مقاله تاثیر روشهای آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان دبستانی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر روشهای آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان دبستانی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر روشهای آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان دبستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر روشهای آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان دبستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر روشهای آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان دبستانی :

مقاله تاثیر روشهای آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان دبستانی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در پژوهش در حیطه کودکان استثنایی از صفحه ۹۱ تا ۱۰۲ منتشر شده است.
نام: تاثیر روشهای آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان دبستانی
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ناتوانی یادگیری
مقاله ناتوانی در املانویسی
مقاله آموزش فرایند
مقاله آموزش تکلیف – فرایند

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف: در این پژوهش، اثربخشی دو روش آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند به دانش آموزان مبتلا به ناتوانی در املانویسی بررسی و مقایسه شده است. روش: از بین دبستانهای شهر مبارکه در سال تحصیلی ۸۷ – ۱۳۸۶، ۸ دبستان دخترانه و پسرانه به طور تصادفی انتخاب شدند. برای کلیه دانش آموزان پایه سوم و چهارم این ۸ دبستان، ابتدا میانگین نمرات درس املا محاسبه شد و سپس بر اساس نمرات آزمون تشخیصی املا که دو انحراف معیار پایین تر از میانگین کلاسی بود، تعداد ۳۰ دانش آموز که در سایر دروس در سطح دانش آموزان دیگر کلاس بودند، به طور تصادفی انتخاب و در سه گروه آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند و گواه قرار گرفتند. آزمون هوشی کتل، آزمون توالی حافظه دیداری، آزمون حافظه شنیداری، توالی شنیداری، حساسیت شنیداری و آزمون تشخیصی املا به صورت ابزار اصلی پژوهش، مورد استفاده قرار گرفتند. یافته ها: یافته های پژوهش نشان می دهند که بین میانگین های نمرات پس آزمون گروه آزمایشی اول (روش فرایند) و گروه آزمایشی دوم (روش تکلیف – فرایند) و گواه، تفاوت معنادار است (p=0.01) همچنین یافته ها نشان دادند که بین میانگین نمرات پس آزمون گروه آزمایشی اول (روش فرایند) و گروه آزمایشی دوم (روش تکلیف – فرایند) در بهبود املا تفاوت معنادار است (p<0.01). نتیجه گیری: نتیجه پژوهش نشان می دهد که روش آموزش فرایند و روش آموزش تکلیف – فرایند به دانش آموزان مبتلا به ناتوانی در املانویسی و بهبود آن موثر بوده است (p=0.01) همچنین نتایج آزمون تعقیبی LSD نشان می دهد که از بین دو روش آموزشی، روش آموزش تکلیف – فرایند از روش آموزش فرایند اثربخش تر است (p<0.01).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.