بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی دارای ۱۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی :

بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی

چکیده : در دنیای رقابتی امروز، عصر سلطه بر مشتری به پایان رسیده است و موفقیت سازمانها در گرو جلب رضایت مشتری و بکارگیری اصول مشتری مداری است. از این رو احترام به مشتری و شناختن نیازهای مشتریان و برطرف کردن آنها از جمله مواردی است که سازمانها باید مدنظر بگیرند. در این اهداف طرح تکریم به طور مختصر توضیح داده شده و فایل شده که اجرای طرح تکریم تا چه اندازه توانسته به اهدافی که مدنظر داشته در وزارت کار و امور اجتماعی برسد و مشتریان و کارکنان تا چه اندازه احساس رضایت می‌نمایند.

واژگان کلیدی: طرح تکریم، مشتری مداری، رضایتمندی مشتری، اصلاح و مهندسی مجدد، اطلاع رسانی، منشور اخلاقی

مقدمه:

مشتری مداری، افزایش رقابت، تغییرات سریع فنآوری، جهانی شدن و … مفاهیم جدیدی هستند که جهان امروزی را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده اند و آن را از جهان پیشین متمایز کرده اند. بگونه ای که دیگر نمی توان با اندیشه های قدیمی در جهان جدید رقابت یا حتی زندگی کرد (هکسی و مجلف ۱۹۹۵ ص ۱). در چنین شرایطی بیشتر سازمانها پی برده اند که اگر می خواهند در دنیای کنونی بقا داشته باشند باید به سمت مشتری مداری و جلب رضایت مشتری حرکت کنند. جلب رضایت مشتریان از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است و مولفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان و اطلاع رسانی مناسب، عواملی هستند که موجب رضایتمندی خدمت گیرندگان و مراجعین دستگاههای دولتی می شوند.


بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی
فهرست مطالب

عنوان ………………………………………………………………….. صفحه

فصل اول: مقدمه ی فایل (کلیات)‌

۱-۱مقدمه……………………………………………………………………………………………….. ۲

۲-۱بیان مسأله فایل …………………………………………………………………………… ۲

۳-۱موضوع و سئوال اصلی فایل ……………………………………………………….. ۴

۴-۱اهمیت وضرورت فایل ………………………………………………………………….. ۵

۵-۱اهداف فایل ………………………………………………………………………………….. ۸

۶-۱کاربردهای فایل …………………………………………………………………………… ۸

۷-۱فرضیه های فایل …………………………………………………………………………. ۹

۸-۱استفاده کنندگان از نتیجه …………………………………………………….. ۱۰

۹-۱جنبه جدید بودن و نوآوری طرح …………………………………………………………. ۱۰

۱۰-۱روش انجام فایل …………………………………………………………………………… ۱۰

۱۱-۱روش وابزار گردآوری اطلاعات ……………………………………………………….. ۱۱

۱۲-۱جامعه آماری وتعداد نمونه ………………………………………………………………. ۱۱

۱۳-۱روش نمونه گیری …………………………………………………………………………… ۱۱

۱۴-۱روش تجزیه وتحلیل اطلاعات ……………………………………………………………. ۱۱

۱۵-۱ محدودیت های فایل……………………………………………………………………. ۱۲

فصل دوم:‌ ادبیات و پیشینه ی فایل

۱-۲ تعریف تکریم …………………………………………………………………………………… ۱۴

۲-۲ اهداف تکریم ……………………………………………………………………………………. ۱۴

۳-۲ تعریف ارباب رجوع (مشتری) ……………………………………………………………. ۱۵

۴-۲ انواع دسته بندی مشتریان …………………………………………………………………. ۱۵

۵-۲ تعریف رضایت مشتری …………………………………………………………………….. ۱۵

۶-۲ مزایای رضایت مشتری ……………………………………………………………………. ۱۶

۷-۲ تعریف مشتری مداری ………………………………………………………………………. ۱۷

۸-۲ تقسیم بندی کرامت انسانی ومشتری مداری ………………………………………… ۱۷

۹-۲ تعریف شفاف ومستند سازی …………………………………………………………….. ۱۸

۱۰-۲ مراحل مستند سازی ………………………………………………………………………. ۱۸

۱۱-۲ مفاهیم اطلاع رسانی ……………………………………………………………………….. ۲۲

۱۲-۲ پایگاههای اطلاع رسانی …………………………………………………………………… ۲۳

۱۳-۲ طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی ………………………………………………….. ۲۵

