بررسی مولفه های موثر بر تصمیم خرید صادرکنندگان کالاهای غیر نفتی با استفاده از تحلیل سلسه مراتبی فازی و تحلیل دلفی (صادرکنندگان استان تهران)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مولفه های موثر بر تصمیم خرید صادرکنندگان کالاهای غیر نفتی با استفاده از تحلیل سلسه مراتبی فازی و تحلیل دلفی (صادرکنندگان استان تهران) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مولفه های موثر بر تصمیم خرید صادرکنندگان کالاهای غیر نفتی با استفاده از تحلیل سلسه مراتبی فازی و تحلیل دلفی (صادرکنندگان استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مولفه های موثر بر تصمیم خرید صادرکنندگان کالاهای غیر نفتی با استفاده از تحلیل سلسه مراتبی فازی و تحلیل دلفی (صادرکنندگان استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مولفه های موثر بر تصمیم خرید صادرکنندگان کالاهای غیر نفتی با استفاده از تحلیل سلسه مراتبی فازی و تحلیل دلفی (صادرکنندگان استان تهران) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

صادرات غیر نفتی یکی از مباحث مهم اقتصادی در کشورهای داراینفت، و به طور کلی بحثی است که در آن در مورد تنوع و گسترشصادرات در مقابل صادرات تک محصولی سخن به میان می آید. بهعبارت دیگر؛ صادرات غیر نفتی همه تولیدات غیر واحدی که درکشورهای در حال توسعه دارای اقتصاد تک محصولی صورتمی پذیرد را در برمی گیرد؛ بنابراین، اتخاذ سیاست هایی جهت تنوعبخشی و گسترش صادرات غیرنفتی با از میان برداشتن موانع و نیزارایه راهکارهای مناسب در این زمینه در همه کشورهای در حالتوسعه دارای اقتصاد تک محصولی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.هدف این تحقیق ضمن تبیین عوامل موثر بر تصمیم خریدصادرکنندگان، شناسایی و اولویت بندی آنهاست.جامعه آماری و بازه زمانی پژوهش در تحقیق حاضر؛ مطالعه موردیصادرکنندگان استان تهران از اسفند ۱۳۹۲ الی شهریور ۱۳۹۳ میباشد. پرسشنامه تحقیق، در میان ۴۰ نفر از صادرکنندگان در یکبازه زمانی سه ماهه توزیع گردید. داده های جمع آوری شده، توسطنرم افزار اکسل مورد تجزیه و تحلیل و اولویت بندی متغیرها با استفادهاز روش تحلیل دلفی و تحلیل سلسله مراتبی فازی، قرار گرفت. نتایجحاصل از شناسایی متغیرها بر اساس روش دلفی نشان می دهد کهمورد تایید قرارگرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.