تاثیر واولویت بندی عناصر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه: شهرستان آمل)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر واولویت بندی عناصر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه: شهرستان آمل) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر واولویت بندی عناصر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه: شهرستان آمل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر واولویت بندی عناصر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه: شهرستان آمل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر واولویت بندی عناصر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه: شهرستان آمل) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه به دلیل افزایش میزان آلودگی های زیست محیطی و تخریب روزافزون محیط زیست که در نتیجه تولیدات و مصارف بیش از حد بشر پدید آمد موج عظیمی از نگرانی ها در سرتاسر دنیا به وجود آمده و به همین منظور بسیاری از شرکت ها با انجام برخی اقدامات اثرات زیست تخریب پذیر خودشان را کاهش دادند. از جمله این اقدامات که منجر می گردد آسیب کمتری به محیط زیست وارد گردد بازاریابی سبز می باشد. هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر و اولویت بندی عناصر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه مصرف کنندگانی هستند که از محصولات سبز آرایشی و بهداشتی در شهرستان آمل استفاده می کنند. حجم نمونه بر اساس فرمول جامعه نامحدود ۳۸۴ نفر محاسبه گردید. داده های جمع آوری شده به کمک نرم افزار PLS3.0 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج بدست آمده از تحقیق نشان داده است که هریک از عناصر بازاریابی سبز (محصول، قیمت، توزیع و تبلیغ) تاثیر مثبت و معناداری بر رفتار خرید مصرف کنندگان دارند و محصول سبز از میان آن ها دارای بیشترین تدثیر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.