گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل پی دی اف
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی :

دانلود گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی

در ۴۷ صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه بافرمت doc

گزارش کارآموزی در شرکت الکتروتکنیک رازی
فهرست مطالب

عنوان صفحه

موتورهای القائی ۱

راه اندازی ۲

ترمز الکتریکی ۳

کنترل سرعت ۹

محرکه های موتور القایی کنترل شده با فرکانس ۱۵

بادهی ترانسفورماتور ۲۱

تنظیم ولتاژ ۲۶

مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت ۳۰

روشهای خشک کردن ترانسها ۳۵

دژنکتور ۳۶

سکسیونرها ۴۰

ترانسفورماتور های ولتاژ P.T 45

ترانسفورماتورهای جریانCT 47

موتورهای القائی :

موتورهای القایی بخصوص موتورهای قفس سنجابی مزایایی نسبت به موتورهای DC دارند . از مواردی نظیر نیاز به نگهداری کمتری , قابلیت اطمینان بالاتر , هزینه, وزن , حجم و اینرسی کمتر , راندمان بیشتر , قابلیت عملرکد در محیط های با گرد و غبار و در محیط های قابل انفجار را می توان نام برد. مشکل اصلی موتورهای DC وجود کموتاتور و جــاروبک است , که نگهداری زیاد و پر هزینه و نامناسب بودن عملکرد موتور در محیط های بار گرد و غبار بالا و قابل انفجار را بدینال دارد. با توجه به مزایای فوق در تمامی کاربردهای , موتورهای القایی بطور وسیع بر سایر موتورهای الکتریکی ترجیح داده می شوند . با اینحال تا حدی پیش از موتورهای القایی فقط در کاربردهای سرعت ثابت استفاده شده است . و در کابردهای سرعت متغییر موتورهای DC ترجی داده شده اند. این امر ناشی از آن است که روشهای مرسوم در کنترل سرعت و موتوهای القایی هم غیر اقتصادی و هم دارای راندمان کم بوده است .

با بهبود در قابلیت ها و کاهش در هزینه تریستورها و اخیراً در ترازیستورهای قدرت و GTO ها امکان ساخت محرکه های سرعت متغییر با استفاده از موتورهای القایی بوجود آمده است که در برخی موارد حتی از نظر هزینه و عملکرد از محرکه های با موتور DC نیز پیشی گرفته اند. در نتیجه این پیشرفت ها , محرکه های موتورهای القایی در برخی کاربردهای سرعت متغییر بجای محرکه های DC مورد استفاده قرار گرفته اند . پیش بینی می شود در آینده موتورهای القایی بطور گسترده در محرکه های سرعت متغییر مورد استفاده قرار خواهند گرفت .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.