تاثیر اعتماد و ریسک درک شده بر قصد خرید محصولات شرکت سامسونگ


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر اعتماد و ریسک درک شده بر قصد خرید محصولات شرکت سامسونگ دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر اعتماد و ریسک درک شده بر قصد خرید محصولات شرکت سامسونگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر اعتماد و ریسک درک شده بر قصد خرید محصولات شرکت سامسونگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر اعتماد و ریسک درک شده بر قصد خرید محصولات شرکت سامسونگ :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

امروزه، شرکت هایی که توانایی فراهم آوری محصولات خدماتی ارزشمند از نظر مشتریان را دارا می باشند به مزیت رقابتی مهمی دست خواهند یافت. هدف اصلی مطالعه حاضر بررسی تاثیر اعتماد و ریسک درک شده بر قصد خرید محصولات شرکت سامسونگ است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجراء، توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این پژوهش، کلیه مشتریان فروشگاه های (شرکت های) سامسونگ در شهر کرمانشاه بود. با مراجعه به فرمول کوکران برای تعیین نمونه از جوامع نامحدود، تعداد ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شد که برای کنترل خطای ناشی از توزیع پرسشنامه، تعداد ۴۴۰ پرسشنامه توزیع شد که در نهایت ۴۰۰ پرسشنامه قابل استفاده، به دست آمد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار AMOS و SPSS استفاده شد. نتایج نشان داد، اعتماد برقصد خرید محصولات، تاثیر مثبت و معنادار دارد. همچنین نتایج نشان داد، ریس درک شده بر قصد خرید محصولات، تاثیر منفی و معنادار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.