…………………………………… ۱۲۰

جدول:۲۸-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند پارس خزر….. ۱۲۰

جدول :۲۹-۴ آمار توصیفی وفاداری به برند اسنوا………………………………………….. ۱۲۰

جدول:۳۰-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند اسنوا………… ۱۲۰

جدول:۳۱-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند سامسونگ با

وفاداری به این برند………………………………………………………………………….. .. ۱۲۱

جدول:۳۲-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند ال.جی با

وفاداری به این برند……………………………………………………………………………….. ۱۲۲

جدول:۳۳-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند پارس خزر با

وفاداری به این برند……………………………………………………………………………….. ۱۲۲

جدول:۳۴-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند اسنوا با وفاداری

به این برند………………………………………………………………………………………….. ۱۲۳

عنوان صفحه

جدول:۳۵-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند

سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۲۳

جدول:۳۶-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند

ال.جی با وفاداری به این برند…………………………………………………………………… ۱۲۴

جدول:۳۷-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند

پارس خزر با وفاداری به این برند……………………………………………………………… ۱۲۴

جدول:۳۸-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند

اسنوا با وفاداری به این برند…………………………………………………………………….. ۱۲۵

جدول:۳۹-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت

برند سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………… ۱۲۶

جدول:۴۰-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت

برند ال.جی با وفاداری به این برند…………………………………………………………….. ۱۲۶

جدول:۴۱-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت

برند پارس خزر با وفاداری به این برند……………………………………………………….. ۱۲

جدول:۴۲-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت

برند اسنوا با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۲۷

جدول:۴۳-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند

سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۲۸

جدول:۴۴-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند

ال.جی با وفاداری به این برند…………………………………………………………………… ۱۲۹

جدول:۴۵-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند

پارس خزر با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۲۹

جدول:۴۶-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند

اسنوا با وفاداری به این برند……………………………………………………………………… ۱۳۰

جدول:۴۷-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند

سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۳۰

عنوان صفحه

جدول:۴۸-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند

ال.جی با وفاداری به این برند………………………………………………………………….. ۱۳۱

جدول:۴۹-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند پارس

خزر با وفاداری به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۱

جدول:۵۰-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند اسنوا

با وفاداری به این برند……………………………………………………………………………. ۱۳۲

جدول:۵۱-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت

برند سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………… ۱۳۳

جدول:۵۲-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت

برند ال.جی با وفاداری به این برند…………………………………………………………….. ۱۳۳

جدول:۵۳-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت

برند پارس خزر با وفاداری به این برند……………………………………………………….. ۱۳۴

جدول:۵۴-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت

برند اسنوا با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۳۴

جدول:۵۵-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند سامسونگ با

وفاداری نگرشی به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۵

جدول:۵۶-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند ال.جی با

وفاداری نگرشی به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۵

جدول:۵۷-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند پارس خزر با

وفاداری نگرشی به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۶

جدول:۵۸-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند اسنوا با وفاداری

نگرشی به این برند………………………………………………………………………………… ۱۳۶

جدول:۵۹-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند سامسونگ با

وفاداری رفتاری به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۷

جدول:۶۰-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند ال.جی با

وفاداری رفتاری به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۸

عنوان صفحه

جدول:۶۱-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند پارس خزر ب

وفاداری رفتاری به این برند……………………………………………………………………… ۱۳۸

جدول:۶۲-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند اسنوا با وفاداری

رفتاری به این برند…………………………………………………………………………………. ۱۳۹

جدول:۶۳-۴ محدوده دامنه شاخص و خوبی برازش…………………………………………. ۱۴۰

جدول:۶۴-۴ شاخص های مناسب بودن برازش مدل انداز گیری ابعاد شخصیت برند….. ۱۴۱

جدول:۶۵-۴ شاخص های مناسب بودن برازش مدل انداز گیری ابعاد وفاداری مشتریان ۱۴۷

بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار
فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار :۱ -۲ چارچوب شخصیت برند…………………………………………………………. ۱۸

نمودار :۲ -۲هویت برند………………………………………………………………………….. ۲۸

نمودار :۳ -۲چارچوب تئوریک هویت برند……………………………………………………. ۲۹

نمودار:۴ -۲ مدل ارزش ویژه برندآکر…………………………………………………………. ۳

نمودار:۵ -۲ رابطه بین شخصیت برند، ترفیعات فروش و ارزش ویژه برند…………….. ۴۵

نمودار :۶-۲ مدیریت ارزش ویژه برند…………………………………………………………. ۴۹

نمودار :۷ -۲ ویژگی های فردی موثربر برند………………………………………………… ۵

نمودار:۸ -۲ تاثیر سازگاری خود پنداره بر وفاداری به برند……………………………….. ۵۴

نمودار:۹ -۲ چارچوب ارزش ادراکی، رضایت مندی، اعتماد و وفاداری……………….. ۵۷

نمودار :۱۰-۲ بررسی ارتباط میان شخصیت نام تجاری،رضایت، ارزش ادراکی، اعتماد و

وفاداری………………………………………………………………………………………….. .. ۶۰

نمودار:۱۱-۲ مدل وفاداری مشتریان…………………………………………………………… ۶۱

نمودار:۱۲-۲ تاثیر وفاداری نگرشی بر وفاداری رفتاری…………………………………… ۶۴

نمودار:۱۳-۲ مدل وفاداری………………………………………………………………………. ۶۶

نمودار:۱۴-۲ بنیان های بازاریابی رابطه مند…………………………………………………. ۶۸

نمودار : ۱۵-۲ ساختار ادراکی………………………………………………………………….. ۷۰

نمودار:۱۶-۲ تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان………………………………………… ۷۴

نمودار: ۱-۳ نمودار کتل مربوط به ابعاد شخصیت برند…………………………………….. ۹۳

نمودار: ۲-۳ نمودار کتل مربوط به ابعاد وفاداری مشتریان………………………………… ۱۰۰

نمودار:۱ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به جنسیت مشتریان……………………………. ۱۰۴

نمودار:۲ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به وضعیت تاهل مشتریان……………………. ۱۰۵

نمودار:۳ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به سن مشتریان………………………………… ۱۰۶

نمودار:۴ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به تحصیلات مشتریان……. …………………. ۱۰۷

نمودار:۵ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به شغل مشتریان………………………………. ۱۰۸

نمودار: ۶-۴ مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت تخمین استاندارد مرتبه اول…… ۱۴۲

عنوان صفحه

نمودار: ۷-۴ مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت عدد معناداری مرتبه اول……… ۱۴۳

نمودار: ۸-۴ مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت تخمین استاندارد مرتبه دوم……. ۱۴۵

نمودار: ۹-۴ مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت عدد معناداری مرتبه دوم……… ۱۴۶

نمودار: ۱۰-۴ مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت تخمین استاندارد مرتبه اول……….. ۱۴۷

نمودار:۱۱-۴ مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت عدد معناداری مرتبه اول… ۱۴۸

نمودار:۱۲-۴ مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت تخمین استاندارد مرتبه دوم. ۱۴۹

نمودار:۱۳-۴ مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت عدد معناداری مرتبه دوم… ۱۵۰

نمودار: ۱۴-۴ مدل ساختاری فایل در حالت تخمین استاندارد………………………….. ۱۵

نمودار: ۱۵-۴ مدل ساختاری فایل در حالت عدد معناداری……………………………. ۱۵۲

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.