بررسی شاخص های امتیاز آر. جی. و رتبه بندی محققان در ریسرچ گیت (مطالعه موردی: اعضای هییت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی شاخص های امتیاز آر. جی. و رتبه بندی محققان در ریسرچ گیت (مطالعه موردی: اعضای هییت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی شاخص های امتیاز آر. جی. و رتبه بندی محققان در ریسرچ گیت (مطالعه موردی: اعضای هییت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شاخص های امتیاز آر. جی. و رتبه بندی محققان در ریسرچ گیت (مطالعه موردی: اعضای هییت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی شاخص های امتیاز آر. جی. و رتبه بندی محققان در ریسرچ گیت (مطالعه موردی: اعضای هییت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی دریافت تحقیقات ریسرچ گیت با بیش از ۱۱ میلیون عضو است. امتیاز آر.جی. نشان دهنده میزان فعالیت محققان در این شبکه است که بر اساس چهار شاخص تالیفات بارگذاری شده، مطرح کردن سوال، مشارکت در پاسخگویی، و دنبال کنندگان محاسبه می شود. هدف این پژوهش بررسی میزان همبستگی میان شاخص های ذکر شده و امتیاز آر. جی. است. جامعه آماری پژوهش تعداد ۸۷ عضو هییت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران است که از میان آنها ۵۵ محقق امتیاز آر. جی. را کسب کرده بودند. نتایج نشان داد همبستگی میان شاخص تالیفات بارگذاری شده با امتیاز آر. جی. ۰/۷۷۵ است که نشان دهنده همبستگی قوی و همبستگی بین پاسخگویی به سوالات با امتیاز آر. جی ۰/۰۷۵ است که معنی دار نیست (p> 0/05). تعداد بالای مقالات بارگذاری شده توسط محققان و میزان همبستگی قوی بین تالیفات بارگذاری شده محقق و امتیاز آر. جی. حاکی از آن است که بیشتر فعالیت محققان در ریسرچ گیت برای افزایش مشاهده پذیری تالیفات در موتورهای جستجو، و بالا بردن تعداد استنادات دریافتی تدلیفات پژوهشی آنها است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.