مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تک پایه و چندپایه در روستا ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تک پایه و چندپایه در روستا ها دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تک پایه و چندپایه در روستا ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تک پایه و چندپایه در روستا ها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تک پایه و چندپایه در روستا ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تک پایه و چندپایه در روستا ها :
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تک پایه و چندپایه در روستا ها
مقدمه
با اندکی مطالعه در سابقه تعلیم و تربیت می توان دریافت قدمت وجود کلاسهای چندپایه به آغاز تعلیم و تربیت گروهی می رسد زیرا که تا قبل از ایجاد تغییرات کمی و کیفی در آموزش و پرورش به شیوه جدید تعلیم و تربیت کدامیک و برنامه ریزی شده با قالب امروزی امر آموزش و تعلیم و تربیت متناسب با نیازها و ارزشها رایج هرزمان و تحت تأثیر و سیطره حکومت ، نظامها ، جوامع، فرقه ها و حتی خانواده ها به طرق مختلف جریان داشته است. در زمان گذشته آموزش و پرورش جهان شمول نبود و بیشتر فرزندان خواص را زیر پوشش قرار می دادند. و در هر منطقه یا محدوده جغرافیایی فرقه ای و حکومتی متفاوت بوده و از انسجام کامل برخوردار نبوده است. تعداد دروسی که شاگردان برای طی مدارج تحصیلی دوره خاص می گذراندند بسیار محدود بوده و در اکثر موارد محل خاصی برای تشکیل کلاس درس وجود نداشت و در هر شرایط جلسات درس برگزار می شد. شاگرد مکتبی بود که حق کسی ضایع نمی شد و هرکس بسته به استعداد و توانایی خود پیشرفت می کرد. وجود کلاسهای چندپایه به صورت یک واقعیت اجتناب ناپذیر همه جا مشهود بوده است زیرا که محدودیت تعداد معلم و مقیدنبودن زمان شروع و اختتام تحصیل و ایجاد فرصت های پیشرفت فردی برای هر محصل چنین کلاسهائی که عملاً ایجاب می گردد اتفاقاً گاهی نتایج مطلوبی نیز ببار می آورده است. تدریس و تعلیم و تربیت به لحاظ وسعت دامنه فعالیت وشمول عامی که پیدا کرده ظاهراً اهمیت خود را بعنوان یک فنی و یا هنر در اذهان و قضاوتها و برداشت ها از دست داده و گاهی کار تا به آن جایی اعتبار گشته که هرکسی در هر شرایط به خود اجازه می دهد در این امر خطیر به طور مستقیم و غیرمستقیم دخالت و یا فعالیت نماید.
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تک پایه و چندپایه در روستا ها
فهرست
عنوان …………………………………………………………………………………………………………….صفحه
مقدمه. ۵
ضرورت و اهمیت فایل.. ۶
اهداف فایل…. ۸
اهداف فرعی.. ۸
فرضیه های فایل.. ۸
تعاریف و مفاهیم. ۹
عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی.. ۱۰
فصل سوم. ۱۸
روش فایل.. ۱۸
جامعه آماری.. ۱۸
حجم و نمونه اندازه گیری.. ۱۸
روش نمونه گیری.. ۱۹
فصل چهارم. ۲۰
بخش دوم آمار استنباطی.. ۲۳
تجزیه وتحلیل.. ۲۳
خلاصه و نتیجه گیری.. ۲۶
محدودیتها ۲۶
منابع.. ۲۷
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.