بررسی عوامل بازاریابی موثر بر مدیریت برند گردشگری ایران با بکارگیری معادلات ساختاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل بازاریابی موثر بر مدیریت برند گردشگری ایران با بکارگیری معادلات ساختاری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل بازاریابی موثر بر مدیریت برند گردشگری ایران با بکارگیری معادلات ساختاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل بازاریابی موثر بر مدیریت برند گردشگری ایران با بکارگیری معادلات ساختاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل بازاریابی موثر بر مدیریت برند گردشگری ایران با بکارگیری معادلات ساختاری :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی عوامل بازاریابی موثر بر مدیریت برند گردشگری ایران است. جامعه آماری این پژوهش کلیه گردشگران داخلیشهر اصفهان بودند که ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند که تعداد ۳۷۲ پرسشنامه در نهایت مورد تحلیل قرار گرفت. ابزارپژوهشی این پژوهش پرسشنامه ی استاندارد بوده است. روش تحقیق، پیمایشی، توصیفی، تحلیلی، مبتنی بر پرسشنامه است. روش تجزیه وتحلیل اطلاعات از طریق معادلات ساختاری و بکارگیری نرم افزار vpls بوده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که اثر متغیر های محصول و قیمت، بر هویت برند، مکانیابی برند و ذهنیت برند تاثیری مستقیم و معنادار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.