اولویت بندی ابعاد نوآوری خدمات براساس کیفیت خدمات با استفاده از خانه کیفیت؛ مورد مطالعه هتل آسمان در شهر اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اولویت بندی ابعاد نوآوری خدمات براساس کیفیت خدمات با استفاده از خانه کیفیت؛ مورد مطالعه هتل آسمان در شهر اصفهان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اولویت بندی ابعاد نوآوری خدمات براساس کیفیت خدمات با استفاده از خانه کیفیت؛ مورد مطالعه هتل آسمان در شهر اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی ابعاد نوآوری خدمات براساس کیفیت خدمات با استفاده از خانه کیفیت؛ مورد مطالعه هتل آسمان در شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اولویت بندی ابعاد نوآوری خدمات براساس کیفیت خدمات با استفاده از خانه کیفیت؛ مورد مطالعه هتل آسمان در شهر اصفهان :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
امروزه با افزایش رقابت در کسب و کارهای خدماتی، انجام مطالعات مدیریتی در این صنایع ضرورت پیدا کرده است. مفاهیم نوآوری خدمات وکیفیت خدمات دو مقوله بسیار مهم در سازمان های خدماتی از جمله هتل ها می باشند که به عنوان راهکارهایی برای دستیابی به مزیت رقابتی،رشد و نجات سازمان در بلند مدت به کار گرفته می شوند. هدف از این پژوهش اولویت بندی ابعاد نوآوری خدمات براساس کیفیت خدمات درهتل آسمان شهر اصفهان می باشد. ابعاد نوآوری خدمات در هتل و همچنین ابعاد کیفیت خدمات در مطالعات بررسی شده شناسایی و استخراجمی شوند که ابعاد نوآوری خدمات در قالب هفت بعد و کیفیت خدمات شامل ۱۲ بعد ارایه شده است. در این مطالعه با استفاده از نظر جمعی ازخبرگان در حوزه مدیریت و هتل داری، اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه جمع آوری شده و سپس ابعاد نوآوری خدمات براساس ابعادکیفیت خدمات اولویت بندی شده اند. یافته ها نشان می دهد که بعد قابلیت زیر ساخت دارای بیشترین اولویت و بعد قابلیت نوآوری خدماتکمترین اولویت را شامل می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.