۱۴-۲ اهم شیوه های اطلاع رسانی ……………………………………………………………. ۲۹

۱۵-۲ تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد……………………………………………………. ۳۰

۱۶-۲ مفروضات باز مهندسی …………………………………………………………………… ۳۰

۱۷-۲ اصول باز مهندسی ………………………………………………………………………… ۳۱

۱۸-۲ مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام کار…………………….. ۳۲

۱۹-۲ تعریف منشور اخلاقی …………………………………………………………………….. ۴۰

۲۰-۲ هدفهای منشور اخلاقی …………………………………………………………………… ۴۰

۲۱-۲ تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم ………………………………. ۴۱

۲۲-۲ مشکلات اجرای منشور اخلاقیات ……………………………………………………… ۴۲

۲۳-۲ تعریف فرم نظر سنجی ……………………………………………………………………. ۴۳

۲۴-۲ مروری بر فایل انجام شده در مورد تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری)‌ 44

۱- مطالعات نظری ………………………………………………………………………………….. ۴۴

۲- مطالعات تجربی ………………………………………………………………………………… ۴۵

۲-۱ فایل های انجام شده در خارج از ایران …………………………………………. ۴۵

۲-۲ فایل های انجام شده در ایران ………………………………………………………. ۵۰

فصل سوم: روش فایل

۱-۳ مقدمه ……………………………………………………………………………………………. ۵۷

۲-۳ روش وابزار فایل ……………………………………………………………………….. ۵۷

۳-۳ جامعه ونمونه ی آماری وحجم نمونه …………………………………………………. ۵۸

۴-۳ روش نمونه گیری ……………………………………………………………………………. ۶۰

۵-۳ تعریف عملی ونظری متغیرها …………………………………………………………….. ۶۰

۶-۳ روایی وپایایی پرسشنامه ………………………………………………………………….. ۶۵

۷-۳ روش گرد آوری داده ها ………………………………………………………………….. ۶۸

۸-۳ روش تجزیه وتحلیل داده ها ……………………………………………………………… ۶۹

۹-۳ تاریخچه وزارت کار وامور اجتماعی ………………………………………………….. ۶۹

۱۰-۳ وظایف وزارت کار وامور اجتماعی ………………………………………………….. ۷۰

۱۱-۳ توصیف معاونتها در وزارت کاروامور اجتماعی ………………………………… ۷۵

۱۲-۳ وظایف معاونتها در وزارت کاروامور اجتماعی ………………………………….. ۷۶

۱۳-۳ وظایف دفتر ارزیابی عمـــلکرد و پاسخگویی به شکــــایات در خصوص

پاسخگویی به شکایات و راهنمای ارباب رجوع ……………………………………………. ۹۴

۱۴-۳ تمهیدات واقدامات انجام شده در زمینه تکریم دروزارت کار وامور اجتماعی ۹۸

فصل چهارم :‌یافته های فایل

۱-۴ توصیف مشخصات فردی وشغلی مربوط به مراجعین ………………………….. ۱۰۵

۲-۴ توصیف مشخصات فردی و شغلی وسازمانی مربوط به کارکنان ………….. ۱۰۸

۳-۴ توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع)‌برحسب فرضیه ها …………………. ۱۱۲

۴-۴ رابطه بین میزان تکریم ارباب رجوع و فرضیه ها( پرسشنامه مشتریان)….. ۱۱۶

۵-۴ سنجش رابطه بین تکریم ارباب رجـــــوع ومتـــغیرهای وابسته از طـــریق

آزمـــــــون T (پرسشنامه مشتریان)‌………………………………………………………….. 122

۶-۴ مقدار ضـــــــــریب همبستگی پیرسون بین طرح تــــکریم ارباب رجوع و

فرضیه ها(پرسشنامه ارباب رجوع)…………………………………………………………….. ۱۲۳

۷-۴ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌بر حسب فرضیه ها …………………….. ۱۲۴

