بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۱۷۰,۵۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان دارای ۲۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان :

بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان

چکیده:

با شدت یافتن رقابت و محور قرارگرفتن مشتری در کلیه فعالیت­های سازمان ، فایلگران و افراد اجرایی ،توجه بسزایی را نسبت مدیریت روابط مشتریان مبذول داشته اند و در این میان مباحث و حیطه های تاثیرگذار بر آن ، خصوصا” فرایندهای مدیریتی از جایگاه خاصی برخوردار می باشند.

در این فایل سعی شده است ، تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان مورد بررسی قرار گیرد.

یه این منظور مدلی تلفیقی از چارجوب سنتی مدیریت روابط مشتریان گودسوار و فرایند مدیریت دانش ” گیلبرت پروست ” ،”کای رومهاردت” و “استفان روب ” بکارگرفته شده است.

این فایل از نوع بنیادی بوده و تجزیه و تحلیل آن بوسیله نرم افزارهای اس .پی اس.اس. ۱۳ و لیزرل انجام پذیرفته است .

.جامعه آماری ، دربرگیرنده کلیه نمایندگی­های مجاز ایران خودروی خراسان(رضوی ،شمالی،جنوبی)و به تعداد پنجاه وهشت نمایندگی می­باشد.

به منظور جمع آوری اطلاعات ، پرسشنامه و در راستای تعیین پایایی آن از روش آلفای کرونباخ استفاده شده وروایی محتوایی و ظاهری پرسشنامه نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

یافته های فایل بیانگر تایید فرضیه های اصلی ، یک ، سه و پنج و رد فرضیه های دو ، چهار و شش می باشد.لذا می توان نتیجه گرفت ، مدیریت دانش و مراحل شناسایی دانش ، نگهداری دانش و بکارگیری دانش بر مدیریت روابط مشتریان اثرگذار نمی باشند.

فصل اول کلیات فایل

۱-۱

مقدمه …………………………………………………………………………………………………………….

۱-۲

بیان مساله……………………………………………………………………………………………………….

۱-۳

اهمیت و ضرورت فایل………………………………………………………………………………….

۱-۴

هدف فایل……………………………………………………………………………………………………

۱-۵

سوال فایل

۱-۶

فرضیات فایل

۱-۶-۱

فرضیه اصلی

۱-۶-۲

فرضیه های فرعی

۱-۷

قلمروی فایل(موضوعی،مکانی،زمانی)

۱-۸

روش فایل

۱-۹

روش نمونه گیری

۱-۱۰

ابزار گردآوری

۱-۱۱

محدودیتهای فایل

۱-۱۲

تعاریف عملیاتی

فصل دوم :مبانی نظری فایل

۲-۱

مقدمه

۲-۲

مدیریت روابط مشتریان

۲-۲-۱

تعریف مدیریت روابط مشتریان

۲-۲-۲

اهداف مدیریت روابط مشتریان

۲-۲-۲-۱

اهداف از نظر بارنت

۲-۲-۲-۲

اهداف از نظر نول

۲-۲-۲-۳

اهداف از نظر ویلسون، دانیل ومک دونالد

۲-۲-۲-۴

اهداف از نظر کالا کوتا و رابنیسون

۲-۲-۳

مدلهای مدیریت روابط مشتریان

۲-۲-۳-۱

مدل چرخ حیات مدیریت روابط مشتریان

۲-۲-۳-۲

مدل راسل

۲-۳

مدیریت دانش

۲-۳-۱

تعریف دانش

۲-۳-۲

روابط داده، و اطلاعات و دانش

۲-۳-۳

تعریف مدیریت دانش

۲-۳-۴

اهداف دانش و مدیریت دانش

۲-۳-۵

مدلهای مدیریت دانش

۲-۳-۵-۱

مدل استیوهالس

۲-۳-۵-۲

مدل «نوناکا» و «تاکوچی»

۲-۴

ارتباط بین مدیریت روابط مشتریان و مدیریت دانش

۲-۵

سابقه و پیشینه فایل

۲-۶

مدل مفهومی

۲-۶-۱

تغییرات مدل

۲-۶-۲

توضیح مدل

۲-۶-۲-۱

چارچوب مدیریت روابط مشتریان گود سوار

۲-۶-۲-۱-۱

تماس با مشتریان

۲-۶-۲-۱-۱

فروش شخصی (فروش حضوری)

۲-۵-۲-۱- ۳-خدمات پس از فروش

۲-۵-۲-۱- ۴-رسیدگی به شکایات

۲-۵-۲-۱- ۵-مدیریت مشتری

۲-۵-۲-۱- ۵-مراقبت از مشتریان

۲-۵-۲-۱- ۷-رضایت و وفاداری مشتریان

۲-۵-۲-۲- مدل پروبست، روب ور مهاردت

۲-۵-۲-۲-۱-شناسایی دانش

۲-۵-۲-۲-۲-اکتساب دانش

۲-۵-۲-۲-۳-توسعه دانش

۲-۵-۲-۲-۴-اشتراک و توزیع دانش

۲-۵-۲-۲-۵-بهره گیری از دانش

۲-۵-۲-۲-۶-نگهداری دانش

۲-۶-مدیریت دانش مشتریان

۲-۷- تاریخچـــه شرکت ایران خودرو

۳-۱ روش فایل

۳-۲ جامعه آماری

۳-۳ نمونه آماری

۳-۴ چگونگی گردآوری اطلاعات

۳-۵ اعتبار و پایایی پرسشنامه

۳-۵-۱ اعتبار (روایی )پرسشنامه

۳-۵-۲ پایایی پرسشنامه

۳-۶ روش تجزیه و تحلیل داده­ها

مقدمه

۴-۲ آزمون و تحلیل های مرتبط با فرضیه های فایل

فرضیه ۱

فرضیه ۲

فرضیه ۳

فرضیه ۴

فرضیه ۵

فرضیه ۶

فرضیه اصلی

۴-۳ نتایج آزمون فرضیه های فایل

۴-۵ مدل نهایی فایل با ذکر ضرایب مربوطه

۴-۶ بررسی فرضیه اصلی در این رابطه

۴-۷ مقادیر استاندارد مدل

۴-۸ مقادیر برآورد شده خام بارهای عاملی

۵-۱ نتایج مرتبط با فرضیات فایل

۵-۲ سایر یافته های فایل

۵-۳ پیشنهادات فایل

۵-۳-۱ پیشنهادات مرتبط با فرضیات

۵-۳-۱-۱ پیشنهادات مرتبط با فرضیه اصلی

۵-۳-۱-۲ فرضیات فرعی

الف- پیشنهادات مرتبط با فرضیه ۱

ب-پیشنهادات مرتبط با فرضیه ۳

ج- پیشنهادات مرتبط با فرضیه ۵

۵-۳-۲ پیشنهادات برای فایلات آینده

منابع و ماخذ

منابع فارسی

منابع انگلیسی

ضمائم و پیوستها

الف-پرسشنامه فایل

ب-داده های آماری

ج-چکیده انگلیسی

بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان
فهرست نمودارها

بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان
فهرست جداول

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.