بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در بانک گردشگری


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در بانک گردشگری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در بانک گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در بانک گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در بانک گردشگری :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

موسسات خدمات مالی می دانند که ارایه خدمات باکیفیت به مشتریان برای موفقیت ضروری است و رمز بقا در محیط رقابتی امروز بهشمار می رود.به طوری که با بهبود کیفیت خدمات وفاداری مشتریان نیز افزایش می یابد. در این راستا،اهمیت ارزش ادراک شده مشتریاندر طول سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. ارایه بهترین ارزش ممکن به مشتریان بی شک امری مهم برای بنگاه های خدماتیموجود در بازار رقابتی کنونی می باشدپژوهش حاضر به بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در بانک گردشگری میپردازد.روش تحقیق مورد استفاده از نوع توصیفی، پیمایشی و همبستگی میباشد. همچنین جامعه آماری تحقیق حاضر شامل ، کلیهمشتریانی است که از خدمات بانک گردشگری استفاده میکنند ،می باشد.حجم نمونه بااستفاده از فرمول جامعه نامحدود ۳۸۴ نفر تعیینگردید و روش نمونه گیری پژوهش حاضر نمونه گیری خوشه ای می باشد. داده های تحقیق با روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده وابزار مورد استفاده پرسشنامه بوده است. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ ۰.۸۳۴ و روایی ابزار با روش محتوایی موردتایید قرار گرفته اند. اطلاعات تحقیق به کمک نرم افزار لیزرل و با استفاده از آزمونهای آماری، توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیلقرار گرفت.نتایج این تحقیق حاکی از آن است که کیفیت خدمات و تصویر بانک بر ارزش درک شده معنی دار ولی تاثیر متغیر انتظاراتمشتری بر ارزش درک شده معنادار نیست.همچنین نتایج نشان میدهد تاثیر کیفیت خدمات ، تصویر بانک و ارزش درک شده بر رضایتمشتری معنی دار می باشد.به علاوه نتایج این پژوهش حاکی از آنست که تاثیر رضایت مشتری بر وفاداری به برند معنادار نیست با این حالشکایات مشتریان بر وفاداری به برند تاثیر مثبتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.