۸-۴ رابطه بین تکریم ارباب رجوع وفرضیه ها ( پرسشنامه کارکنان) ……………. ۱۳۰

۱۰-۴ سنجش رابطه تکریم ارباب رجوع و متغیرهای وابســــــــــــته ازطریق آزمونT

(پرسشنامه کارکنان)‌………………………………………………………………………………… 137

۱۰-۴ مقدار ضریب همبستگی پیرسون بین طرح تکریم ارباب رجوع و فرضیه ها

(پرسشنامه کارکنان) ……………………………………………………………………………….. ۱۳۹

فصل پنجم:‌جمع بندی و نتیجه گیری

۱-۵ مقدمه………………………………………………………………………………………………. ۱۴۲

۲-۵ نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………… ۱۴۲

۳-۵ پیشنهادات مرتبط با موضوع فایل …………………………………………………. ۱۴۸

۴-۵ پیشنهادات برای فایلات آتی …………………………………………………………….. ۱۴۹

۵-۵ خلاصه فایل ……………………………………………………………………………….. ۱۵۰

بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی
فهرست منابع ………………………………………………………………………………………….. ۱۵۴

پیوستها

پیوست ۱- داده های فایل

پیوست ۲- پرسشنامه

چکیده انگلیسی

بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی
فهرست جداول

عنوان ………………………………………………………………….. صفحه

۴-۱ توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها برحسب محل اشتغال (مراجعین) ….. ۱۰۵

۴-۲ توزیع فراوانی و در صد آزمودنی ها برحسب سن(مراجعین)‌…………………. 106

۴-۳ توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها برحسب جنس (مراجعین) …………….. ۱۰۶

۴-۴ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب تحصیلات(مراجعین)‌…………… 107

۴-۵ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب وضعیت تأهل (مراجعین)‌……. 108

۴-۶ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب واحد اشتغال (کارکنان)‌………. 108

۴-۷ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب سن (کارکنان)‌…………………… 109

۴-۸ توزیع فراوانی ودرصد‌آزمودنی ها برحسب جنس (کارکنان)‌………………….. 110

۴-۹ توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها برحسب تحصیلات (کارکنان)‌…………. 110

۴-۱۰ توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها برحسب وضعیت تأهل (کارکنان)….. ۱۱۱

۴-۱۱ توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب تاریخ استخدام(کارکنان)… ۱۱۲

۴-۱۲ توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع )‌برحـــــسب جلوگیری از اتلاف

وقت وترددهای اضافی …………………………………………………………………………… ۱۱۳

۴-۱۳ توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع) برحسب اطلاع رسانی مناسب .. ۱۱۳

۴-۱۴ توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع)‌برحسب ایجاد منشور اخلاقی به

منظور برخود مشفقانه با ارباب رجوع ……………………………………………………….. ۱۱۴

۴-۱۵ توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع)‌برحسب جلوگیری ازسردرگمی

وصرف هزینه اضافی ……………………………………………………………………………… ۱۱۵

۴-۱۶ توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع) برحسب جــــــلوگیری از حس

بد بینی درارباب رجوع……………………………………………………………………………… ۱۱۵

۴-۱۷ توزیع فـــــــراوانی پاسخگویان (اربــــــاب رجوع)‌برحسب متغیر مستقل

(طرح تکریم) …………………………………………………………………………………………… ۱۱۶

۴-۱۸ سنجش رابطه بین میزان تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت و

ترددهای اضافی (پرشنامه مشتریان)‌………………………………………………………….. 117

۴-۱۹ سنجش رابطه بین میـــــزان تکریم ارباب رجوع واطلاع رسانی مناسب به

مراجعین (پرسشنامه مشتریان)‌………………………………………………………………….. 118

۴-۲۰ رابطه بین میزان تکریم ارباب رجوع وایجاد منشور اخلاقی ( پرســشنامه

مشتریان)‌………………………………………………………………………………………………… 119

۴-۲۱ رابطه بین میزان تکریم ارباب رجوع و جلـــوگیری از سردرگمی وصرف

هزینه های اضافی (پرسشنامه مشتریان) ……………………………………………………. ۱۲۰

۴-۲۲ رابطه بین میزان تکریم وارباب رجوع و جلوگیری از حس بدبینی در ارباب

رجوع ( پرسشنامه مشتریان)‌…………………………………………………………………….. 121

۴-۲۳ سنجش رابطه بین تکریم اربــــــــاب رجوع ومتغیرهای وابســــته ازطریق

آزمون T (پرسشنامه مشتریان)‌………………………………………………………………….. 122

۴-۲۴ ضریب همبستگی پیرسون بین طرح تکریم ارباب رجوع و فرضیه ها

(پرسشنامه ارباب رجوع)…………………………………………………………………………… ۱۲۳

۴-۲۵ توزیع فراوانی پاسخگویان ( کارمندان)‌برحسب جلوگیری از اتلاف وقت و

ترددهای اضافی………………………………………………………………………………………. ۱۲۴

۴-۲۶ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌برحسب اصلاح ومهندسی‌مجدد در

