بررسی رابطه بین سبک مدیریتی با مهارتهای نوآوری در مدیران دبیرستان های مناطق ۳ و ۱۶ آموزش و پرورش شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین سبک مدیریتی با مهارتهای نوآوری در مدیران دبیرستان های مناطق ۳ و ۱۶ آموزش و پرورش شهر تهران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین سبک مدیریتی با مهارتهای نوآوری در مدیران دبیرستان های مناطق ۳ و ۱۶ آموزش و پرورش شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبک مدیریتی با مهارتهای نوآوری در مدیران دبیرستان های مناطق ۳ و ۱۶ آموزش و پرورش شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین سبک مدیریتی با مهارتهای نوآوری در مدیران دبیرستان های مناطق ۳ و ۱۶ آموزش و پرورش شهر تهران :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

با توجه به وجود طرح های جدید در نظام آموزش و پرورش ازجمله سند تحول بنیادین و متغیر بودن مسایل موجوددرمدارس، مهارت های نوآوری مدیران، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.این پژوهش با هدف تعیین رابطه بین سبک مدیریتی مدیراندبیرستان های مناطق ۳ و ۱۶ آموزش و پرورش شهر تهران و مهارت های نوآوری آنها در سال ۱۳۹۵ انجام گردیده است. پژوهش حاضر از نوع مقطعی، توصیفی تحلیلی بوده است. محیط این پژوهش آموزش و پرورش شهر تهران بود وجامعه ی آماریاین پژوهش تمامی مدیران مرد و زن شاغل در مدارس متوسطه دوره دوم دولتی و غیر دولتی مناطق ۳ و۱۶ شهر تهران به تعداد ۳۹۹ نفر می باشندکه نمونه ای با حجم۱۹۶ نفر بر مبنای فرمول کوکران با خطا پنج صدم بدست آمدوبه صورت طبقه ای نسبی(Delavare) 2006, برآوردگردید . گردآوری داده ها از طریق پرسشنامه تعیین سبکرهبری رنسیس لیکرت ( Rensis Likert) و پرسشنامهتعیین میزان مهارتهای تغییر و نوآوری بود . برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار SPSS نسخه ۲۰ و آزمونهایآماری توصیفی (فراوانی، درصد فراوانی، میانگین) و تحلیلی t-test و ANOVA استفاده شد .نتایج این پژوهش نشان داد که بین دو متغیر سبک مدیریتی ومهارتهای نوآوری مدیران مدارس منطقه ۳ و ۱۶ رابطه معنیداری وجود دارد . بنابراین به منظور پیاده کردن طرح های تغییر ونوآوری در مدارس ابتدا باید سبک های مدیریتی مدیران بهسمت مدیریت مشارکتی پیش برود و طی آن کارکنان مدارس درروند تصمیم گیری ها دخالت و شرکت داده شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.