ارایه مدل پذیرش هوش تجاری در صنعت گردشگری در ایران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل پذیرش هوش تجاری در صنعت گردشگری در ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل پذیرش هوش تجاری در صنعت گردشگری در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل پذیرش هوش تجاری در صنعت گردشگری در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل پذیرش هوش تجاری در صنعت گردشگری در ایران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

دنیای امروز با تغییرات فزاینده ای همراه است که نرخ و شتاب این تغییرات باور نکردنی است و افراد، سازمان ها و جوامع را به شکلهای مختلف تحت تاثیر خود قرار می دهد. ظهور فناوری اطلاعات وارتباطات و هوش تجاری، از جمله مهمترین این تغییرات می باشد. درصورتی که بتوان چالش ها و موانع پیاده سازی هوش تجاری راشناسایی و راهکارهای مناسب برای رفع آنها را اتخاذ کرد، پیاده سازیآن مزایای متعددی را برای سازمان به همراه خواهد داشت. یکی ازمهمترین این چالش ها، پذیرش و استفاده از هوش تجاری است کهدر صنعت گردشگری کشور قابل مشاهده است. این پژوهش بهشناسایی و تحلیل عوامل موثر بر پذیرش هوش تجاری در صنعتگردشگری ایران بر اساس نظرسنجی از خبرگان، مدیران و کارکناناین صنعت پرداخته و بر اساس مدل پذیرش فناوری دیویس، مدلپذیرش و استفاده از هوش تجاری در این صنعت ارایه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.