روشهای انجام کار. ………………………………………………………………………………… ۱۲۵

۴-۲۷ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌برحسب اطلاع رسانی مناسب به ارباب

رجوع …………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۶

۴-۲۸ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان )‌برحسب ایجاد منشور اخلاقی ……. ۱۲۶

۴-۲۹ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌برحسب نظرسنجی از مراجعان…… ۱۲۷

۴-۳۰ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌ برحسب تشویق کـــــارکنان متعهد

وتنبیه کارکنان خطا کار …………………………………………………………………………… ۱۲۸

۴-۳۱ توزیع فـراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌بر حسب جلوگیری از سردرگمی و

صرف هزینه های اضافی …………………………………………………………………………. ۱۲۸

۴-۳۲ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌برحسب جلوگیری ازحس بدبینی در

ارباب رجوع. …………………………………………………………………………………………… ۱۲۹

۴-۳۳ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌بر حسب متغیر مستقل (تکریم ارباب

رجوع )‌……………………………………………………………………………………………………. 130

۴-۳۴ سنجش رابطه بین تکــــریم ارباب رجوع و جلــــــوگیری از اتلاف وقت و

ترددهای اضافی (پرشسنامه کارکنان)‌………………………………………………………… 130

۴-۳۵ – رابطــــــه بین تکریم ارباب رجوع واصلاح ومهندسی مجدد در روشهای

انجام کار( پرسشنامه کارکنان)‌………………………………………………………………….. 131

۴-۳۶ –رابطه بین تکریم ارباب رجوع و اطلاع رسانی منــــــاسب به ارباب رجوع

(پرسشنامه کارکنان)‌………………………………………………………………………………… 132

۴-۳۷- رابطه بین تکریم ارباب رجوع وایجاد منشور اخلاقی به منـظور برخورد

مشفقانه با ارباب رجوع (پرسشنامه کارکنان)‌………………………………………………. 133

۴-۳۸ رابطه بین تکــــریم ارباب رجوع وجلوگیری وایـــــجاد نظر سنـــــجی از

مراجعان ( پرسشنامه کارکنان)‌………………………………………………………………….. 133

۴-۳۹ سنجش رابطه بین تکریم ارباب رجوع و تشویق کارکنان متعهد با برخورد

با کارکنان خطاکار………………………………………………………………………………….. ۱۳۴

۴-۴۰ رابطه بین تکـــــــریم ارباب رجوع وجلوگیری از سردرگمی وصرف هزینه

اضافی (پرسشنامه کارکنان )‌…………………………………………………………………….. 135

۴-۴۱ رابطـــــه بین تکریم ارباب رجـــــوع و جلوگیری از حس بدبینی در ارباب

رجوع (پرسشنامه کارکنان)‌……………………………………………………………………….. 136

۴-۴۲ سنجش رابطه بین تکریم ارباب رجوع و متغـــــــیرهای وابسته از طریق

آزمون T (کارکنان)‌…………………………………………………………………………………… 137

۴-۴۳ ضریب همبستگی پیرسون بین طرح تکریم ارباب رجوع و فرضیه ها

(پرسشنامه کارکنان)………………………………………………………………………………… ۱۳۹

بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی
فهرست اشکال

عنوان ………………………………………………………………….. صفحه

۲-۱ انواع دسته بندی مشتریان …………………………………………………………………. ۱۵

۲-۲ روز تحولات تاریخی تئوریهای مدیریت ………………………………………………. ۴۵

۲-۳ سه جهت گیری استراتژیک ……………………………………………………………….. ۴۶

۲-۴ شاخص های تعیین رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری ………………. ۵۵

۳-۱ نمودار تشکیلاتی وزارت کار و امور اجتماعی ……………………………………… ۷۳

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.