بررسی عملکرد شرکت خدمات مسافرتی سیاحت گشت از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل سرکوال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عملکرد شرکت خدمات مسافرتی سیاحت گشت از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل سرکوال دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عملکرد شرکت خدمات مسافرتی سیاحت گشت از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل سرکوال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عملکرد شرکت خدمات مسافرتی سیاحت گشت از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل سرکوال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عملکرد شرکت خدمات مسافرتی سیاحت گشت از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل سرکوال :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
این تحقیق تلاش می کند تا با شناسایی انتظارات و ادراکات مشتریان شکاف بین این انتظارات را تعیین نموده و به ارایه راهکارهایی برایپر کردن این شکاف یا کم کردن آن ارایه دهد. بدین منظور بر اساس مدل سرکوال پاراسورامان ۵ بعد موارد محسوس، اعتباری،پاسخگویی، همدلی و اطمینان در بین ۳۸۴ نفر از مشتریان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. این تحقیق بر حسب هدف کاربردی وبر اساس شیوه گردآوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی است. جهت گردآوری اطلاعات از مطالعات کتابخانه ای و میدانی استفاده شدهاست. ابزار مورد استفاده در مطالعات میدانی، پرسشنامه بوده که بر اساس مدل تحقیق طراحی شده است. جهت تعیین روایی ابزار ازپرسشنامه و برای تعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. جهت بررسی معنی داری تفاوت انتظارات و ادراکات مشتریان ازآزمون تی جفتی (paired t-test) استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که تفاوت معنی داری بین انتظارات و ادراکات مشتریان از تمامی ابعاد مدل سرکوال وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.