تبیین راهبردهای بازاریابی بهمنظور جذابیت و انتخاب بازار هدف در صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین راهبردهای بازاریابی بهمنظور جذابیت و انتخاب بازار هدف در صنعت بانکداری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین راهبردهای بازاریابی بهمنظور جذابیت و انتخاب بازار هدف در صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین راهبردهای بازاریابی بهمنظور جذابیت و انتخاب بازار هدف در صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین راهبردهای بازاریابی بهمنظور جذابیت و انتخاب بازار هدف در صنعت بانکداری :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش تبیین راهبردهای بازاریابی به منظور جذابیت وانتخاب بازار هدف در صنعت بانکداری است. موفقیت هر سازماندرگرو شناخت کامل محیط درونی وبیرونی بازار وتدوین بازاریابی متناسببا محیط است. چهارچوب نظری این پژوهش مبتنی بر دیدگاه هاباورهایست که انتخاب بازار هدف را به عنوان یکی از مهمترینتصمیمات در هر نوع تجارتی بخصوص صنعت بانکداری می داند.اندازه بازار، نرخ رشد بازار، نیروهای رقیب در بازار، نیازهای مشتریانو سودآوری تنها بخشی از معیارها و راهبردهایی هستند که بانک هابرای تعیین بازار هدف در نظر دارند، چراکه نامناسب بودن راهبردهامنجر به تصمیمات نامناسب و حتی شکست بانک ها می گردد. درپژوهش حاضر از روش توصیفی استفاده و داده ها به صورتکیفی (تفسیری) و بر اساس اسناد و مدارک موجود تحلیل شده اند.یافته ها در این پژوهش حاکی از آن است که در انتخاب بازار هدفبانک ها علاوه بر اندازه منطقی، بخشهای موردنظر باید ازنظرسوددهی نیز قابل توجه باشند. زیرا دسترسی به یک بخش بسیاربزرگ اگر سودی عاید شرکت نکند، منطقی نخواهد بود. چراکه یکقسمت بازار ممکن است ازنظر اندازه و رشد نسبتا بالایی برخوردارباشد ولی ازنظر سودآوری جذابیت لازم را نداشته باشد و درنتیجه دربانک ارزیابی سودآوری جاری و آتی بانک در انتخاب بازار هدف بسیارمهم است و توانایی بانک در کسب درآمد از بازار هدف معیار اصلی درانتخاب بازار هدف می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.