رابطه کیفیت خدمات ورزشی و وفاداری رفتاری مصرف کننده ورزشی بواسطه ارزش ادراک شده خدمات در استخرهای شهر زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه کیفیت خدمات ورزشی و وفاداری رفتاری مصرف کننده ورزشی بواسطه ارزش ادراک شده خدمات در استخرهای شهر زنجان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه کیفیت خدمات ورزشی و وفاداری رفتاری مصرف کننده ورزشی بواسطه ارزش ادراک شده خدمات در استخرهای شهر زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه کیفیت خدمات ورزشی و وفاداری رفتاری مصرف کننده ورزشی بواسطه ارزش ادراک شده خدمات در استخرهای شهر زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه کیفیت خدمات ورزشی و وفاداری رفتاری مصرف کننده ورزشی بواسطه ارزش ادراک شده خدمات در استخرهای شهر زنجان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

امروزه کیفیت خدمات اماکن ورزشی برای تداوم حضور مشتریان ازاهمیت بالایی برخوردار است. هدف از پژوهش حاضر، بررسی ارتباطکیفیت خدمات ورزشی و وفاداری رفتاری مصرف کننده ورزشیبواسطه ارزش ادراک شده خدمات در استخرهای شهر زنجان است.پژوهش حاضر از نوع همبستگی و به شکل میدانی صورت گرفتهاست. جامعه آماری این پژوهش تمامی مشتریان استخرهای شنایشهر زنجان با حداقل ۶ ماه سابقه فعالیت ورزشی تشکیل داده اند.برای تعیین حجم نمونه آماری از جدول مورگان تعداد ۳۶۰ نفر بهصورت نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای گردآوریاطلاعات از پرسش نامه های استاندارد کیفیت خدمات الکساندریس(۱۹۹۹)، وفاداری مشتریان آلون (۱۹۹۰)، ارزش درک شده توسطمشتری اگرت (۲۰۰۰) استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده هااز روش های آمار توصیفی و استنباطی با روش اینتر استفاده شد.یافته نشان داد، بین کیفیت خدمات و رفتار مصرف کننده ورزشی(وفاداری) بواسطه ارزش ادراک شده خدمات در استخرهای شهرزنجان همبستگی چندگانه وجود دارد. که با کشف ارتباط مفید بینکیفیت خدمات با مفهوم وفاداری بواسطه ارزش ادراک شده خدماتتوسط مشتری می توان در درک بهتر نیازهای مشتریان تلاش کرد وحتی در تنظیم استراتژی های بازاریابی، قیمت گذاری، ترفیعی وبخش بندی مفید بود. و با درک رفتار مصرف کننده و این موضوع کهچه عواملی باعث می شود مشتریان دوباره به استخرها مراجعه کنند،مدیران استخرها قادر خواهند بود راهبرد های لازم را بدین منظور بهکار گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.