بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش طول عمر مشتری با نقش واسط کیفیت خدمات (مورد مطالعه:بیمه گذاران شرکت بیمه البرز مشهد)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش طول عمر مشتری با نقش واسط کیفیت خدمات (مورد مطالعه:بیمه گذاران شرکت بیمه البرز مشهد) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش طول عمر مشتری با نقش واسط کیفیت خدمات (مورد مطالعه:بیمه گذاران شرکت بیمه البرز مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش طول عمر مشتری با نقش واسط کیفیت خدمات (مورد مطالعه:بیمه گذاران شرکت بیمه البرز مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش طول عمر مشتری با نقش واسط کیفیت خدمات (مورد مطالعه:بیمه گذاران شرکت بیمه البرز مشهد) :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

این تحقیق به لحاظ هدف، کاربردی، و از نظر روش تحقیق و ماهیتتاز جمله تحقیقات علی و از شاخه تحقیقات میدانی می باشد. هدف ازاین پژوهش، بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش طولعمر مشتری با درنظرگرفتن نقش میانجی کیفیت خدمات دریافتیتوسط بیمه گذاران در سطح نمایندگی های بیمه البرز شهر مشهدمی باشد. با استفاده از فرمو کوکران تعداد ۲۶۷ نفر از بیمه گذارانشرکت بیمه البرز در مشهد، به عنوان نمونه انتخاب شده اند.همچنین جهت سنجش متغیر های پژوهش، از پرسشنامه ای با طیف۵ گزینه ای لیکرت با محتوای ۳۶ سوال استفاده شده است، که رواییو پایایی آن با استفاده از روایی صوری و سازه و نیز آلفای کرونباخمورد تایید قرار گرفته است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرمافزارهای SPSS و لیزر و با آزمون های میانگین، و روش مدلسازی معادلات ساختاری توسط نرم افزار لیزر انجام پذیرفت. آزمون هایآمار توصیفی نشان داد توزیع داده ها نرمال است. یافته های اینپژوهش حاکی از آن است که مدیریت ارتباط با مشتری از طریقتاثیر بر کیفیت خدمات بر ارزش بلند مدت مشتری تاثیر مثبت قویو معناداری دارد. ضمن اینکه مدیریت ارتباط با مشتری برکیفیتخدمات و کیفیت خدمات بر ارزش طول عمر مشتری تاثیر بالاییدارد. کیفیت خدمات هم بر تمامی ابعاد ارزش بلند مدت مشتریتاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.