گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی :
دانلود گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی
در ۴۷ صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه بافرمت doc
گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی
فهرست مطالب
عنوان صفحه
موتورهای القائی ۱
راه اندازی ۲
ترمز الکتریکی ۳
کنترل سرعت ۹
محرکه های موتور القایی کنترل شده با فرکانس ۱۵
بادهی ترانسفورماتور ۲۱
تنظیم ولتاژ ۲۶
مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت ۳۰
روشهای خشک کردن ترانسها ۳۵
دژنکتور ۳۶
سکسیونرها ۴۰
ترانسفورماتور های ولتاژ P.T 45
ترانسفورماتورهای جریانCT 47
موتورهای القائی :
موتورهای القایی بخصوص موتورهای قفس سنجابی مزایایی نسبت به موتورهای DC دارند . از مواردی نظیر نیاز به نگهداری کمتری , قابلیت اطمینان بالاتر , هزینه, وزن , حجم و اینرسی کمتر , راندمان بیشتر , قابلیت عملرکد در محیط های با گرد و غبار و در محیط های قابل انفجار را می توان نام برد. مشکل اصلی موتورهای DC وجود کموتاتور و جــاروبک است , که نگهداری زیاد و پر هزینه و نامناسب بودن عملکرد موتور در محیط های بار گرد و غبار بالا و قابل انفجار را بدینال دارد. با توجه به مزایای فوق در تمامی کاربردهای , موتورهای القایی بطور وسیع بر سایر موتورهای الکتریکی ترجیح داده می شوند . با اینحال تا حدی پیش از موتورهای القایی فقط در کاربردهای سرعت ثابت استفاده شده است . و در کابردهای سرعت متغییر موتورهای DC ترجی داده شده اند. این امر ناشی از آن است که روشهای مرسوم در کنترل سرعت و موتوهای القایی هم غیر اقتصادی و هم دارای راندمان کم بوده است .
با بهبود در قابلیت ها و کاهش در هزینه تریستورها و اخیراً در ترازیستورهای قدرت و GTO ها امکان ساخت محرکه های سرعت متغییر با استفاده از موتورهای القایی بوجود آمده است که در برخی موارد حتی از نظر هزینه و عملکرد از محرکه های با موتور DC نیز پیشی گرفته اند. در نتیجه این پیشرفت ها , محرکه های موتورهای القایی در برخی کاربردهای سرعت متغییر بجای محرکه های DC مورد استفاده قرار گرفته اند . پیش بینی می شود در آینده موتورهای القایی بطور گسترده در محرکه های سرعت متغییر مورد استفاده قرار خواهند گرفت .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.