بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی بر ترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی بر ترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی بر ترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی بر ترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی بر ترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد) :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف این تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند فست فودهای موادغذایی بر ادراک مصرف کننده از ارزش مواد غذایی، ریسک فیزیکیموادغذایی و ترجیح برند می باشد. جامعه مورد بررسی مشتریان فستفودهای شهر مشهد می باشند. حجم نمونه آماری با استفاده از فرمولکوکران برای حجم جامعه نامعلوم ۳۸۴ نفر تعیین گردید. برایتجزیه و تحلیل دادههای حاصل از توزیع پرسشنامه، از مدل یابیمعادلات ساختاری و نرم افزار آموس استفاده شد. نتایج حاصل از اینتحقیق نشان داد که آگاهی از برند رابطه معناداری با ارزش ادراک-شده و ریسک فیزیکی ادراکشده ندارد. ولی تصویر برند اثر منفی برریسک فیزیکی ادراکشده و اثر مثبتی بر ترجیح برند دارد. بعلاوه،نقش واسط ارزش درکشده برند مواد غذایی بین آگاهی از برند وترجیح برند و همچنین نقش واسط خطر فیزیکی درک شده برند وارزش درک شده برند بین آگاهی از برند و ترجیح برند رد شد. با اینحال، نقش واسط خطر فیزیکی درک شده برند و ارزش درک شدهبرند بین تصویر برند بواسطه و ترجیح برند تایید شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.