بررسی تاثیرات تفاضلی بازاریابی داخلی، آموزش خدمت و قدرت بخشیدن به کیفیت خدمات برعملیات داخلی و بین المللی در شرکت های فروش بین المللی و داخلی شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرات تفاضلی بازاریابی داخلی، آموزش خدمت و قدرت بخشیدن به کیفیت خدمات برعملیات داخلی و بین المللی در شرکت های فروش بین المللی و داخلی شهر اصفهان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرات تفاضلی بازاریابی داخلی، آموزش خدمت و قدرت بخشیدن به کیفیت خدمات برعملیات داخلی و بین المللی در شرکت های فروش بین المللی و داخلی شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرات تفاضلی بازاریابی داخلی، آموزش خدمت و قدرت بخشیدن به کیفیت خدمات برعملیات داخلی و بین المللی در شرکت های فروش بین المللی و داخلی شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرات تفاضلی بازاریابی داخلی، آموزش خدمت و قدرت بخشیدن به کیفیت خدمات برعملیات داخلی و بین المللی در شرکت های فروش بین المللی و داخلی شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در دنیای پویای امروزی و شرایط رقابت جهانی منابع انسانی به عنوان یکی از مهمترین دارایی های نا مشهود و منبع اصلی کسب مزیت رقابتی پایدار در سازمان به حساب می آید. بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع، پژوهش حاضر با عنوان بررسی تاثیرات بازاریابی داخلی، آموزش خدمت و توانمندسازی به کیفیت خدمات با در نظر گرفتن نقش تعدیل کنندگی عملیات داخلی و بین الملل به دنبال پاسخ به این سوال بوده است که نحوه تاثیر آموزش خدمات، بازاریابی داخلی و قدرت بخشیدن بر کیفیت خدمات در عملیات داخلی و بین المللی چگونه است در این پژوهش با توجه به مدل تحقیق شش فرضیه ( تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات ، توانمندسازی بر کیفیت خدمات، آموزش خدمت بر کیفیت خدمات، بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات در مقایسه با عملیات داخلی ، آموزش خدمت بر کیفیت خدمات در مقایسه با عملیات داخلی ، وتاثیر توانمندسازی بر کیفیت خدمات در مقایسه با عملیات داخلی)، هر کدام را به طور مجزا مورد بررسی قرار می دهد، در مورد شرکتهای دارای فروش داخلی و بین الملل شهر اصفهان طرح شده است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوهی اجرا توصیفی پیمایشی با رویکرد همبستگی میباشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران و کارشناسان شرکت های دارای فروش داخلی و بین الملل در شهر اصفهان بوده که به دلیل محدود بودن جامعه آماری، کل جامعه آماری مورد بررسی قرار گرفته است. تعداد ۱۳۸ پرسشنامه (۷۰ داخلی، ۶۸بین المللی) برگشت داده شد و نرخ بازگشت ۹۱ %به دست آمد. ابزار جمعآوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته با تعداد ۲۸سوال بوده که روایی آن با استفاده از نظر استاد راهنما، متخصصان و صاحبنظران مدیریت و پایایی آن از طریق شاخص آلفای کرونباخ معادل ۹۰,۰ به دست آمد که شامل مشخصات فردی، سوالهای اصلی و تخصصی ویژهی بررسی فرضیههای تحقیق بوده است. در تحلیل جمعیت شناختی از شکل میله ای استفاده شده است و در بخش آمار استنباطی از روش های آماری نظیر آزمون کلموگروف-اسمیرف(برای وضعیت توزیع نرمال بودن داده در جامعه(آزمون T (برای سنجش سطح میزان مناسب بودن متغیرها ) و تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول (باتوجه به روایی که انجام شد مجددا برای اطمینان بیشتر با استفاده از روش تحلیل عاملی قابلیت اندازه گیری متغیرهای پژوهش توسط سوالات پرسشنامه مورد سنجش قرار می گیرد) ارایه شد. بعد از آن، فرضیات پژوهش توسط مدل رگرسیون مورد آزمون قرار گرفت، ار آزمون دوربین واتسون( برای تعیین خودهمبستگی بین مشاهدات) و آزمون فریدمن(برای رتبه بندی متغیرهای تحقیق)، آزمون تحلیل واریانس یکطرفه برای گروه های مستقل(برای بررسی تفاوت بین متغیرهای تحقیق بر حسب سن و تحصیلات)، آزمونt دو نمونه مستقل برای بررسی تفاوت بین متغیرهای تحقیق بر حسب جنسیت و تاهل)،استفاده گردید. نتایج این پژوهش نشان داد، کارآفرینی شرکت، ظرفیت جذب کنندگی دانش و تلاطم محیطی بر مشتری مداری فروش تاثیر معناداری دارد. نتایج آزمون رگرسیون در این پژوهش نشان داد که اثر توانمندسازی بر کیفیت خدمات با ضریب ۴۹۸/۰ بیشترین تاثیر و بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات با ضریب استاندارد شده ۳۳۸/۰ کمترین تاثیر را نسبت به سایر متغیرها بر کیفیت خدمات میگذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.