بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهای مشتریان نسبت به شرکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهای مشتریان نسبت به شرکت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهای مشتریان نسبت به شرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهای مشتریان نسبت به شرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهای مشتریان نسبت به شرکت :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از این مطالعه بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهایی که بر نگرش مشتریان نسبت به شرکت تدثیر گذار بوده است. پژوهش از نظر هدف کاربردی و با روش علی انجام شد. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان شرکت سامسونگ در شهراراک بوده است. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه کاراعثمان اوغلو و همکاران (۲۰۱۱) استفاده شد. در این تحقیق با توجه به اینکه از تکنیک معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات استفاده می شود. برای تعیین حجم نمونه فرمول جیمز استیونس استفاده شده است که پس از توزیع پرسشنامه با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس نهایتا تعداد ۲۹۷ پرسشنامه کامل شد. پایایی و روایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرانباخ مورد تایید قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها در تحقیق حاضر از تکنیک معادلات ساختاری استفاده شده و برای آنالیزی اطلاعات نیز از نرم افزار لزرل بهره گرفته شده است. تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که شناسایی دیگر مشتریان بر پیوند عاطفی و بر شناسایی رابطه بین مشتری و شرکت تاثیر مثبتی دارد، پیوند عاطفی بر تصویر ذهنی شرکت، شناسایی رابطه بین مشتری و شرکت بر تصویر ذهنی شرکت، تصویرذهنی بر وفاداری رفتاری، تصویر ذهنی بر قصد خرید یا خرید مجدد و تصویر ذهنی وبرفاداری رفتارهای فرا نقشی مشتری تاثیر مثبتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.