بررسی فاکتورهای موثر و کارا درفرایند تصمیم گیری مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی فاکتورهای موثر و کارا درفرایند تصمیم گیری مصرف کننده دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی فاکتورهای موثر و کارا درفرایند تصمیم گیری مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی فاکتورهای موثر و کارا درفرایند تصمیم گیری مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی فاکتورهای موثر و کارا درفرایند تصمیم گیری مصرف کننده :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

دردنیای رقابتی امروز مشتریان درکانون اصلی توجه شرکت ها قراردارند و رضایتمندی آنها عامل اصلی کسب مزیت رقابتی سازمان ها است لازمه جلب رضایت مشتریان براورده ساختن کامل نیازهای آ ها و شناسایی دقیق خواسته ها انتظارات تمایلات توانایی ها و محدودیت های آنها درخرید محصولات است بادستیابی به چنین اطلاعاتی میتوان عوامل تاثیر گذار بررفتار مصرفکنندگان را به خوبی تشخیص داد و دراتخاذتصمیمات بازاریابی شرکت ها ازآن استفاده کرد بنابراین محصولات شرکت ها باید مطابق با مزایای مورد انتظارمشتریان باشد درمقاله پیشرو ابتدا به تاثیر شخصیت بررفتارمصرفی مصرف کننده می پردازیم سپس با بررسی شخصیت های گوناگون و سلایق متفاوت به بیان مشکلات و معضلات دراین راه پیچیده و مهم نگاهی دقیق و موشکافانه می کنیم و درانتها با ارایه راهکارها و پیشنهاداتی به سمت موفقیت دراین فرایند تصمیم گیری که میتواند هم برای مشتری و هم برای فروشنده مفید باشد می پردازیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.