بررسی تاثیر بازاریابی داخلی ، ارتباط با مشتریان وقابلیت های تکنولوژیک و منابع انسانی بر عملکرد بانک صادرات یزد با توجه به نقش کیفیت خدمات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی ، ارتباط با مشتریان وقابلیت های تکنولوژیک و منابع انسانی بر عملکرد بانک صادرات یزد با توجه به نقش کیفیت خدمات دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی ، ارتباط با مشتریان وقابلیت های تکنولوژیک و منابع انسانی بر عملکرد بانک صادرات یزد با توجه به نقش کیفیت خدمات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی ، ارتباط با مشتریان وقابلیت های تکنولوژیک و منابع انسانی بر عملکرد بانک صادرات یزد با توجه به نقش کیفیت خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی ، ارتباط با مشتریان وقابلیت های تکنولوژیک و منابع انسانی بر عملکرد بانک صادرات یزد با توجه به نقش کیفیت خدمات :
تعداد صفحات :۳۲
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازاریابی داخلی، ارتباط با مشتری و قابلیت های تکنولوژیک و منابع انسانی بر عملکردبانکصادرات یزد با توجه به نقش کیفیت خدمات است. مطالعات در این زمینه حاکی از آن است که فعالیت های بازاریابی داخلی از طریقنفوذ وایجاد انگیزه در کارکنان رقابت پذیر ی سازمان را بهبود بخشیده وشایستگی هارا ارتقاء می دهد. با استفاده از متغیرهایبازاریابی داخلی، توانمندسازی، آموزش، قابلیت های تکنولوژی، قابلیت های ارتباط با مشتریان به عنوان متغیر مستقل، و کیفیتخدمات بعنوان متغیر میانجی و عملکرد کلی بعنوان متغیر وابسته، مدل تحقیق شکل گرفته است. روش تحقیق حاضر، از نظر هدف،کاربردی بوده وبر حسب روش تحقیق غیر آزمایشی از نوع همبستگی است که با بکارگیری ابزار پرسشنامه وروش پیمایشی،داده های مورد نیاز جمع آوری شده است. جامعه آماری این پژوهش پرسنل شعب بانک صادرات استان یزد می باشد واز روشنمونه گیری به روش تصادفی ساده استفاده گردیده وتعداد ۲۰۰ نمونه قابل قبول جمع آوری گردید .تجزیه وتحلیل داده ها بااستفاده از نرم افزار SPSS وآموس و pls انجام شده و نتایج پژوهش نشان می دهد که بازاریابی داخلی ، آموزش ، قابلیت هایتکنولوژی ، قابلیت های ارتباط با مشتری از طریق افزایش کیفیت خدمات بر افزایش عملکرد سازمانی موثر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.