مقاله شیوع اختلالات خواندن در دانش آموزان پایه سوم و چهارم ابتدایی شهرکرد


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شیوع اختلالات خواندن در دانش آموزان پایه سوم و چهارم ابتدایی شهرکرد دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شیوع اختلالات خواندن در دانش آموزان پایه سوم و چهارم ابتدایی شهرکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شیوع اختلالات خواندن در دانش آموزان پایه سوم و چهارم ابتدایی شهرکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شیوع اختلالات خواندن در دانش آموزان پایه سوم و چهارم ابتدایی شهرکرد :

مقاله شیوع اختلالات خواندن در دانش آموزان پایه سوم و چهارم ابتدایی شهرکرد که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۷ در پژوهش در حیطه کودکان استثنایی از صفحه ۴۱۳ تا ۴۱۸ منتشر شده است.
نام: شیوع اختلالات خواندن در دانش آموزان پایه سوم و چهارم ابتدایی شهرکرد
این مقاله دارای ۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله شیوع
مقاله اختلالات خواندن
مقاله دانش آموزان ابتدایی
مقاله شهرکرد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف: مطالعه حاضر، با هدف بررسی میزان شیوع اختلال خواندن در دانش آموزان پایه سوم و چهارم ابتدایی شهرکرد انجام شد. روش: این پژوهش از نوع توصیفی – همه گیرشناسی است. ۴۰۰ نفر دانش آموز دختر و پسر پایه سوم و چهارم ابتدایی با روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند و آزمون تشخیصی سطح خواندن برای آنها اجرا شد. داده های این پژوهش از طریق روشهای آمار توصیفی و آزمون خی دو تحلیل شدند. یافته ها: این پژوهش نشان داد که به طور کلی ۱۰۵ درصد از دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی و ۷۳ درصد دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی دچار اختلال خواندن هستند. در ضمن ۸۴ درصد از دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی و ۴۳ درصد دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی دبستانهای شهرکرد از اختلال در خواندن رنج می برند. همچنین مشخص شد که هرچند بین فراوانی اختلال خواندن در دانش آموزان پسر و دختر تفاوت معنادار وجود دارد، ولی تفاوت دانش آموزان پایه سوم و چهارم معنادار نیست. نتیجه گیری: شیوع اختلال خواندن در میان دانش آموزان پایه سوم و چهارم دبستانهای شهرکرد نسبتا بالاست و اختلال خواندن در دانش آموزان پسر بیش از دانش آموزان دختر است ولی تفاوت معناداری بین فراوانی اختلال خواندن در میان دانش آموزان پایه سوم و چهارم وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.